16.fejezet

27 6 2
                                    

Víz Királyság

Nicole's POV:

Az álmomban egy palotában voltam. Nem az Ég királyságáéban. Ez a palota tengerzöld és arany színű oszlopokkal rendelkezett. Kívűlről teljesen olyan volt mint az Ég királyságé. Körülnéztem majd még egy levelet találtam.

Drága Nicole!
Szerintem meg sem ismered az írásom. Hallottam anyukádtól hogy nem ismerik el a képességeid. Minden rendbe jön majd. Szerintem már tudjátok hogy itt háború lesz. Készülj fel! Segíteni fogunk nektek! A testvéred is, Cameron. Gondolom rá sem emlékszel...sosem láthattad őt,sem engem amit nagyon bánok. De ne feledd hogy lesz valaki,aki majd megtanít téged használni az erőd!

Szeretlek:
Apa

Erőm...víz...apa,anya,Cameron...

A Víz Királyság utódja vagyok...
Szóval erről beszélt anyám...hogy az a palota szerű hely az az én tulajdonom. Cameron az én bátyám,aki meghalt a háborúban. És apa is. Anyám meg az álmaimon keresztül beszél velem...
Mire észbe kapok addigra már átázott a levél. Összefolynak a betűk,és fogalmam sincs hogy honnan jött a víz. Elrakom az átázott levelet a zsebembe,majd tovább megyek a folyosókon.
Egyre inkább kezdem azt hinni hogy ez a palota a Víz Királyságé. Rengeteg kagyló díszítí a függönyöket,a képeken tengerzöld színű ruhában vannak az uralkodók.
Megálltam a legutolsó portrénál.
Egy barna göndör hajú,borostás férfi volt mellette egy eléggé fiatalnak látszó fekete hajú,kék szemű srác (aki gondolom Cameron) és mellettük...
Ott volt anyám.
Terhesen.
Mézbarna színű haja volt,barna szemekkel. A kezében egy jogart fogott,ami gondolom a Víz jogar. A ruhája csipkés rövid ujjú volt. Színe természetesen tengerzöld.
Még elidőztem a festménynél majd mentem tovább majd bementem a trónterembe.
Elegáns volt,tele a tenger színeivel. Megláttam a jogart egy üvegbe zárva,majd megláttam a trónt,amin egy nő ült.
Az anyám.
-Elolvastad a levelet?
-I-igen
Felállr majd közelebb jött hozzám. Átkarolt és megölelt. A könnyeit éreztem a vállamon. Meglepődtem,nem tagadom.
Elengedett majd a kezeimet páztázta.
-Már kijött a mágiád -mondta
-Honnan tudod?
-Nedvesebb mint az embereknek általában és amikor nedvesebb akkor az a mágia eljövetelét mutatja. Meg kell tanulnod irányítani az erőd. Segítünk benne.
-Mit értesz azon hogy "segítünk"?
-Én,apád és a bátyád-mosolygott
Elengedett majd 5 kövér vízcsepp táncolt körbe az ujjain.
-Harcnál ennél többre fogod használni az erőd.
-De...hogy tudod a mágiát használni ha a jogarba tették az összeset?
-Mivel már meghaltam,ezért a varázserőm is eltűnt. Csak itt használhatom,az álmaidban. A jogar üres. Apropó jogar.
Megindult a jogar felé majd kivette az üvegből.
-De...akkor bármikor,bármennyiszer használhatod az erődet,anya?
-Igen,hisz úgysem halok bele-mosolygott bölcsen majd a jogart a kezembe nyomta.
-Tessék,tartsd meg és majd ha megtudják hogy ki is vagy te valójában,akkor átteszik az erődet a jogarba. Addig le lesz kicsinyítve,a zsebedben és mindig ott lesz ahol te vagy.
A jogarnak tengerzld színe volt de nem világított hisz nem volt benne mágia,viszont tengerkék kövek díszítették az arany jogart.
-És ha nem tudják meg? Azt mondtátok hogy fontos szerepem van a háborúban.
-Igen és teszek róla hogy megismerjék a Víz Királyság titkát.

Az álom elsötétült majd felébredtem. Körülnéztem a szobámban. Minden ugyanúgy volt kivéve...kivéve hogy minden tiszta víz volt. Lemásztam az ágyamról viszont a víz a térdemig ért. Árvízet csináltam,az álmom közben. Lesokkolódva megnéztem a pizsamazsebemet és...ott volt benne a lekicsinyített jogar...

Royal Magic:Királyi Mágia [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora