12

42 6 0
                                    

Uyandığımda Turan da yanımdaydı etrafa göz gezdirdim ve doğruldum.
Turan ise döndü ve her zamanki gibi yastığı kolları ile yüzü arasına aldı sırtına göz gezdirdim. Oha be adam niye üstsüz yatıyorsun sen? O ne lan?
Kas mı hepsi değildir bence. Kas içsesim. Elimi sırtının üstünde gezdirdiğimde hafifçe gözlerini araladı." Şafak?" Turan? Günaydın."
Napıyorsun?" Napıyorum?" Dönünce sırtındaki elim göğsüne geçti.
" Günaymadı daha öpersen ne mutlu." Yanağından öpüp kalktım.  Gülümseyerek sırt üstü döndü abim için ayırdığım çekmeceden bir tişört seçip ona uzattım." Al." Gözlerini kısarak baktı." Sende niye erkek tişörtü var?" Abim için ayırmıştım. Kıskançlığın sırası değil." Kıskanmadım bir kere.." ayağa kalkıp tişörtü aldı ve komodinin üzerine koydu. Saçlarımı geriye iteldim." Altı üstü abin olmasa öldürmek istedim."
Tabi canım sen ve kıskanmak ne alaka. Giy hadi şunu." Giyerim birazdan acelem yok benim senin var mı?" Göz devirdim. Güldü o ise ve tişörtü aldı." Ne gülüyorsun?!" Haline." Dedi omzunun üstünden arkası dönük bir şekilde, tişörtü giydi.
Hemen yanından tokamı aldı yanıma yaklaştı sırtımı ona döndüm ve saçlarımı örmesine izin verdim bu sefer örmedi onun yerine bağlayıp banyoya ilerledi. Mutfağa ilerledim bende kahvaltıyı hazırladım. Yüzünü kurlayarak girdi mutfağa yanağımdan öptü." Nasıl kızıcam ben sana?" Kızma?" Kızım dün senden sadece başına bela almamanı istedim sadece. Seni karakoldan aldım?" Açma hiç o konuyu." Hayır yani Hira savcıyım demese sen devam ediyordun." Güzeldi çünkü." Sabır çektiğini duydum sırıtarak elimdeki son tabağı da masaya koydum. " Gülme hâlâ sinirliyim." Dudak büzdüm." Sinirlenme ama." Bir elimi boynuna sardım diğer elimle ise saçlarını düzelttim." Bu sefer olmaz." Gülümsedim hafifçe." Sinirlenme biz haklıydık." Sinirlendiğim nokta kavga etmen askerim desen her şey bitecek."
Yanağından öptüm ve bir süre bekledim öylece sonra başımı omzuna yasladım." Yapma şunu." Neyi yapmayayım Komutanım?" Şafak yapma şunu işte." Geri çekildim." Tamam yapmıyorum bir şey." Geri çekilip sandalyeye oturdum.
" Trip mi atıyorsun bana?" Ne trip atıcam? Allah Allah." Trip atıyorsun." Üzerime doğru eğildi çenemi kaldırarak." Atmıyorum trip falan kız işte." Cıkladı." Kızamam." Ya biraz önce söyleniyordun." Kıyamıyorum ki sana nasıl kızayım sen söyle." Çenemi elinden çektim. Bu sefer yüzümü elleri arasına alıp ufak ufak dudaklarımdan öptü." Şerefsiz." Diye mırıldandım." Ne şerefsizliğimi gördün?" Hem kızıyorsun hemde öpüyorsun." Yüzümü bırakıp karşımdaki sandalyeye oturdu ve kahvaltımızı yaptık. Boş gözlerle baktım ona ne düşündüğünü anlamaya çalışıyordum." Ne düşünüyorsun?" İrkildi o kadar mı dalmıştı." Efendim?" Turan ne düşünüyorsun?" Operasyonları." Yalanı geç." Aynen kanka operasyonları  bende yedim.
" Dalmışım öyle." Bana yalan söyleme Turan." Dalmışım Şafak bir şey yok." Yardımcı olmaya çalışıyorum!" Olma! Başına bela alma yeter!" Kaşlarım havalandı." Haklısınız yüzbaşım yeterince başıma bela alıyorum birde sizi sürüklemem hataydı." Neden bana çok soru soruyorsun?!" Ben kimim ki doğru ben kimim de sana soru soruyorum?! Haklısın tabi ya ben neyinim ki senin?!" Mutfağa ilerledim sinirle." Çok soru soruyormuşuz siktirsin gitsin! Haklısın bu sefer içses." Şafak.." göz devirdim ve elime aldığım bardağı çevirip yerine yerleştirdim." Şafak." Duymazdan geldim tekrardan belki de en iyisi duymazdan gelmekti.
" Şafak dedim." Ne var lan! Desene ya! Sus bi Allah aşkına. Kendine çevirince bakmadan devam ettim işine." Şafak.." sesi mırıltı gibi çıkıyordu bu sefer." Noldu?" Ben öyle demedim." Göz devirdim." Ben kimim ki sana soru sorayım Turan haklısın." Elime diğer bardağı aldığımda bedenimle tezgah arasına girdi bakma Şafak acaba bu tişört pamuktan mı?" Şafak bakmayacak mısın?" Geri çekilecekken tuttu." Çek elini." Şafak bak güzelim gözlerime." Güzelim nerden güzelin oluyorum yüzbaşım?" Geri çekildim." Açıklamama izin verir misin?" Haddimi aştım haklısınız yüzbaşım." Odama ilerledi sonra çıktığını duydum. Yere çöktüm nefes almaya çalıştım.
                                🌕
Boş gözlerle baktı arabaya Turan sonra kızın balkonuna derin bi nefes alıp arabaya bindi. Nereye gideceğini bilemedi aklına Selim geldi.
" Dertliyiz?" Dertliyiz." İçeri geçti ve koltuğa bıraktı kendini." Noluyor lan?" Başını geriye attı Turan." Tartıştık." Kimle?" Şafak." Yengemle buraya geldiğine göre o fena sinirli." Yanına oturdu." Haddimi aştım dedi." Durum o kadar kötü demekki. Neden tartışınız?" Babama sinirliydim kıza patladım çok soru soruyorsun diye." Rütbeden çıkabilir miyiz?" Çık." Geri zekalı! Lan kızın ne suçu var yardımcı olmaya çalışıyor!" Olma dedim." İyi bok yedin!" Nasıl toparlayacağım?" Gurunu yenmen lazım." Gözlerini kapattı." Ulan kız benim için soruyor ben bağırıyorum." Bir de bağırdın mı? İşte şimdi cidden sıçtın." Farkındayım." Ne yapmayı planlıyorsun?" Bilmiyorum." Bıkkınlıkla nefes alıp verdi.  Cidden şimdi napacaktı? İnatçı Kızı ile uzaklaşmıştı araları bozulmuştu onun aptallığı yüzünden." Aklıma bir şey geldi ben halledicem." Napacaksın ?" Sürpriz eve geç sen."  S.." güven lan bana kayınçona az güven hadi." İlk defa sinirlenmeden çıktı ve eve geçti.
" Şafak komutanım." Efendim Selim?" Sesi ağlamaklı çıkıyordu." Turan komutanım gidiyormuş." Nereye?!" Bilmem gidicem dedi." Ne demek gidiyormuş?!" Telefon kapandı keyifle sırıttı Selim işler şimdi karışıyordu.
İşler karıştı sana da eğlence çıktı Selim. Bjzhsjzbsj ah be Turan denir mi öyle?💛

ŞAFAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin