16.

28 3 1
                                    

Zobudila som sa na príliš vysoké slnko ktoré svietilo do izby. Dvere od izby boli otvorené a na jednej strane postele bola položená tácka na ktorej boli raňajky. Nevedela som,kto je pri mne a ako sa sem dotyčný dostal.

"Dobré ránko," ozvalo sa. Keď som lepšie otvorila oči,zistila som,že to je Seungmin. Podišiel bližšie ku mne a otvoril okno.

"Koľko je hodín?" spýtala som sa šokovane.

"Bude 10," usmial sa a ukázal mi telefón na ktorom svietil čas - 09:58.

"To mi chceš povedať,že som spala od 4 poobede do 9 rána?" čudovala som sa.

"Áno. Ale aspoň si sa vyspala." usmial sa a sadol si na posteľ.

"Ako si sa sem dostal? Veď som sa zamkla." spýtala som sa.

"Máme ešte náhradné kľúče. Ako sa cítiš Dnes sme sa dohodli že pôjdeme za Felixom. Ideš s nami?" pýta sa.

"Nie. Dnes tam nepôjdem. Má prísť jeho rodina tak ich pôjdem privítať na letisko." povedala som a jemne som sa usmiala.

"Ako chceš. Spravil som Ti raňajky." usmial sa a na kolená mi položil tácku.

"Ďakujem,Seungmin." zašepkala som vďačne a objala som ho. Keď odišiel a ja som sa najedla,pomaly som sa obliekla a z izby som vyšla.

"Kde je Lee Know? Nevidela som ho od včera." povedala som vystrašene.

"Neviem. Nikto nevie kde je. A dokonca ani Beau sa tu neukázala." podotkne Han.

"Čo ak sa mu niečo stalo?" vyľakala som sa.

"Kvôli nemu je Tvoj frajer a náš kamarát v zlom stave a Ty sa zaujímaš o neho? Nechaj ho tak,tak mu treba." zamrmlal Changbin.

"Penny,ideš s nami do nemocnice?" spýtal sa ma Chan keď sa všetci chystali odísť.

"Nie. Idem na letisko." povedala som a tiež som sa začala chystať.

"Na letisko? Ja len dúfam,že ten Felixov stav Ťa neprinútil odísť do Austrálie? Potrebuje Ťa." zhrozil sa Han.

"Upokoj sa. Takú radosť Vám nespravím. Má prísť jeho rodina tak idem pre ne na letisko." usmiala som sa a keď som chcela odísť,Chan ma zastavil.

"Odveziem Ťa. Ešte máš aj tak bolesti a nechcem,aby sa Ti niečo stalo." chytil ma za zápästie a aj keď som nechcela,musela som ísť. Medzitým,čo sme boli v aute mi pípla správa.

jisue_lee

jisue_lee: Ahoj,drahá švagrinka. Práve sme prileteli do Kórei. Je tu veľmi pekne a tešíme sa,keď Ťa uvidíme 🤗

Me: Som veľmi rada že ste v poriadku prileteli. Ja som na ceste.

Hneď,ako som jej poslala správu,Chan zastavil na letisku. Odstavil auto a obaja sme vystúpili. V diaľke som uvidela dve dievčatá s kuframi v rukách. Keď ma Olivia uvidela,začala ku mne behať.

"Penny!" zakričala a hodila sa mi do objatia. Olivia je síce staršia o 3 roky ale mám pocit,akokeby bola mladšia.

"Bože,Olivia," vzdychla Rachael.

"Len som rada,že ju vidím." pretočila očami Olivia a nechala ostatných privítať sa so mnou. Keď sa privítali aj s Chanom,vybrali sme sa do nemocnice. Chlapci tam už čakali.

My Saviour (Stray Kids - Lee Felix)Where stories live. Discover now