6.fejezet

46 8 0
                                    

Ég Királyság

Theodora's POV:

Miközben a lovarda felé vettük az irányt jól megnéztem magamnak a királyi udvart. Mindenhol virágok,fák,növények és egy szökőkút.
A fiúk nagyban beszélgettek mellettem de nem nagyon érdekelt. A nap csak úgy sütötte az arcomat ami nagyon jól esett. A hideget nem szeretem mert hát ki az aki szereti a hideget miközben a Tűz Királyság trónörököse?
-Itt a lovarda-mondta August
Volt ott egy tucat ló,és kettő ki volt engedve. Két ember még itt volt. Az egyik sikálta az egyik pacinak a patáját,a másik megitatott egy fehér színű lovat. Mondjuk a többség fehér színű volt,de hát mit várjak az Ég Királyságtól?
Odajött hozzánk mind a két emberke akik gondozták a lovakat. Az egyik egy barna hajú,zöld szemű fiú volt a másik...a másik egy fekete,kócos hajú barna bőrű,szemüveges srác volt. Olyan Harry Potter-es beütése volt. Ó és még volt egy kis heg a homlokán! Megtaláltam Harry Potter-t.
-Hellósztok jöttünk lovagolni-mondta Michael.
-És én is csatlakozom-hallatszódott egy hang mögöttünk.
Larabell volt. Nem volt szimpatikus az a lány. Hosszú orra volt,ultra pici szemei és egyenes félhosszú barna haja. És még ő lesz August-nak az újdonsült felesége. Jó,mondjuk nekem se lesz jobb.
Nekem nem jönnek be az ilyen Michael fajtájuak. Nem tudom elképzelni magam mellette.
-Okés gyere-mondta neki August
Ha August örömmel veszi el a lányt akkor akkorát fogok benne csalódni...
Mondjuk "imádom" hogy amíg nem tűnt el a Víz addig még nem volt ez a legenda. Akkor még úgy volt ha mondjuk egy Föld herceggel házasodtam volna össze akkor egy rendes gyermekem lett volna aki vagy Tűz,vagy Föld.
-Hogy hívnak?-ijesztett meg Harry Potternek a hangja
-Theodora Miller. És te?-kérdeztem
-Henry Mitchell.
-Melyik lóval tudnék a legjobban lovagolni?
-Walker-rel vagy Wyatt-tel
-Mind a kettő fehér színű,mi?
-Jaja igen.
-Akkor Walker-rel
Henry felültetett a lóra minthogyha én nem tudnám hogy hogyan kell felülni. De egyébként cuki gesztus volt.
Vágtattam egy fél órát Walker-rel majd majdnem nekimentem Larabell-nek.
-Azért nézz az orrod elé ha lehet-mormolta Larabell
Nem válaszoltam hanem csak kikerültem és vágtattam tovább.

Royal Magic:Királyi Mágia [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora