25.

22 4 1
                                    

"To vážne?" spýtala som sa šokovane a pozrela som sa na svoje brucho.

"Tak som sa cítila ja na začiatku tehotenstva." zašepkala a jemne sa na mňa usmiala.

"Čo budeme robiť?" spýtal sa Felix nadšene a chytil ma za ruku.

"Poď si spraviť test." chytí ma Kim za ruku a tak sa vyberieme do kúpeľne. Oni dvaja počkajú na chodbe a ja si urobím test.

"Ako si na tom?" zaklope mi Kim na dvere.

"Ešte som ho nevybrala." povedala som a začala som byť nervózna.

"Tak už ho vyber. Obaja sme zvedaví." hovorí nadšene Kim. Pretočím očami a vyberiem test ktorý položím na umývadlo. Umyjem si ruky a pustím ich dovnútra.

"Tak ako?" pýtala sa Kim. Prídem k umývadlu a do ruky zoberiem test. Postavím sa medzi nich a pomaly ho začnem otáčať.

"Je to..." začnem a Kim mi ho vytrhne.

"Pozitívne. Si tehotná,Penny!" zakričí nadšene a vyskočí do vzduchu. Pozriem sa na Felixa ktorý mi venuje úsmev a objíme ma.

"Ja sa tak teším. Budem teta a naše deti budú približne rovnako staré." dodá a chytí ma za brucho.

"A teraz čo?" spýtam sa nervózne a zasmejem sa.

"Choď za lekárom nech Ti to potvrdí. Hneď teraz." usmieva sa a stále nadšene skáče. Zasmejem sa a s Felixom ideme za lekárom. On počká von a ja idem na vyšetrenie.

"Ako to vidíte?" spýtala som sa nervózne keď mi robil ultrazvuk.

"No,chcete to vedieť?" provokoval ma a uškrnul sa. Ja som sa zasmiala a prikývla som.

"Mohli by ste prosím zavolať môjho priateľa? Chcem,aby sa to dozvedel so mnou." nalieham a lekár venuje sestre pohľad. Ona sa usmeje a vyberie sa zavolať Felixa.

"Nie je niečo v poriadku?" spýta sa hneď vystrašene a postaví sa vedľa mňa.

"Zatiaľ neviem ale chcem Ťa mať pri sebe." zasmejem sa a chytím ho istejšie za ruku. On sa usmeje a pohladí ma po vlasoch.

"Takže," začne lekár a natočí na nás monitor.

"Tuná sa nachádza Váš plod. Je ešte veľmi malinký keďže ste približne tehotná ešte len týždeň." vysvetlí a ukáže na plod.

"Takže si tehotná?" zašepká Felix nádejne. S úsmevom prikývnem na znak súhlasu. Nadšene sa usmeje a objíme ma.

"Na kontrolu prídete približne v treťom týždni. Gratulujem." usmeje sa lekár a podá mi tehotenskú knižku. Poďakujem a vyberieme sa von.

"Ja budem otec," šepká Felix a ešte raz ma objíme. Zasmejem sa a v očiach nás oboch sa zalesklili slzy. Tešili sme ešte chvíľu keď sme sa vybrali domov.

"Chalani,zvolávam krízový štáb." zatlieskal Felix a všetci začali vychádzať z izieb.

"Musí ísť o niečo vážne keď ho zvolávaš Ty." mrmlal Changbin a tak sa všetci usadili na sedačke v obývačke. Prišli sme k nim ruka v ruke.

"Toto sa síce stalo veľmi nečakane ale máme z toho strašnú radosť lebo sme to už dlho plánovali." začne Felix a odstúpi sa. Ja prídem bližšie a ukážem im ultrazvuk bábätka.

"Čakáme bábätko." povedala som a chalani si vymenili prekvapivé pohľady.

"Už aj Vy? Premýšľam,že aj ja a Beau si spravíme jedno keď už je Vás toľko." zavtipkoval Minho.

My Saviour (Stray Kids - Lee Felix)Where stories live. Discover now