21.fejezet

20 4 0
                                    

Ég Királyság

Nicole's POV:

Egy barlangnal álltam meg és elfogott a sírás. Gyenge voltam és összerogytam.
Futást hallottam a hátam mögül. Tuti August.
-Mi a baj?-kérdezte
-Sose akartam magamnak varázserőt. Nehéz úgy harcolni vele hogy ne esnél össze. Túl sok mágia van a vérünkben és nem bírjuk el. Mondta Valentina hogy fontos szerepem lesz a háborúban. Vagyis én is veletek fogok harcolni. Apámat és Cameront sose láthattam. Meghaltak. Csak egy levelet találtam amit ők írtak és mondták hogy segíteni fognak. Anyámmal csak álmaimon keresztül tudok kommunikálni. Mind a hárman hiányoznak. Ezeket a leveleket írták nekem-odamentem Augusthoz és átadtam neki mind a három levelet.

Eltelt pár percbe mire elolvasta mind a hármat majd így szólt.
-Gyere ide.
Odamentem hozzá majd megálltam vele szemben. Le akarta törölni a könnyeimet de én elvettem a karját és letöröltem magamtól.
-Erős vagy. Túl erős. Magadhoz is szigorú vagy.-mondta
Bólintottam majd az arcomat a kezébe helyezte. Kékeszöld szemei csillogtak. Majd azon kapom magam hogy alig van köztünk pár centi. Éreztem ahogyan levegőt vesz,az illatát meg a közelségét.
Majd...megcsókolt.
Először megijedtem de utána viszonoztam a csókját. Egyszer-egyszer csók közben kinyitottam a szemem. Ő is kinyitotta párszor és a szeme szinte mosolygott. Pár perc múlva elengedtük egymás.
-Nem lesz semmi baj-simogatta meg az arcom.
Olyan boldog voltam hogy megöleltem volna az egész világot. Viszont ez a boldogság nem tartott sokáig.
-August.
Ott állt 2 őr és August apja. Tejföl szőke tüsi haja,királykék szeme ijesztő hatást keltett.
-Apám,ő a Víz Királyság utódja. Ó az egyedüli aki még él.

Rám nézett a király. Visszatartott lélegzettel vártam a válaszát.
-Hogy lehettünk ennyire ostobák hogy szolgálólánynak felvettünk egy boszorkányt.

Royal Magic:Királyi Mágia [Befejezett]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin