1.fejezet

146 13 2
                                    

Ég Királyság

August's POV

A trónterembe hívattak a szüleim én se tudom miért. Gyors léptekkel haladtam végig a folyosón egészen a trónteremig. Amikor benyitottam anyukám csak mosolyogva felém fordult miközben apukám a hologrammos gömb segítségével beszélt egy emberrel. Talán a Csillag Királyság uralkodójával.
-Augustin végre már,nagy hír!- tapsikolt anya.-Meg fogsz házasodni! Elhívtuk mind a megmaradt 3 királyságot ide a palotánkba 5 hónapra hogy megismerkedhessetek.
-És miért kellett a többit is meghívni?-mormoltam
-Hogy megpróbálhassuk egyesíteni az erőtöket a Víz nélkül. Ilyet még sose csináltunk de muszáj lesz mert attól tartok itt még egy háború lesz-mondta aggódva apa
-És kivel fogok megházasodni?-mondtam flegmán de azért mégis érdekelt hogy ki lesz az.
-Larabell Leona Sparks a Csillag Királyság trónörököse-mondta visongva anya
Nem értem hogy ennek miért örülnek annyira. Persze a Föld Királyság trónörökösével,Michael-lel jóban vagyok de még nem akarok megházasodni olyan emberrel akit még csak nem is ismerek. Oké, tudom a hagyomány az hagyomány de amikor még nem tűnt el a Víz akkor még olyannal házasodhattunk össze akivel csak akartunk. Legyen az nemes,trónörökös vagy akár szegény. De a legenda szerint ha egy erőnek és egy másik erőnek gyermeke lesz akkor az a gyerek nem a szülei erejét örökli hanem teljesen mást. Például ha egy Föld meg egy Tűz gyermeket szül akkor olyan ereje lesz ami sem a Föld,sem a Tűz. Hanem mondjuk Fény.
-Holnap már itt is lesznek-mondta anya aki egyáltalan nem látja az arckifejezésemen hogy nem várom az érkezésüket.
-Mostmár elmehetek?-kérdeztem unottan
Meg se vártam hogy válaszoljanak már a szobám felé tartottam. Ott láttam egy szolgálólányt a lépcsőnél. Körbe nézett majd meglátott engem. Gesztenye barna,hosszú,hullámos haja volt ami a vállára omlott. A szeme barna színű ami megcsillant a napfényben. Gyönyörű szép kreol bőre volt. Szerintem sosem égett még le.
-Parancsol valamit felség?-kérdezte a lány félénken
-Igen-mondtam-Nyugalmat.
-Fizikai dologra gondoltam-felelte mosolyogva majd az egyik hullámos fürtje a szemébe hullott,de azonnal kisöpörte az arcából.-Mi történt, felség?
-Házasság-feleltem kedvetlenül
-Kivel fog megházasodni,felség?
-A Csillag Királyság lányával. És légyszíves hívj csak August-nak ha kérhetem.
-Így lesz.
-Mi a neved?
-Nicole
-Szép név
A lány elpirult majd egy csattanást hallottunk és azonnal leszaladt a lépcsőn.
Látom hogy Xavier ott sétál a folyosón és egy listát tart a kezében
Xavier a kancellár és egyben a legjobb barátom is. Idősebb nálam de nagyon védelmező barát. Tőle tanultam minden önvédelmi cuccot és ő mutatta meg nekem hogy hogyan kell harcolni. Világosbarna,tüsi haja van és borostyán szeme. Jobban illene ő uralkodónak mint én de hát nekem kellett örökölni ezt a nyamvadt varázserőt.
Meglátott engem majd halálkomoly fejjel rámnézett.
-Hogy ment?
-Nem várom a holnapot-feleltem-Egyébként ki az a gesztenyebarna hajú lány? Nicole...új itt?
-Nem,már vagy 2-3 hete itt van. De miért?-kérdezi gyanakodva
-Semmi csak kérdeztem
-Értem. August szerintem most aludj egyet,fel kell készülnöd a holnapra.
-Ja,igen-mondtam majd be mentem a szobámba és ledőltem az ágyamra.

Royal Magic:Királyi Mágia [Befejezett]Where stories live. Discover now