Ég Királyság
Michael's POV:
A lányt követtem a folyosón. Ő ment elől ezért csak hátulról láthattam. Sietős léptekkel haladt előre miközben én próbáltam hozzá felzárkózni
-Ennyire messze van a szoba?-kérdeztem
-Nem,nemsokára ott vagyunk,csak ne maradj le!-utasított a lány
-Amúgy Michael vagyok,szia!-köszöntem neki
-Tudom,ki vagy
Arra vártam hogy ő mondja meg a nevét. De nem tette.
-Tessék itt a szobád-mondta és kinyítja nekem az ajtót.
A szoba tágas volt de mégis volt hiányérzetem. Lehet hogy csak honvágy.
-Remélem megfelel-mondta a lány.
-Igen megfelel,köszönöm-mondtam majd egy kicsit ráhajolok a lányra,csak hogy jobban tanulmányozzam az arcát.
Kreol bőre volt,minimális szeplőkkel. A szeme is gesztenyebarna volt. Felhúzta a szemöldökét és elment.
-Fenség,az étkezőbe hívatják önt-mondta az itteni kancellár.
-Rendben,indulok
Mikor beértem az étkezőben szinte mindenki ott volt csak az a Tűz hercegnő,Theodora és Larabell nem. Leültem egy székre és beszélgettem Augusttal. Rég nem láttam őt,megváltozott. Mármint külsőleg. A haja mostmár szőkésbarna lett de régebben valódi szőke herceg volt.Az arca komolyságot sugárzott meg láttam rajta hogy valami bántja. Szerintem csak a házasság téma. Engem is zavar hogy Theodorával kell összeházasodnom. Sose tetszett a lány. Sose. Még kiskoromban láttam akkor is csak 2 hétig tetszett utána már nem.
-Te örülsz ennek az egésznek?-kérdete August
-Nem,nincs is kedvem ilyesmihez. Te örülsz hogy Larabell lesz a feleséged?
-Nem,de próbálok megbarátkozni a gondolattal.
Ajtó nyikorgást hallottunk amikor megjött Theodora és Larabell. Egyikőjük sem mosolygott de ebben a helyzetben senki sem mosolyogna.
-Na akkor végre elkezdhetjük a gyűlést-mondta az apám
-A bál jövőhét szerdán lesz,a Víz Királyság megemlékezésére és az esküvő pedig Július 24-én-mondta a Tűz királynő.
Hallottuk,hogy valaki kinyitja az ajtót. 4 ember volt az és 2 őr
-Örvendek felség,Valentina Rodriguez vagyok,a Víz Királyság utáni nyomozó egyesület vezetője-mondta Valentina-Ők pedig itt Hailey Baker,Twyla Clarke és Thomas Lee.
-Mit szeretnétek itt nálunk? Tudom hogy szinte minden hónapban jösztök de azért megkérdezem.
-Azt szeretnénk kérdezni hogy megtudtak-e már valamit a Nagy Háborúhoz köthetően
-Nem találtunk semmit csak azt hogy a király és az akkori trónörökös,meghalt.
Valentina furcsán körülnézett. Thomas megérintette a vállát
-Te is érzed?
-Igen...de ez csak azért van mert itt van a négy uralkodó,és az ő mágiájukat érzem-mondta Valentina. A világosbarna copfba kötött haját,hátra dobta.
-Körülnézhetünk a kertben? Csak 1 óráról lenne szó-kérdezi Hailey
-Rendben de ha megtudtok valamit szóljatok
-Amúgy minek kell nyomozgatni? Semmi közötök nincs hozzá hogy mi történt azokkal! Ez az egész felesleges mert már nincsenek köztünk-mormolta flegmán Theodora.
Hailey világoskék szeme kitágult és rámeresztette Theodorára. A lány fekete,állig érő haja az arcára omlott. Twyla kényelmetlenül fészkelődött és tanulmányozta a göndör sötétbarna fürtjeit. Thomas csak a fejét csóválta,Valentina meg hunyorogva nézett Theodorára.
-Akkor mi körül is nézünk-mondta mély hangján Thomas majd ki léptek az ajtón.
-Ez mégis mi volt lányom?!-kérdezte a Tűz Királynő
-Sokminden-válaszolt bunkón Theodora
Mindenki elkezdett hangosan és idegesen beszélni. Ránéztem Augustra és láttam hogy csak ő nem beszélt.
-MENJÜNK KI!-ordítja a túlságosan nagy hangzavarban nekem.
-OKÉ-mondtam neki és kimentünk a lovardához
-ÉN IS MEGYEK VELETEK!-kiabált nekünk Theodora. Na már csak ez hiányzott
STAI LEGGENDO
Royal Magic:Királyi Mágia [Befejezett]
FantasyA Royal Magic duológia első része Létezik 5 királyság:a Tűz,a Víz,az Ég,a Föld és a Csillag. Viszont a Nagy Háborúban a Víz eltűnt. A Nagy Háború után 50 évvel az Ég Királyság összehívja mind a 3 megmaradt királyságot hogy az Ég megházasodjon a Csil...