6

73 4 0
                                    

Terli bedenimi umursamadan kendimi çimlere bıraktım." Hasta olacaksın." Umrumda değil yoruldum." Gülümsedi hafifçe." Belli ama hasta olacaksın." Yerden kaldırdı.
" Saçını kurut hadi." Ya sen her şeye karışacak mısın böyle?" Hasta olmanı istemiyorum sadece." Başına kalırım diye mi." Dedim alayla." Kalsan sana kendinden daha iyi bakarım." Ha ha ha çok komik." Ciddiyim sen kardeşine baktın mı hiç hele Gökçe gibiyse." Güldüm. " Abim bana bakardı genelde."
                                 🌕
" Yoruldum! Yoruldum be adam sen yorulmadın bana ders vermekten ben yoruldum dinlemekten!" Boş gözlerle baktı Aras. " Tamam kızım sakin."
Başımı geriye attım tekrar. Tavan güzel manzara." Sıkıldım deme." Yok Yiğit'in yanına gideceğim." Ayaklandım." Gelmemi ister misin?" Gerek yok bi halt olmaz." Omuz silkip çıktım. Ağır adımlarla girdim şehitliğe." Teğmenim ben geldim."
Bir süre konuştuktan sonra tekrar eve ilerledim." Beyler ben geldim." Şafak?" Efendim?" İçeri geçtiğimdeki manzarayla yüzümü buruşturdum.
" Ben geri gidiyorum ne halt yiyorsanız yiyin." Şafak bu nasıl çıkacak?" Kahve güzel kardeşim o annen görse diğer tarafa uçarsın gidiş tek gidiş." Aslan görmemeli." Ben neyi gör... Aras!" Aslan." Ya sabır temalı nefeslerimizden sonra halıya boş boş baktık.
                                🌕
Sabah boynumdaki sızıyla yüzüm buruştu." Aslan senin yapacağın işi." Kalktım ve pijamalarla koridorun başına ilerledim." Koğuş kalk!" Odasından gözünü ovuşturarak çıkan Turan'ı görünce sırıtmama engel olamadım." Kızım manyak mısın sen?!" Buyrun benim. Koğuş! 5 dakika içerisinde aşağıda ol!" Aslan ve Aras da çıktı." Manyak!" Sen sus Aras uyumak isteyen uyusun kahvaltı demi ilgilendirmez." Aşağıya indim ve kahvaltıyı hazırladım." Manyak." Efendim Yüzbaşı güzellik uykunuzu alamadınız mı?" Alamadım." Koltuğa bıraktı kendini Amerikan mutfak olduğu için görüyordum burdan.
" Turan! Kalk hadi ya!" Uykum var zalimin kızı! Uykum var ya." Kollarımı göğsümde bağladım.
" Günaydın öpücüğü de ister misin yüzbaşı?" Olur." Olurmuş kalk lan hadi." Kalkmam boşuna inatlaşma İnatçı Kız." Göz devirdim." Kalk artık."
Yanına yaklaştığımda gözlerini araladı." Uykum var zalimin kızı uykum var İnatçı Kızım uykum var." Bir de askersin oluyor mu şimdi böyle." Kalktığında ne yaptığını anlamadım ama kendimi koltukta yatarken buldum." Naptın lan?" Kalktım güzelim oldu mu kalktım." Doğruldum." Oldu." Kahvaltıdan sonra yeniden tugaydaydık. Gökçe'yle yarım saattir boş boş bakışan yüzbaşıyı kolumla dürttüm. Bakışlarını çekti o da. " Neden öyle baktın?" Bu sefer bakışları Burak'ı buldu." İş ciddi desene yüzbaşım." Onu boğmak istiyorum." Gökçe de istemiyor gibi değil." Kimden yanasın sen?" Boynumdaki sızı arttığında yüzümü buruşturdum." Boynun mu acıyor." Senin her şeyi yüz ifademden anlamaman lazım olmuyor böyle." Gülümsedi hafifçe." Ben anlarım. Gökçe." Abi?" Şafak'ın boynuna bakar mısın?" Gerek yok iy.." o boyun hiç de iyi durmuyor." Birşey yok ki?" Derin duruyor izin ver bakayım." Seninle sonra hesaplaşacağız yüzbaşı." Yanıma oturdu ve boynumdaki bandajı çıkardı." Oha." Noldu?" Ne kadar acıyor?" İnce bi sızı." Robot gibisin normalde dayanamaman lazım." Biz dayanırız." Hastaneye gitsek daha iyi olacak ama.." olmaz operasyon çıkarsa ya?" Tamam y..." Öksürmeye başladı Turan. Boş bakışlar attım." İşine bak Gökçe." Sırıttı Gökçe boynuma baktıktan sonra temiz bir şeyle yarayı kapattı.
