Ég Királyság
Michael's POV:
2:38
Este már fel is keltem hogt a tervem sikerüljön. Beraktam a bőrtáskámba a jogart (megsúgom,alig fért bele) és felvettem egy álruhát hogy senki se ismerhessen fel majd kiosontam a palotából.
Mikor a kapuhoz értem,két őr még fent volt.
-Hé,te ki vagy?-kérdezte hunyorogva az egyik
-Betörtél,miközben mi nem figyeltünk? Ezt jelenteni kell a királynak-mondta a másik.
Mivel én mindenre felkészültem,elővettem a lila amnézianítót (ami amúgy be van tiltva minden egyes királyságban,de hát ez van) majd megpördültem a és az arcukba rugtam mint két amnézianítót, ami egyből kiütötte őket. Na igen végre hasznot is veszek a harctanórákból is. Igaz tiszta vér és szilánkos volt az arcuk,na de mindegy,nem az én gondom.
Miközben a városban járkáltam,egy csomó sötét alakot láttam. Para volt de hát ez van.
Befordultam abba a sikátorba ahová mennem kell majd átugrottam az előttem lévő kukát majd előttem teremlett egy fal. Nagyon szuper. Felmásztam a falon majd leugrottam ilyen Spiderman-es stílusban és megtaláltam a boszorkány titkos rejtekhelyét. Beléptem és megláttam a banyát. Aki nem is volt annyira csúnya,sőt gyönyörű volt. Volt egy lánya is aki ott ült a mellette lévő fotelban aki szintén nagyon gyönyörű volt.
-Megszerezted?-kérdezte a boszi
-Igen,sikerült
-Nem gyanakszanak rád-kérdezi a lánya ördögi mosollyal az arcán
-Dehogy. Eddig nem vittek még a kihallgató terembe.
-Rendben akkor jöhet is a kísérlet-mondta a boszi. Hosszú vörösen fénylő haja a szemébe hullott,baromi sok fekete festékkel a szemén. A lányának inkább szőkésvöröses haja volt ami szintén egyenes. A szeme nem volt agyonsminkelve hanem csak szempillaspirált használt. Lila szeme kíváncsian nézte a jogart.
-Hogy is hívnak amúgymeg?-kérdezi a csaj
-Michael
-Én Rubina vagyok örvendek-szélesen mosolygott Rubina
-Ó ne is foglalkozz vele,fülig beléd van zúgva,mióta meséltem rólad-mondta az anyja
-Nem is igaz-tagadta Rubina
Rubina lila szeme felszikrázott. Ők tényleg igazi boszik. A varázslás a vérükben van. Mondjuk az anyjának vöröses sárga szeme volt. Ilyet se látni minden nap.
A lány anyja keresgélt a könyvében majd 10 perccel később talált valamit
-MEGVAN
-Mi,anya?
-Hogyan lehetünk erősebbek az újabb háborúnál-bólogatott ördögi mosollyal
-És mir fog csinálni a jogarral?-kérdeztem Rubina anyjától
-Bele kell helyeznünk az erődet és a lányom varázsló erejét,és megduplázzuk-mondta miközben olvasta a könyvet
-De miért pont az enyémet?!-hisztizett a lány.
-Mert én azt mondtam
-És hogyan fogjuk megduplázni?
-Ahhoz csak ki kell mennünk az erdőbe
-Okés
Felültünk a szekérre és az magától elindult. Húha
Mikor az erdőbe értünk,megálltunk a szekérrel majd elkezdtünk készülődni a művelethez.
-Miért kell ennyi minden?
Az anyja meg se hallotta,csak ezt mondta.
-Mondom mit kell csinálnotok. Álljatok egymással szemben és fogjátok meg egymás kezét.
Ezt meg is tettük majd a lány keze izzadni kezdett.
-Utána csak koncentráljatok az erőtökre. Érezzétek ahogyan az ereitekben hullámozni kezd a mágia.
Lehunytam a szemem és lassan elkezdtem visszagondolni a mágiatanórákra.
-Azaz mégerősebben!
Még erősebben a tanórákra gondoltam amikor éreztem hogy a földből jött gyökerek,és egy másik varázs valami amit a lány csinált,össze fogja a jogart majd a magasba emeli.
-Ezaaazz ügyeses vagytok még erősebben!
Már kezdtem kifogyni az energiámból ami jót jelent,hisz az azt jelenti hogy kevesebb a mágia.
15 perc eltelteltével teljesen kifáradtunk a lánnyal és a földre estünk.
Mire észbe kaptam és felnéztem,láttam hogy a levegőben két jogar lebeg és mind a kettő zöld és rózsaszín színű.
-Hát sikerült-mosolygott a lány
-Igen,mostmár csak meg kell támadnunk a Királyságokat.
ESTÁS LEYENDO
Royal Magic:Királyi Mágia [Befejezett]
FantasíaA Royal Magic duológia első része Létezik 5 királyság:a Tűz,a Víz,az Ég,a Föld és a Csillag. Viszont a Nagy Háborúban a Víz eltűnt. A Nagy Háború után 50 évvel az Ég Királyság összehívja mind a 3 megmaradt királyságot hogy az Ég megházasodjon a Csil...