Ég Királyság
Michael's POV:
-Na végre hogy itt vagy-szólt Rubina anyja.
-Miért?
-Gyere.
Egy olyan utcában sétáltunk ami nem volt túl bizalomgerjesztő. Mindenki parán nézett ki. Fekete vagy sötétbarna kapucnis köpenyszerűségben járkált. Egyesek rám pillantottak amitől szintén frászt kaptam és nem azért mert megláttak. A tekintetük. Még a szörnyeknél is ijesztőbb volt.
-Ne kelts feltűnést-súgta oda nekem Rubina.
-Próbálok.
Megálltunk egy kicsi épületnél. A fő boszorkány benyitott mi pedig követtük őt.
Kívűlről egy kis épület volt de belülről egy hatalmas könyvtár volt. Nem volt olyan mint egy palotai könyvtár de tágas volt.
-Keressetek egy bordó,kemény borítós könyvet-mondta a fő boszorkány.
Szétváltunk és elkezdtünk a polcok között keresgélni.
-Ez az,anyám?- felelte Rubina
-Igen. Most gyertek.
Követtük őt és megálltunk a falnál. Maria a telekinézisével elmozdította a falat és egy kisebb terembe léptünk be.
Tele volt bájitalos polcokkal,majd középen egy asztallal.
-Na gyerekek. Akkor csináljuk
-De mit is?-kérdeztem.
-Igaz hogy mi,boszorkányok többen vagyunk,de az erőink nem érnek fel az uralkodók mágiájához. Mi csak mágia másolók vagyunk. Kisebb,nem annyira erős mágiát tudunk csak birtokolni. Az övéjüket nem tudjuk lemásolni és ez a probléma. Ezért csináljuk most ezt a varázslatot hogy a level 1-ről eljussunk level 2-re.
-Szóval nagyobb muszklijaim lesznek?-kérdeztem miközben mutogatni kezdtem az izmaimat. Rubina nevetett Maria meg csak a szemét forgatta.
-Ja kicsit meg fog látszódni hogy erősebb lettél de rajtad nem kell sokat változtatnunk. Egy kis lötty is elég hogy hegyeket mozgass meg.
-És rajtam milyen formában fog meglátszódni?-kérdezősködött Rubina izgatottan.
-Ha megiszod,meglátjuk.
15 percig csinálta Maria a löttyöt,mi pedig Rubinával nézegettük a különböző bájitalokat.
-Az ott a láthatatlanná tévő szer-mutatta
-Akkor miért nem azt használjuk? Tudnék kémkedni.
-Azért mert ez a szer örökké tart. És hamar bele is halhatsz mert nem bírnád.
-Uff...na és az ott?-mutattam egy lilásan csillogó löttyre.
-Az a manipulációs bájital. Ha megiszod tudsz manipulálni embereket viszont ez csak fél óráig elérhető. Plusz vannak olyan boszorkányok akiknek megvan ez a képesség csak korlátlanul.
-Gyerekek kész van!
Odamentünk az asztalhoz és vártuk hogy mi lesz.
Maria kezén egy furcsa körszerű jel jelent meg. A bájital színe az átlátszóból átváltott csillogó ezüstre.
Maria megfogta és három pohárba öntötte. Odaadta nekünk a poharakat és koccintottunk.
-A háborúra!-mondta örömtelien Maria
-És a boszorkányok győzelmére!-feleltem.
Megittuk a löttyöt majd Rubina elkezdett rózsaszínen csillogni. A szemei olyannyira fényesek lettek hogy azt még a nap is megirigyelte volna. A levegőbe emelkedett majd egyre fényesebb lett majd a fényesség eltűnt és rám esett.
-Jól vagy?-kérdeztem
Felült majd megláttuk a változást. A hajában egy két rózsaszín csík jelent meg,a kezén meg tetoválások. Összevissza minták voltak,nem tudtam kivenni belőlük semmit.
-Wow-törtem meg a csendet.
-Michael rajtad nincs semmiféle változás.-mondta Maria -Azért mert te alapból egy erős királyi családból származol ezért nem történt veled semmi.
-Na és önnel Maria történt valami változás?
-Mivel én ezt már régebben ittam ezért rajtam megmaradt és nem változtatott semmin. De most menjünk vissza.
Elindultunk az ijesztő utcán. Azon gondolkoztam hogy vajon helyest döntést hoztam e azzal hogy melléjük álltam.
-Mi a baj? Bizonytalan vagy-szólt Rubina.
-Ja semmi. Hogy birod azt hogy érzed mások érzéseit?
-Mióta megdupláztuk a jogart azóta egy nagy súlyt vettél le a vállamról. Ezért is szeretnék neked köszönetet mondani.
-Nincs mit. Egyébként menők a tetkók-mondtam.
-Kösz-felelte majd ment előre
-Mi van,beflegmultál?
-Nem.
-Akkor.
-Semmi.
-Oké.
ESTÁS LEYENDO
Royal Magic:Királyi Mágia [Befejezett]
FantasíaA Royal Magic duológia első része Létezik 5 királyság:a Tűz,a Víz,az Ég,a Föld és a Csillag. Viszont a Nagy Háborúban a Víz eltűnt. A Nagy Háború után 50 évvel az Ég Királyság összehívja mind a 3 megmaradt királyságot hogy az Ég megházasodjon a Csil...