A few days later
"Akú farbu dáme na výzdobu?" spýtala som sa Felixa o niekoľko dní neskôr keď sme si pozerali katalóg so svadobnými vecami.
"Mne je to jedno. Vyber niečo. Ja sa prispôsobím." povedal a otočil stranou.
"Čo keby sme dali slabo ružovú? Tou sa nikdy nič nepokazí." začala som a ukázala som na farbu.
"Pokojne. Bude to vyzerať krásne." usmial sa a ja som si hlavu oprela o jeho rameno.
"Tak sa teším." zašepkala som nadšene.
"Ja tiež. O tomto som vždy sníval." rozplýva sa a daruje mi bozk na temeno hlavy.
"Dúfam,že mi neutiekneš spred oltára." zasmiala som sa čím som ho prinútila smiať sa tiež.
"Ja? To je skôr otázka pre Teba." povedal pobavene a opäť sme sa zasmiali. Na dvere sa ozval klepot. Do izby vstúpili Chan a Kim.
"Máme pre Vás prekvapenie." začala Kim nadšene a Chan ju chytil za ruku.
"O týždeň sa budeme brať." pokračoval Chan a Kim sa nadšene usmiala. Obaja sme im venovali prekvapivý pohľad.
"To je skvelé. Ale to malo byť to prekvapenie?" spýtala som sa neveriacky.
"No,nie tak celkom. O týždeň sa totižto berieme spolu." vysvetlí Kim a Chan prikývne. Teraz som sa stratila úplne.
"Akože spolu?" vzal mi slovo Felix.
"No nebudeme mať malú svadbu každí zvlášť ale budeme mať jednu veľkú svadbu. Všetci spolu." povedala Kim a začala rozhadzovať rukami.
"A kedy o týždeň?" spýtal sa Felix.
"Dnes. Presne o týždeň." vysvetlil Chan.
"To by šlo." usmial sa zamyslene Felix a ja s ním.
"Ale čo šaty? Výzdoba? Oznámenia?" pýtala som sa nervózne.
"Ja už šaty mám. V salóne mám jednu známu,ak chceš,môžeme ísť za ňou." podala mi Kim vizitku na ktorej bolo napísané meno toho najznámejšieho salónu v Kórei.
"A o zvyšok sa nebojte. Ja som všetko zariadil. Máme vybavený už aj kostol a sálu. Treba si však ešte dopasovať výzdobu." usmial sa Chan.
"Ešte nám chýba svadobná torta a jedlo." doplnil ho Felix.
"Neviem,či mu v tomto môžeme my štyria veriť ale Minho sa ponúkol,že nám ju upečie." zasmiala sa Kim.
"To,že Minho vie variť a piecť ma neprekvapuje. Ale toto som od neho nečakala." smejem sa neveriacky.
"Tak teda,chceš ísť pozrieť tie šaty?" spýtala sa Kim a ja som nadšene vyskočila.
"Poďme. Už sa teším,až si ich kúpim." kričala som nadšene a s Kim sme sa vybrali do salónu. Zoznámila som sa s tou dievčinou a neskôr som si šla vyberať šaty.
"Tak ako,Penny? Sedia Ti?" pýtala sa Kim keď som bola v skúšobni a skúšala som ich.
"Ako uliate," usmiala som sa a prišla som v nich ku Kim.
YOU ARE READING
My Saviour (Stray Kids - Lee Felix)
FantasyPenelope Campbell (18) - dievča,ktoré nedávno oslávilo 18 rokov. Miluje svoj život a užíva si ho. Má všetko,čo len chce. Jedného dňa sa stane nečakaný incident ktorý jej navždy zmení život. Lee Felix (23) - jeden zo 7 členov Stray Kids. Jedného dňa...