Po tom všetkom incidente sme sa všetci usadili pred telkou v obývačke. Sedeli sme nasledovne. Seungmin,Felix,ktorý mal ruku na mojom kolene,ja,Chan a na jeho kolenách sedela Kim. Boli jediní,ktorí sa nepozerali na film ale olizovali sa až som mala pocit,že majú kúsok k tomu,aby sa navzájom zjedli. A neskôr boli Han,Changbin a Hyunjin ktorý za ruku držal June. I.N sedel na zemi a hral sa s deťmi.
"Čo si myslíte o tej Beau ktorá chodí s Lee Know?" začne debatu Chan a ja stíšim hlas.
"Otrasná je." povedia naraz Hyunjin a June.
"Ale nehovor. Veď ste tu ani neboli keď sa s ňou Penny skoro pobila." pretočil očami Changbin.
"Čože? Ty si sa s ňou skoro pobila?" čudoval sa Hyunjin a nazrel na mňa. Prikývla som na znak súhlasu.
"Je úžasná. Pekná a hlavne hodí sa k nemu." začal Han a všetci sme mu venovali zabíjacký pohľad.
"Iba žartujem. Čakal som,kým niekto povie že je hrozná." dodá a začne sa smiať. Keď chcel Chan niečo povedať,otvorili sa dvere v nich stáli Lee Know a Beau ruka v ruke.
"Chceli by sme Vám niečo povedať." začal Lee Know a Beau prikývla.
"Beau je tehotná?" spýtal sa Seungmin.
"Seungmin má pravdu. Nedivil by som sa keďže Vaše 'privítanie' alebo ako to nazvať bolo počuť cez tri steny. A ani ste nebrali ohľad na deti." ozval sa Felix.
"A čo? Veď sú malé nech sa učia. A navyše,nie sú moje takže ma to nemusí trápiť." zamrmlala a prehodila si vlasmi.
"Malé? Prepáč,ale Renee má 5 a Bella bude mať o chvíľu 1 rok. A to,že Ťa to nemusí trápiť je veľmi diskutabilné. Ak sa takto budeš chovať k vlastným deťom tak,Minho,gratulujem. Vybral si si úžasnú matku pre svoje deti." zvýšil hlas Felix a postavil sa. Mal krôčik od toho,aby jej niečo neurobil.
"Felix,nechaj to tak." zašepkala som a za rukáv som ho stiahla späť.
"Mohli by sme,prosím,prestať hovoriť o Beau? Chcem Vám naozaj niečo povedať." znervóznel Lee Know.
"Beau sa Vám všetkým chce ospravedlniť za jej chovanie. A v najbližšej dobe keď Vám niečo bude robiť,povedzte mi to. Beau je o tom už informovaná." dodal a ja som šla vybuchnúť od smiechu. Beau,ktorá stála za ním,mala nahnevaný výraz a mala krôčik od toho,aby tam nezačala vrieskať ako malé dieťa.
"Gratulujem k tomu,že už viac nie si pod papučov." smial sa Han.
"Chlapec sa prekonal." zamrmlal Changbin. Lee Know sa otočil na Beau a vyčerpane vzdychal.
"Chcela by som Vás lepšie spoznať. Čo tak ísť spolu niekde von?" spýtala sa s úsmevom a sadla si na taburet. Wow. Lee Know ju asi musel poriadne vyprášiť keď je iná.
"Navrhujem rande v 4 pároch." ozval sa Felix a ja som prikývla.
"V 4? Čo tým myslíš?" spýtal sa Chan nechápavo.
"My dvaja,Ty a Kim,Hyunjin a June plus Lee Know a-" ukázal na ňu keďže si nevedel spomenúť na jej meno.
"Beau. Volám sa Beau. A veľmi radi pôjdeme na rande v 4 pároch. Aspoň sa viac spoznáme." usmiala sa a Kim pretočila očami. Chytila som ju za ruku a venovala som jej pohľad 'to zvládneme.' O niekoľko hodín sa začala príprava na naše rande v 4 pároch. Stála som pred zrkadlom a na sebe som mala červené,dlhé,ligotavé šaty s holým chrbtom a hlbokým výstrihom.
"Dobre,ďakujem. A ešte-" otvorili sa dvere a v nich stál Felix.
"Vieš čo? Zavolám Ti neskôr. Mám na práci niečo lepšie." dodal do telefónu a uškrnul sa na mňa.
YOU ARE READING
My Saviour (Stray Kids - Lee Felix)
FantasyPenelope Campbell (18) - dievča,ktoré nedávno oslávilo 18 rokov. Miluje svoj život a užíva si ho. Má všetko,čo len chce. Jedného dňa sa stane nečakaný incident ktorý jej navždy zmení život. Lee Felix (23) - jeden zo 7 členov Stray Kids. Jedného dňa...