Ég Királyság
Xavier's POV:
August kirohant az ajtón. Fogalmam sincs mi történt,de biztos ahhoz a lányhoz volt köze. Utána futottam majd követtem a cipőjének a hangját. Egészen a mezőig futottunk majd amikor megálltam,láttam hogy August térdel a földön és csendben sír.
-Te is láttad?-kérdezte
-Nem de van egy sejtésem.
Hátranéz rám,könnyes szemekkel majd a földbe veri a kezét.
-Xavier. Szerencsés vagy-mondta miközben az égre nézett.
Odamentem hozzá majd megveregettem a vállát. Szuszogott párat majd leült a fűre és magába fordult.
-Bár segíthetnék
-Akkor sem tudnál,ha lehetne-szipogta és egy könnycsepp gördült le az arcáról.
Hirtelen hatalmas szél támadt. Láttam hogy August egy tornádót teremt maga köré ami bezárja őt. Egyet pislogtam és már csak annyit veszek észre hogy egy August méretű tornádó van August helyén.
-Ne zárd be magad! Ne terheld az erődet,már tegnap is sokat használtad! Belehalhatsz!
Nem hallgatott a szavamra de szerintem nem is hallotta. Csak álltam előtte,és álltam majd egy ismerős hangot hallottam magam mögött.
-Xavier!-szólt Charlie majd meglátta a tornádót. -Mi a...
-Hagyd.
-De itt van mellettünk egy bazinagy tornádó!!-felelte ijedten
-Ez csak August. Az erejét használja.
-De miért?
-Szomorú.
Majd láttam hogy a tornádó egyre nagyobb lesz ami el akarja emészteni Augustot. Odafutottam és elkezdtem verni a tornádót,mert ugye nem juthattam be mert a tornádót,pajzsként használta.
-August gyere ki! Belehalsz,megemészt a saját mágiád!! AUGUST!!
Rám se nézett.
Charlie is elkezdte velem együtt ütni a tornádót.
-AUGUST LÉGYSZÍVES HALLGASS A BARÁTODRA! HA NEM TESZED,NEKED ANNYI!-ordította torka szakadtából Charlie.
August felnézett rá.
-Hidd el hogy jobb lesz, ha nem magadba fordulsz. Most pedig tüntesd el a pajzsodat.
A tornádón át látva, August megtörölte a szemét és szép lassan eltűnt a tornádó.
-Bocsánat hogy magamba fordultam.
-Nem kell bocsánatot kérned,csak előbb gondolkozz mielőtt cselekszel-mosolygott rá Charlie majd megöleltük Augustot akinek remegett az egész lénye.
Miután elengedtük egymást,Charlie megszólalt.
-Gyerekek...az a szikla miért van a levegőben?
Arra néztünk és a szikla tényleg lebegett.
-August megmondtuk neked hogy ne használd az erődet-mondtam mérgesen
-De ez nem én vagyok!
-Akkor...
Oldalra néztem majd a szikla feléng repült. Elővettem a pajzsom,és kivédtem. Igen a pajzsom az mindig ott van nálam. A kabátzsebemben van lekicsinyítve. A király adta nekem még amikor idejöttem,beleértve a kardot is.
Charlie és August döbbent fejjel nézték a történteket. Mire észbe kaptak August szólalt fel először.
-Ki vagy? Most mutasd meg magad!-elővette a kardját ami szintén olyan kard volt mint az enyém csak neki valódi ezüstből volt,világoskék és fehér kristályokkal kidíszítve.
A mező közepén egy fekete kapucnis lány termett. Esküdni mertem volna hogy ő egy boszorkány.
Levette a kapucniát és ráismertem a lányra. Vörös haja volt, vöröses sárga szemekkel. Maria. A boszorkányok vezetője. Azt hittem hogy a Nagy Háborúban már meghalt de úgy látszik hogy még él.
-Mostmár láthattok-felelte gonosz mosollyal majd csettintett és egy faág dőlt ki Charlie felé. Odafutottam hozzá majd magamhoz húztam és a fa pont mellettünk dőlt ki. Pont jól időzítettem.
-Ez meg miféle mágia?-kérdezte August
-Telekinézis,boszorkány verziója-kacsintott a hercegre. -Kérsz még belőle?
Egy csomó faágat lőtt felénk a szemével. Ezt onnan tudtam hogy amikor a boszorkányok varázslatot használnak,mindig világít a szemük.
Próbáltam kivédeni az összes hegyes faágat,miközben a hátam mögött ott volt Charlie. Olyan ügyes volt hogy elkapott a kezével egy faágat és azzal harcolt. Én viszont már nem voltam ennyire szerencsés,hisz a vállamba állt az egyik faág. August sikeresen harcolt tovább majd a boszorkány megszólalt.
-Ez még csak egy kis előjáték volt. Minden egyes uralkodóval eljátszottuk már,csak eggyel nem. A láthatatlan támadás ami sikeres volt egy ideig hisz tiszta vér lett az egész teste a trónörökösnek,a sikolyhangok amik üldözték a másik trónörököst és majd bele őrült és most ez. Készüljetek mert a népem el fogja lepni az egész királyságot. Az éggel kezdjük majd jön a tűz,föld,csillag. A víz az már felesleges, amúgy sem volt a mi asztalunk. Most viszont viszlát.-regélte vigyorogva majd köddé vált
VOUS LISEZ
Royal Magic:Királyi Mágia [Befejezett]
FantasyA Royal Magic duológia első része Létezik 5 királyság:a Tűz,a Víz,az Ég,a Föld és a Csillag. Viszont a Nagy Háborúban a Víz eltűnt. A Nagy Háború után 50 évvel az Ég Királyság összehívja mind a 3 megmaradt királyságot hogy az Ég megházasodjon a Csil...