A 6 months later
"Môžme ísť?" spýtala som sa a vyšla som zo svojej izby. Dvere od Chanovej izby boli otvorené. Ležal na posteli a na ňom sedela moja sestra. Ubehol už polrok. Nakoniec sme sa všetci presťahovali.
Nemuseli sme sa nikam inde sťahovať keďže v JYP ENTERTAINMENT,budove,kde máme nácviky je niekoľko izieb. Ani si neviete predstaviť aká veľká tá budova je. V budove je celkovo 7 skupín. Okrem nás sú tu skupiny ako TWICE, Itzy,Day6,Got7,NMIXX a Niziu. Každý deň stretnem aspoň jedného z členov z každej kapely.
Každá skupina 'býva' na inom poschodí. Skúšobňu a štúdio máme však spoločné. My bývame na poslednom 7 poschodí keďže sme ako posledná skupina. Kim sa podarilo zbaliť Chana a sú spolu 2 týždne. Lee Know pravdepodobne tiež niekoho má keďže si stále s niekým píše a je veľmi tajomný. A Hyunjinovi sa tiež podarilo nájsť si frajerku a o týždeň to bude 1 mesiac čo sú spolu.
Volá sa June,je o niekoľko mesiacov mladšia ako on a je z Kórei. Ako je to medzi nami? Odkedy si našiel priateľku,stal sa z neho dobrák. Chová sa ku mne až veľmi milo. Všetko sme si vysvetlili a sú z nás kamaráti.
Práve teraz sa chystáme na nácvik tancu keďže o tri týždne máme koncert. Ja som späť v skupine. JYP šéf zhodnotil,že papier bol neplatný keďže ho Chan roztrhol.
"Jasné,už ideme." smial sa Chan a zhodil zo seba Kim. Upravil sa a vybral sa von.
"Dúfam,že si ho v noci nezničila. Potrebujeme ho." zašepkala som jej prísne. Ona iba pretočila očami a všetci sme sa vybrali do skúšobňe na prvé poschodie. Dvere od skúšobňe boli zatvorené a pred dverami stáli Lee Know s telefónom v ruke a znudení Changbin s Hanom.
"Je tam niekto?" spýtal sa Chan ale Lee Know ho nevnímal.
"Haló,zem volá Lee Know!" zakričal a vytrhol mu mobil.
"Čo je? Prečo mi to berieš?" spýtal sa Lee Know podráždene.
"Keď mi odpovieš,vrátim Ti ho." vydieral ho Chan zatiaľ čo chlapci si od neho vzali jeho telefón a začali ho šmírovať.
"Ty sa nezdáš,Minho!" zasmial sa Han a pridali sa k nemu Felix a Changbin.
"Prestaňte! To je moja osobná vec!" rozčuľoval sa Lee Know a snažil sa zobrať si telefón.
"Čo tam je také čo nikto nemôže vidieť?" zaujímala som sa.
"Pastva pre oči," ozval sa Changbin a ja som nakukla do telefónu. Mal tam otvorený chat s nejakou ženou ktorá mu posielala nahé fotky. Chlapci sa nad tým rozplývali.
"Hej," ozvala som sa a všetci traja mi venovali pohľad.
"Nechajte mu to." dodala som a zobrala som im telefón. Podala som mu telefón a obaja sme na seba žmurkli.
"Prečo si to zrušila?" spýtal sa Han.
"Veď to bolo porno zadarmo." krútil očami Changbin. Darovala som im vražedný pohľad.
"Máš pravdu. Bolo to nechutné." zahovoril to Felix a postavil sa za mnou. Keď som sa chcela niečo spýtať,dvere sa otvorili a z nich začali vychádzať členky skupiny TWICE.
YOU ARE READING
My Saviour (Stray Kids - Lee Felix)
FantasyPenelope Campbell (18) - dievča,ktoré nedávno oslávilo 18 rokov. Miluje svoj život a užíva si ho. Má všetko,čo len chce. Jedného dňa sa stane nečakaný incident ktorý jej navždy zmení život. Lee Felix (23) - jeden zo 7 členov Stray Kids. Jedného dňa...