Ég Királyság
August's POV:
Kimentünk a kapun,10 000 katonával,Xavierrel,A Föld Királyság uralkodói családjával és én. Az ég szürke volt,a felhők az égen mozogtak. Vihar lesz.
A mezőhöz értünk ami a csatatér volt. Vagy 20 000 boszorkány állt velünk szemben,élükön Maria de Simone-val az elükön. Mellette lánya,Rubina de Simone és Michael. A Föld jogar volt a kezében ami világított. Az én kezemben is ott volt a jogar ami világoskéken vilagított. Mellettem Xavier volt,mögöttünk meg a katonák és a Föld Királyság családja. Matthew-ot is a harcba küldték hogy bebizonyítsa rátermettségét a trónra.
El kezdődött a csata.
Michael egyből felém futott majd indák nőttek ki a lábam alatt. Elugrottam majd villámokat küldtem Michael felé. Az egyik el is találta őt,és a zöld színű vér,folyni kezdett a karjából. Vérszomjasan rám nézett majd egy hatalmas tüskegyökér termett előtte majd a növény engem pc-zett ki és megtámadott. A másik kezembe volt a kardom és azzal próbáltam elvágni a gyökeret de ez nem segített. A kardom beleakadt a növénybe majd az elkezdett dobálni. Másodpercek töredéke alatt láttam hogy ki kivel harcol. Xavier Rubinával kardozik,Matthew az egyik teleporterrel harcol,sikertelenül, majd a Michael apja felénk fut. Vaskos kardjával elvágta a tüskegyökeret ami elpuszult én meg leugrottam róla.
-Apám,csak nem bántani akarod legidősebb fiadat?-kérdezte nevetve Michael.
-Fiam, gyere vissza közénk,nincs értelme háborúskodni.
-Ó tényleg? Akkor 50 évvel ezelőtt ki indította el a háborút? A nagyszüleink. És volt értelme? Nem. De ők mégis háborúztak és emiatt halt meg Nicole apja és nagybátyja is egy hülye háború miatt.
-De mi nem vagyunk olyanok. Légyszives állj vissza közénk-nyújtotta ki a kezét a fia felé.
Michael odalépett hozzá és átölelte. A meghitt pillanatban Michael gonosz vigyorral rámnézett majd felemelte a kardját és beledöfte az apja hátába. Elengedte majd az apja összedőlt és vér zöld vér folyt ki a hátából.
Döbbentem bámultam Michael apja holttestét.
-TE MEGŐRÜLTÉL?? Ő AZ APÁD!-
-Nem lesz az utamban legalább. Szeretnéd megtapasztalni a fájdalmát?-mondta Michael majd nekem futott a jogarával. A jogart nekitámasztotta az enyémnek majd mind a kettőnké egyszerre világított fel erősebben.
Villámok cikáztak Michael körül amiktől alig látott majd a földből egy inda nőtt ki ami körülfonta a nyakamat és a föld felé húzott.
Percekig álltunk így és egymást toltuk a jogarral. Ő felesett majd mégerősebben elkezdett hátrahúzni az inda.
-VISSZAVONULÁS!-ordította ki az egyik boszorka majd mindegyik visszafele futott. Rubina megragadta Michael kezét majd elfutottak. Az indák visszaszivárogtak a földbe majd az üres (és véres) mezőn maradtunk.
-Megsérült valaki?-kérdezte Xavier. Odapillantok Michael apja felé és látom hogy Michael anyja ott sír a férje mellett.
-KI ÖLTE MEG?!-bőgött a volt királynő
-Michael...-feleltem halkan
Odasietett hozzám az őzvegy és megrángatott.
-AZ IGAZAT!
- Ez az igazság...Michael egy vérszomjas vadállat.
A nő elengedett és a távolba meredt. Szőke hosszú haját nyaldosta a szél,a könnycsepjeit elrepítette a szellő. Felvette a kardját és elindult.
-Menjünk a palotába és készüljünk a következő csatába.
Sajnáltam Michael anyját. Ő volt az aki nagyon szerette a férjét. Ő volt az aki felkészitette a harcokra Michael-t és Matthew-t. Nem ezt érdemelte.
Bagtattunk hazafele. Nicole-on járt az eszem. Vajon jól van? Nem sérült meg? Hol vannak most?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Royal Magic:Királyi Mágia [Befejezett]
FantasiaA Royal Magic duológia első része Létezik 5 királyság:a Tűz,a Víz,az Ég,a Föld és a Csillag. Viszont a Nagy Háborúban a Víz eltűnt. A Nagy Háború után 50 évvel az Ég Királyság összehívja mind a 3 megmaradt királyságot hogy az Ég megházasodjon a Csil...