Ég Királyság
Nicole's POV:
Miközben visszamentem a palotába ki azokon az idegen embereken gondolkoztam. A szökőkútnál volt egy lány aki ott bámult. Nem néztem rá de éreztem. Négyen voltak. És Genevive-t is nézték. Furcsa volt. Leadtam August frissen mosott ingjét ami még a napnál is fényesebb majd mivel szabadidőm volt ezért bementem a könyvtárba. Visszavittem a könyvem és az ifjusági részlegnél nézelődtem. Oké,tudom hogy 21 éves vagyok de engem még mindig érdekelnek ezek a könyvek. Főleg a fantasy! Miközben levettem az egyik könyvet és nézegettem a borítóját, ajtónyitást hallottam. Felnéztem és ott láttam August-ot és Larabell-t. August amikor rám nézett,tátva maradt a szája és piros volt feje. Larabell meg...
Én esküszom,azt hittem hogy minden hercegnő szép. Nem azt mondom hogy ő sem az csak...amikor kettejükre néztem egyszerűen nem passzoltak. Mint hogyha a Percy Jackson-ból összejött volna Annabeth és Grover. És itt Annabeth volt August,Grover pedig Larabell.
-Szia-köszönt Larabell-Mit találtál?
-Olimposz hősei
-Azt én is olvastam! Még ennyi idősen is imádom ezt a könyvet.
-Én is.
August csak zavardtan ránk nézett. Nagyon aranyos a zavarodottsága.
-Te kölcsönzöl valamit?-kérdeztem Larabelltől
-Igen. Az Ikerkoronákat.
-Még nem olvastam de biztos jó könyv.
Miközben sorba álltunk a pultnál August engem figyelt.
-Te nem kölcsönzöl semmit?-kérdeztem
-Nem,nem vagyok az olvasás megszállotja-feleli mosolyogva
-Ez szíven ütött-színészkedtem nevetve
-Cuki vagy-mondta August mosolyogva
Ez most meglepett. Ránéztem Larabellre de a féltékenység semmi jelét nem láttam. Utána hatalmas lépteket hallottunk
Xavier jött be
-Fenség,ellopták a-a jogart-dadogta lihegve Xavier
August én és Larabell elkezdünk szaladni. Tudom hogy engem nem engednek majd be a terembe de én kíváncsi vagyok rá.
Egyébként a jogar az egy azért van mert amikor megszületik az uralkodó akkor létrejön az ereje. És ez az erő túl sok ahhoz hogy folyamatosan használja, mert ha mindig használja akkor belehalhat. Ezért kell vagy huszonpár évesen összehívni az uralkodókat hogy a jogarba tegyék át az erejüket. És nem csak egy jogar van. Annyi jogar van amennyi mágia létezik. És utána gond nélkül használhatják a mágiát a jogar segítségével. És ez a jogar nem tud összetörni soha.
Mikor a terem ajtajához értünk August és Larabell bement viszont engem megállítottak.
-Hagy jöjjön be ő is!-utasította az őröket Larabell
Meglepődtem hogy ezt pont Larabell mondja,de legalább beengedtek.
-Melyik jogart lopták el?-kérdezte idegesen August.
-A Földét-mondta XavierMichael's POV:
Nézegettem a jogart a kezemben. Smaragdzöld színe volt csak nem világított. Mert még nem volt benne az erőm. Visszaadjam nekik csak hogy megkaphassam az erőmet,vagy bízzak meg a boszorkányban?
YOU ARE READING
Royal Magic:Királyi Mágia [Befejezett]
FantasyA Royal Magic duológia első része Létezik 5 királyság:a Tűz,a Víz,az Ég,a Föld és a Csillag. Viszont a Nagy Háborúban a Víz eltűnt. A Nagy Háború után 50 évvel az Ég Királyság összehívja mind a 3 megmaradt királyságot hogy az Ég megházasodjon a Csil...