A three years after
Ubehli už tri roky. Ja budem mať zajtra 22.narodeniny. Áno,starnem ale vek a čas človek nezastaví. Kim má 25 rokov a dvojičky sú 3-ročné. Výzorovo sú obe po Kim ale povahovo sú odlišné.
Mladšia,Daria,sa chová ako Chan. Aria je celá Kim. Že vraj starnem? Chan bude mať začiatkom októbra 30 rokov. Je to šialené.
Minho má 29,Han 27 a stále sú spolu. Dokonca im to dlhšie drží ako Minhovi a Beau. Changbin má 28 a vzťah so Sanou im nevydržal. Stále však ostali kamaráti. Hyunjin je stále sám. Áno,od úmrtia June ubehli tri roky ale on sa stále utápa v smútku.
Seungmin má 27 a našiel si priateľku. Zhodou okolností sa dal dokopy s Felixovou spomínanou spolužiačkou Guhu. Sú spolu mesiac. I.N má 26 a stále je sám. Renee začala chodiť do školy a má 8 rokov.
Na svoj vek je veľmi vyspelá. Bella má 4 roky a pomáha Kim s dvojičkami. Veľmi si spolu sadli keďže je medzi nimi iba ročný rozdiel. Ja a Felix sme stále spolu. Šialené,však?!
Budú to 4 roky čo som s ním. Stále je medzi nami rovnaká chémia ako na začiatku. Ale...hádajte čo? Presne! Stále nie sme zasnúbení.
Chan mal Kim požiadať o ruku po pôrode,ale nejako z toho vzišlo a zabudlo sa na to. Nechápala som,ako niekto môže zabudnúť požiadať ženu o ruku. Stála som v kuchyni pri sporáku a varila som večeru. Okolo mňa sa naháňali dvojičky aj s Bellou a za nimi utekali I.N a Chan. Kim sedela v kuchyni na stoličke a s úsmevom sa pozerala na deti a na Chana.
Tiež som sa usmievala pri tom nadšenom detskom kriku keď som ucítila objatie zo zadu a ako si niekto položil hlavu na moje rameno. Nemusela som hádať,kto to približne je. Felix si za celé tri roky už niekoľkokrát stihol zmeniť farbu vlasov. Minulý mesiac mal svoju farbu,minulý týždeň mal blond a včera si nafarbil na modrú farbu. Niekedy ho fakt nechápem.
Je niekedy horší ako ja alebo ktorákoľvek žena. Ale ako som hovorila už dlhšie,jemu sa fakt vždy hodí všetko. Aj keby mal na sebe vrece od zemiakov,vyzeral by príťažlivo.
"Potrebuješ niečo?" spýtala som sa keď mi stále visel okolo mňa.
"Čo chceš na narodeniny?" zašepkal a hodil na mňa anjelský úsmev.
"Ja už všetko mám. Nepotrebujem nič." usmiala som sa nadšene a otočila som sa k nemu.
"Je ešte niečo čo Ti chýba?" usmieval sa a chytil ma za ruky.
"Nič. Len som rada,že Ťa mám." povedala som nadšene a objala som ho.
"A že sme stále spolu." dodal do objatia a ja som prikývla.
"Aaaaaaaaaaaa!" ozval sa Kim krik. Ani som si nevšimla,že všetci z kuchyne zmizli. Nakukla som na chodbu a usmiala som sa. V strede obývačky kľačal Chan. Kim prekvapene stála a na rukách mala Dariu ktorá tlieskala rukami. Aria stála pri Kim a držala ju za ruku.
"Áno!" vykríkla Kim a Chan jej nasadil krásny prsteň. Chan sa zasmial a postavil sa. Zobral si na ruky Ariu a všetci si darovali objatie.
"To je také dojímavé. Asi budem žiarliť." utrel si imaginárnu slzu Changbin.
"Strýko Changbin,neplač. Veď ja Ťa stále ľúbim." pribehla k nemu Aria a skočila mu do objatia.
YOU ARE READING
My Saviour (Stray Kids - Lee Felix)
FantasyPenelope Campbell (18) - dievča,ktoré nedávno oslávilo 18 rokov. Miluje svoj život a užíva si ho. Má všetko,čo len chce. Jedného dňa sa stane nečakaný incident ktorý jej navždy zmení život. Lee Felix (23) - jeden zo 7 členov Stray Kids. Jedného dňa...