" Tamamdır." Teşekkür ederim." Her zaman." Geriye yaslandım." Abi ben gidiyorum." Bırakmamı ister misin?" Yok gerek yok." Burak bırak gel Gökçe'yi." Emredersiniz." Şaşkınlıkla baktım." Kardeşimiz sevmiş biz napalım." Oflayarak geriye yaslandı o da güldüm bu hâline." Gülme bence abinde damat istemiyordur." İstemiyor evet ama bana da böyle olmaz diyip sonra olmaz dediği kişiyle göndermiyor." Göz ucuyla baktı." Burak'ı kullanmak hoşuma gidiyorsa ben napayım yüzbaşım?" Güldüm yine.
                                🌕
Oflayarak masadan uzaklaştı evraklarla uğraşmayı kesinlikle sevmiyordu. Yüzüne götürdü ellerini bir süre sonra geri çekip odasından çıktı." Asker! Koş biraz Burak! Koş! Timin için koş! Masumlar için koş! Koş asker!" Yüzünde engelleyemediği bir sırıtış belirdi. " Asker! Hızlan biraz!" Komutanım bu da can." Senin bir canın yok asker senin yaşama sebeblerinden başka hiçbir şey yok. Bayrağın için yaşarsın, vatanın için yaşarsın sen asker koş." Turan komutanım." Ona yardım bakışları atan askerine hafifçe başını sağa sola sallayarak cevap verdi. Umutsuz bakışlarla koşmaya devam etti Burak. Ulan benim ne suçum vardı diye geçirdi içinden. " Şafak?" Efendim?" Se halt yedi." Göz ucuyla baktı." Canım istedi koştuyorum bu aralar çok saldı." Eh işte."
                                 🌕
Etrafı kontrol ettim tekrardan sessizlik buralarda pek de iyi birşey değildi." Hâlâ mı iz yok?" Hayır komutanım." Yüzbaşım bu sessizlik hiç hoş değil." Farkındayım bir şey var." En sonunda yıllardır aşina olduğumuz ses duyuldu." Beyler atış serbest." Yanan otların kokusu doldu ciğerlerime yüzümü buruşturdum el bombasını oldum olası sevmemiştim zaten. Silah sesleri arttıkça arttı en sonunda kaçan birini gördük." Şafak komuta sende ben herifin peşinden gidiyorum." Turan hayır." Dinlemedi aksine koştu ormana doğru." Beyler hızlı halledin Selim ve Kürşat Turan'ın peşinden gidin çabuk!" Onlar ayrılırken geri kalanını temizledik.
" Selim buldunuz mu?" Olumsuz." Beyler komutanınız bulun." Bizde ormana daldık." Dikkat edin.." ayağımın hemen yanına düşen kurşunla yüzümü buruşturdum." Beyler keskin nişancı var Turan dikkat et." Bi ağacın arkasına geçtim ve şarjörümü kontrol ettim." Abi bulamadın kı şu piçi?" Olumsuz."  Kaç tane atış yaptı abi?" Bekle biraz buldum kafasını çıkarsın bi it." 3 kurşun sesi yankılandı." Kime geldi o? Tim cevap ver." Bize değil." Abi hallet şunu." Devam." Çıktığımda etrafı kontrol ettim yine yoktu sanki yer yarılmış içine girmişti. Sonra Selimler girdi görüş açıma." Turan!" Kitledim bi an." Selim herifi paketleyin. Turan." Yanına çöktüm kan kustu önce." Özür dilerim."
YARIDA KESMİŞ GİBİ OLDU BİRAZ NEYSE DEVAM EDELİMM ZATEN BİR BÖLÜM DAHA GELECEKK SEVİLİYORSUNUZ OKURLARIM
SARI KALP BIRAKACAĞIM TEĞMEN DE MAVİYDİ BURADA DA SARI OLSUN💛💛💛

ŞAFAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin