22.fejezet

21 4 0
                                    

Ég Királyság

Nicole's POV:

Az őrök elvonszoltak a szekérhez és bedobtak. August hangját hallottam ahogyan könyörög az apjának hogy ne bántsanak de az apja rá se hederít.
August rám néz majd azt mutogatja hogy segít kimenteni. Visszamutogatok neki hogy semmi baj nem lesz és őt is bedobják a szekérbe az apja mellé.

Mikor megérkeztünk az őrök lefelhőbilincseztek majd a kihallgatóterembe vittek. Könyörögtem nekik hogy engedjenek el de hiába. Egyik őr sem hasonlított James-re.
A kihallgatóteremben ott volt az összes uralkodó, a nyomozók,Xavier,Theodora,Larabell, August és Michael. Michael egy olyan tipik "nyertem" fejet vágott én meg csak leültem a székre.
-Szóval kezdjük. Ezt a szolgálólányt boszorkánynak hiszik.
-De ő nem boszorkány,higyjétek már el!-könyörgött August. -Xavier,te is tudod hogy ő nem boszorkány! Én láttam hogy miket tudott a faháznál és esküdni mernék az életemre hogy ő a Víz Királyság leszármazottja!
-Én ellenkeznék-szólt fel Michael. -A faháznál villogott a szeme mint minden más boszorkánynak.
-Ez nem igaz! Ő mentett meg engem és te voltál az aki ellopta a jogart szóval te csak fogd be a szád!
-Augustin,honnan veszed hogy Michael lopta el a jogart?-kérdezte August anyja
-Az én fiam sosem lopna! Nem erre neveltük-drámázott Michael anyja
-Onnan tudom hogy van bizonyítékom-mondta majd elővette a jogart és kitette az asztalra- A faháznál megduplázták a Föld jogart és azért van benne lilás szín,mert egy boszorkány ereje is benne van a jogarban.
-Fiam te egy boszorkánnyal karattyolsz?!- sokkolódott le a Föld királynő
Michael nem szólt semmit. Xavier utasítatta az őröket hogy fogják el Michael-t.
-Na viszlát anya-felelte vigyorogva Michael majd köddé vált.
A teremben megfagyott a levegő. A Föld királynő pityergése törte meg a csendet.
-Azt akarod mondani, hogy Michael ellenünk van?-kérdezte Larabell.
-Igen.
-És azt is hogy ez a lány a Víz utódja?-kérdezte gyanakvóan a Tűz király
-Igen.
-Bizonyítékod van erre is?
-Nicole gyenge,nem tud mágiát előteremteni.
-De én az anyja vagyok-szólalt meg egy hang a hátam mögött.
Mindenki tátott szájjall nézte az anyámat. Szellemként jött el ide.
-Én vagyok a Víz Királyság királynője, Beatrix Smith. Ő pedig itt a lányom Nicoletta Ariana Smith. Ő a trónörököse az országomnak. Megkapta tőlem a jogart.
Kivette a zsebemből a lekicsinyített jogart ami nagyra nőtt és letette az asztalra.
Mindenki tátott szájjal bámulta a jogart.
-És ha ez még nem lenne elég, három levelet írtunk Nicole-nak. Az egyiket én írtam,a másikat Cameron a bátyja msjd a harmadikat pedig az apja.
Azokat is kitette az asztalra majd az Ég királynő felolvasta.

-Tényleg háború lesz-mondta a királynő.
-Készülődjetek mert mindenhol figyelnek benneteket de segíteni fogunk nektek-felelte az anyám majd eltűnt

-Elengedhetik-felelte az Ég királynő. -És vigyék az összes trónörököst a koronákhoz! Ma kellesz átadni a jogart és a koronákat is.

1 óra múlva meg is volt a koronázás. A jogar átadása is de ott nem volt semmi érdekes.
-Gyerekek,készítsétek el a tervet hogy hogyan szálljunk szembe az ellenséggel-mondta kedvesen a August anyja

Royal Magic:Királyi Mágia [Befejezett]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang