14.fejezet

33 6 4
                                    

Ég Királyság

August's POV:

Ma van a bál. Nagyon nincs kedvem hozzá,de már nem lehet lemondani. Xavier meghívta a feleségét Charlie-t vagyis teljes nevén Charlotte Dixon-t. Charlie is egy nemes,úgy mint Xavier csak elsőnek távkapcsolatban indult náluk ez az egész hisz Xavier ugye az Ég Királyságban élt,Charlie meg a Tűz Királyságban,majd Charlie-t száműzték a családjából és ideköltözött.
-Felvetted már az inged?-nyitott be Xavier
-Fel. Charlie már itt van?
-Igen,külön szobát kapott. Még egy hétig itt lesz
-Mond...nehéz a szerelem?-kérdeztem majd leült mellém
-August. Az mindig is nehéz volt,és az is lesz. De ne aggódj majd csak összejön-utalt Nicole-ra.
Majd valaki bekopogott. Charlie volt az.
-Sziasztok!-köszönt. -Mikor kezdődik a bál?
-10 perc múlva-mosolygott rá Xavier majd Charlie elpirult.
-Akkor öltözök-mondta majd elment

19:00

Beléptem a bálterembe. Szétnéztem,közben idegesen igazgadtam az ingemet. A leggazdagabb nemesi családok is ott voltak beleértve Xavier szülei,és a lánytestvére, Miranda. Mindenki vagy iszogatott valami koktélt,vagy beszélgettek vagy ettek vagy pedig táncoltak.
-Menj oda Larabell-hez!-utasított anyám.
Megláttam a lányt. A báliruhája sötétkék színű volt,tele fehér pöttyökkel ami a csillagokat akarta jelképezni. A koronáján sötétkék csillagok voltak.
A koronák igazából még csak dísznek vannak a trónörökösökön mert csak jövőhéten lesz a koronázás. A jogar átadása az meg a koronázás után,éjfélkor.
-Szia-mondta hamiskás mosollyal. Én felismerem az ilyet.
-Táncoljatok-utasított minket anya
Larabell rám nézett majd megvonta a vállát és elhúzott engem a táncparkettre. Megfogta a kezem majd elkezdtünk táncolni. Ő vezetett így elég kényelmetlenül éreztem magam.
-Amúgy jobban vagy már?-kérdeztem
-Igen,már elmúltak a sebek. A csillagok megmentettek,viszont neked is köszönettel tartozom-felelte. -Te várod már a koronázást?
-Valamilyen szinten.
-Én nagyon. Anyukám szerint nagyon jó uralkodó lennék viszont a jogar átadását még annál is jobban várom-vigyorgott.
-Szerinted tényleg lesz háború?
-100%-mondtam. -Megérzem a boszorkányok mágiáját-néztem körük gyanúsan.
-Szerinted itt vannak most közöttünk boszorkányok?-kérdezte
Körülnéztem,de nem éreztem semmi furcsaságor,viszonr megláttam Nicole-t aki Michaellel beszélt. Elengedtem Larabell kezét,bocsánatot sem kérve, és indultam Michael-ék felé.
Majd volt az a pillanat amikor megálltam.
Michael elkezdte simogatni a lány haját majd közelebb húzta magához. A lány ijedt képet vágott majd rámpillantott segítség kérően,de Michael megcsókolta.

Nicole's POV:

Mi. A. Lótúró. Michael,a Föld királyság hercege megcsókolt. Azt se tudtam mit csináljak csak menekülni akartam. Nagy nehezen rápillantottam August-ra aki tátott szájjal és hullasápadt arccal bámult minket. Michael kinyitotta a szemét a csók közben (amit nem viszonoztam) és követte a tekintetem. Olyan tipik "én nyertem" féle fejet vágott majd másodpercek töredéke alatt annyiszor csókolt hogy az már kényelmetlen volt. Ellöktem magamtól majd mentem tovább a magam dolgára.
Hátra néztem August felé aki csak állt ott és nézett,miközben Larabell mellette állt. Aki követte a pillantását.

Royal Magic:Királyi Mágia [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora