Csillag Királyság
Theodora's POV:
Két hétig küzdöttünk a boszorkányokkal Larabell birodalmában. Meglepően kevés volt itt. Lehet azért mert a boszorkányok annyira nem bírják a sok ideig tartó sötétséget.
Nicole már teljesen ki van purcanva viszont még azt mondta hogy tartogatja az energiáját a birodalma megtalálására.
Larabell meg mióta az erdőben táboroztunk azóta furcsa lett. Többet szorong, alig beszél velünk, be van zárkózva a szobájába és mindig megérinti azt a gömb alakú medált ami fogalmam sincs hogg hogy volt nála. Biztos bepakolta a táskájába vagy nemtudom.
A Csillag kastély túl csillogós, ezért örülök hogy ma el megyünk. A hely szép, meg minden viszont nem bírom ezt a mindennapos sötétséget. Igen, szeretem amikor sötét van a világosság helyett de hosszú távon már agy frászt kapok. Viszont az Ég Királyságot se nagyon bírom mert ott meg reggel túl világos van, az éjszakák meg olyanok mintha késő délután lenne csak.
A kastély kívűlről sötétkék, lilás árnyalatot vett fel, az ablakoknak gótikus stílusa volt. Belűlről minden is csillogott. Az ablakokra bolygók voltak felfestve de még a festményeken is bolygók szerepeltek.
Egyszer láttam egy olyan festményt amelyen olyan bolygók szerepeltek amiken ilyen pontok voltak és megkérdeztem Larabell-t hogy ez milyen festmény. Azt felelte hogy ez a Multiverzum és hogy kapcsolatba vannak a Multiverzummal. Nem mondott többet de azért majd még később kifaggatom.Délután volt. Mivel már nincs itt semmilyen boszorkány ezért ma indulunk felfedezni a Víz Királyságot.
Ugye amikor meghalt a király és a herceg akkor a királynő is eltűnt és a Víz Királyság felszívódott. Állítólag egy kráter alatt van a királyság és csak egy Víz utód hozhatja fel.- Mikor indulunk? -kérdeztem
- Nemsokára -felelte NicoleFél órával később bepakoltunk a hintóba. Larabell felkért egy őrt hogy vezesse a hintót szóval lett egy sofőrünk aminek örültem hisz nem akartam tovább vezetni.
- Larabell. Hogy értetted azt hogy kapcsolatban álltok a Multiverzummal?- kérdeztem.
- Minden Csillag leszármazott kapcsolatban van a Multiverzummal. Ezt úgy értem hogy mi, Csillag gyerekek, tudjuk hogy a Multiverzumban milyen Univerzumok vannak, és pár bolygót is felfedeztünk egy két Univerzumban.
- Például?
- Például van egy olyan ahol nincsenek mágikus erők, csak mítikus lények. Még mi se tudjuk micsodák de szerintem már az is nagy dolog hogyha tudjuk hogy milyen tipusú bolygó van egy Univerzumban és mik élnek az adott bolygón.
- Mi a bolygónak a neve?
- Mitaxyl.
- Találtatok még más bolygókat is?
- Eddig ez az egyetlen amiről biztosan tudunk.Miközben mentünk kiélveztem a Csillag Királyság látványát. Néztem a csillogó tavakat, a világító állatokat, az eget amin csillagok táncoltak. Azt kívántam bárcsak láthatnám én is a bolygókat az égen, mint Larabell.
Nicole's POV:
Már vagy két napja mehettünk a hintóval. Párszor megálltunk de már nagyon untam hogy csak folyamatosan megyünk.
Mikor már felébredtem láttam hogy a világos égen repülünk. Majd megvakította a szememet ez a világosság de utána már megszoktam. Közbe, kerestük hogy hol lehet az a kráter ami a Víz Királyságot eltüntette.
Már vagy fél órája kerestük amikor megláttuk azt a bizonyos krátert.
- Kocsis, álljon meg- szóltam majd lassan leszálltunk és kimásztunk a hintóból.
A kráter hatalmas nagy volt, és az alatt víz lehetett. Éreztem hogy a víz a talpunk alatt van de csak száraz földön álltunk.
- Jó nagy- törte meg a csendet Theo
- Nicole itt hogy hozzuk fel a Víz Királyságot?- kérdezte Larabell.
Odamentem a kráter kellős közepére és a vizet, ami alattunk volt azzal próbáltam kitörni a krátért. Pár perc múlva a víz feljött és feltörte a kráter felszínét. Mikor a víz visszament, akkor beletettem a lábamat a vízbe. Jéghideg volt. Nem hiszem hogy kibírják a lányok.- Na?
- Jéghideg. Nem hiszem hogy ki fogjátok bírni. Belefagynátok a vízbe.
- Nem tudod a víz hőmérsékletét megváltoztatni? -kérdezte Theo.
- Megpróbálom.
Összeszedtem az összes erőmet, és energiámat és megváltoztattam a víz hőmérsékletét, huszonkét fokra.
- Csak huszonkét fokig bírtam. Ez túl sok víz.
- Oké kibírjuk.
Beleugrottam a vízbe majd Theoék jöttek utánam. Varázsoltam nekik buborékot a fejükre hogy kapjanak levegőt (én alapból kapok levegőt a víz alatt) és már indultunk is.
YOU ARE READING
Royal Magic:Királyi Mágia [Befejezett]
FantasyA Royal Magic duológia első része Létezik 5 királyság:a Tűz,a Víz,az Ég,a Föld és a Csillag. Viszont a Nagy Háborúban a Víz eltűnt. A Nagy Háború után 50 évvel az Ég Királyság összehívja mind a 3 megmaradt királyságot hogy az Ég megházasodjon a Csil...