"Ako si dopadla u lekára?" spýtala sa ma Kim o niekoľko dní neskôr keď sme boli v detskom obchode a kupovali sme rovnaké oblečenie pre dievčatká.
"Hm....celkom dobre." zamrmlala som a stále som pozerala na ružové dupačky. Toto malo nosiť naše dieťa bleslo mi mysľou. O tom potrate nikto nevie. Felix to už chce oznámiť ale ja s tým ešte chcem počkať.
"To,že si krvácala je v poriadku? To asi ako nepotratila?" pýtala sa Kim a podozrivo sa na mňa pozrela.
"No lekár povedal,že ide o zázrak že som ešte stále tehotná." vysvetlila som a jemne som sa usmiala.
"To je skvelé. Naše dievčatá budú mať buď bratranca alebo sesternicu." usmiala sa nadšene a synchronizovane nás chytila za brucho.
"Už ste premýšľali nad menami?" zmenila som tému.
"Zatiaľ o tom nepadla ani reč. Začali sme sa o tom baviť ale nakoniec sme to nechali tak keďže sa nevieme dohodnúť. Je extrémne ťažké vyberať mená pre dvojičky." povzdychla si vyčerpane a pohladila si brucho.
"Tak im dajte dve mená. Veď aj Chan má dve mená tak aký problém?" povedala som jednoducho.
"To hovoril aj Chan. Ale nevieme sa dohodnúť." mykla plecami.
"Tie kočíky vyzerajú nádherne. Jeden krajší ako druhý." pribehne k nám Chan celý nadšený.
"Ale sú strašne drahé." doplnil ho Felix.
"Nevadí. Musíme niečo vybrať keďže o tri mesiace rodím a nemám nič nakúpené." zhíkla Kim a všetci sme sa vybrali k oddeleniu kočíkov.
"Pamätaj,že čakáš dvojčatá takže pôrod môže prísť aj skôr." uškrnula som sa a ona sa na mňa nervózne usmiala.
"Vidíš? Ceny sú strašne šialené." ukázal na ružový dvojitý kočík Chan. Kim k nemu prišla a začali sa o niečom radiť. Pozrela som sa na Felixa a on sa uškrnul.
"Čo keby sme to platili spolu?" navrhla som a Felix mi ukázal vztýčenú jednotku.
"Čo? To nemôžeme prijať." smial sa Chan a Kim sa k nemu pridala.
"No tak. Sme krstný rodičia jednej z dvojičiek. Musíme Vám nejako pomôcť." prišiel ku mne Felix.
"Ak to samozrejme stále platí." doplnila som nervózne keď ani jeden po chvíli neodpovedal.
"Samozrejme,že platí. Vy krstnými rodičmi stále ostávate." usmial sa na nás Chan.
"V tom prípade,by tu mali byť aj druhý krstný rodičia." pretočila očami Kim.
"A to sú?" spýtala som sa zvedavo keďže ešte stále nám nepovedali,kto bude krstiť druhé dievčatko.
"Premýšľame medzi Minhom a Beau keďže sme chceli taktiež pár. Od začiatku sme chceli dať Hyunjina a June ale Hyunjin asi nebude schopný." vysvetlil Chan.
"Ponúkal sa nám ešte Han ale z mojej strany nemám ku nemu koho dať." pridala sa Kim.
"Nechcem Vám do toho nejako skákať lebo je to iba Vaša vec ale voľba Minho a Beau sa mi páči viac." premýšľala som.
"Mali tu byť aj oni a skladať sa na kočík tiež keďže ste to Vy navrhli." pretočil očami Chan.
"Môžme dať zálohu aj za nich." povedal Felix a obaja sme vybrali peňaženku.
"Ak im to nebude vadiť,nech sa páči." usmiala sa Kim a my sme im dali peniaze. Za nás a aj za Minha a Beau.
"Ďakujeme. Lepších krstných rodičov sme si nemohli vybrať." usmiala sa nadšene Kim a oboch nás objala.
YOU ARE READING
My Saviour (Stray Kids - Lee Felix)
FantasyPenelope Campbell (18) - dievča,ktoré nedávno oslávilo 18 rokov. Miluje svoj život a užíva si ho. Má všetko,čo len chce. Jedného dňa sa stane nečakaný incident ktorý jej navždy zmení život. Lee Felix (23) - jeden zo 7 členov Stray Kids. Jedného dňa...