11.fejezet

28 5 1
                                    

Ég Királyság

August's POV:

00:15

Rossz érzésem támadt. Egyszerűen nem tudtam aludni.Csak bámultam a falat. Nem tudtam semmit se csinálni.
Kiabálást hallottam. Felvettem magammal a kardot és
kiosontam a szobámból majd meghallom Larabell hangját.
Mentem a folyosón mígnem ahhoz a szobához értem ahol hallottam a sikítást.
-AAÚ-ordította Larabell majd benyitottam.
Mikor megláttam,tiszta vér volt. A vére ugye sötétkék,mint az éjszaka hisz a Csillagok hercegnője. Könnyezve nézett rám.
-MIÉRT JÖTTÉL BE?!-kiabálta
-Mert sikítást hallottam-feleltem és végig néztem a lány karját.
-Mi történt?
-EGY BOSZORKÁNY MEG AKART ÖLETNI! MÉG MOST IS ITT VAN!-ordíbálta majd felkiáltott és most a combján kezdődött meg a vérfolyás.
Nem értettem semmit de láttam kirajzolódni egy alakot a levegőben.
-Tűnj el! MOST-elővettem a kardom és belecéloztam az alig látható alakba.
-Ez még csak a kezdet,ifjú herceg. Több embert is el fogsz veszíteni,ne aggódj-suttogta az alak férfi hangon majd a levegőből vér csöppent le
-Még találkozunk-suttogta majd hangos léptekkel ki ment a szobából az ablakon át.
A lány összeesett. Odasiettem hozzá majd átöleltem.
-Tiszta vér vagyok-mondta halkan fájdalommal teli hangon.
-Elviszünk az orvoshoz-mondtam neki majd felemeltem.
-El akarta lopni az erőm-mondta sírva Larabell
-De ez nem történt meg. Most elviszünk téged az orvoshoz.

1:56

Az orvos azt mondta hogy holnapra talán jobban lesz csak kint kell aludnia az udvarban mert a csillagok begyógyítják a sebeit. Elmeséltem neki a történteket és azt mondta hogy ez lehet hogy egy háború közeledését akarja jelenteni.

Royal Magic:Királyi Mágia [Befejezett]Where stories live. Discover now