Güvenliydi burası sıcaktı. Dünya yansa kıyamet kopsa bile burası güvenliydi." Bir tanem." Sustum.
" Susma vatanım. Susma güzelim." Turan." Diye ufak bir mırıltı çıkarabildim sadece başka bir şey söyleyemedim." Beyler toplanın dönüyoruz."
🌕
Uyandığımda yatağımdaydım telefonuma uzandık direk.
Siz: Turan nerdesin
Deli Komutanım: Tugaydayım bir tanem
Siz: Hiii geliyorum hemennn
Deli Komutanım: Kızım yat dinlen işte
Siz: Olmazz kii benim orda olmam lazım
Deli Komutanım: Güzelim dinlen yeter
Siz: Sıkılırım amaa
Deli Komutanım: Erken çıkmaya çalışırım
Siz: Bir tanem niye gelip yanında durmuyorum ki daha güvenli
Deli Komutanım: Dur bekle
Siz: Noldu???
Deli Komutanım: Bekle su içmem lazım
Siz: E iç??
Deli Komutanım: İltifatlarınıza alışık değiliz Şafak hanım malum dün seni yangından çıkardım
Siz: SEN Mİ GİRDİN LAN ORAYA
Deli Komutanım: Evet??
Siz: Fotoğraf gönderildi
Deli Komutanım: Sabah ne kadar güzel olduğunu söylemiş miydim
Siz: Hayır
Deli Komutanım: Çünkü her şekilde güzelsin
Siz: Yine formundayız yüzbaşım
Deli Komutanım: Sadece sana
Siz: Sadece bana evet başka birine yok
Siz: Gebertirim seni
Deli Komutanım: Kıskançlığımız üstümüzde galiba
Siz: Evet kıymetini bil
Siz: Ben benim olanı paylaşmayı sevmem
Deli Komutanım: Bende seni paylaşmayı sevmem İnatçı Kızım
Siz: Deli Komutan dün gördük onu
Siz: Hayır yani bir insan doktoru niye kıskanır anlamıyorum
Deli Komutanım: Bana ne çok baktı sana
Deli Komutanım: Hayır yani hasta lan altı üstü niye o kadar bakarsın
Siz: Adam bence sana baktı ama
Deli Komutanım: Sende kedi gibiydin Şafak hayır yani bir bana mı var pençelerin
Siz: Biz sevdiğimiz adamla uğraşırız
Siz: Diğerleri beni ilgilendirmez
Deli Komutanım: Şafak gelsene ya da
Siz: Gelme diyordun
Deli Komutanım: İş için değil
Siz: Hemen mi özlediniz yüzbaşım
Deli Komutanım: Başka birşey yaptığım yok ki
Siz: Geleyim bakalım
Deli Komutanım: Gel bakalım
Dediğini yapıp tugaya geçtim. Selam veren askerlerin selamını baş selamıyla karşılayıp odasının kapısını çaldım." Gel!" Girmedim. Onun yerine tekrar çaldım. Bu sefer kapıyı o açtı sırıtarak." Gel bakalım güzelim." Hemen dibinden geçtim ki dudaklarımız birbirlerine sürtmüştü koltuğa oturdum yutkunduğunu gördüm sonra dudaklarını birbirlerine bastırıp kapıyı kapattı.
" İlla kalpten gidelim yani." Güldüm.
" Ee yüzbaşım napıyorsunuz?" Masanın üzerindeki dosyalara baktım. Sevmedim evrak işlerini yüzüm buruştu bu sefer onun gülme sesi duyuldu." Bitti." Ayağa kalkıp ellerimi kamuflajın yakalarına götürdüm ellerim rütbeden gezindi.
" Molaya hakketiniz bence yüzbaşım." Bakışlarımı ona diktim bu sefer.
" Bence de hakkettim." Önce dudaklarımdan öptü sonra başını boynuma sakladı. Boynumdan öptükten sonra doğruldu her zamanki gibi saçlarımla oynadı. Seviyordu saçlarımla oynamayı." Senin hastaneye gitmen gerekmiyor mu?" Yuh be adam onu da bilmezsin." Konu sen olunca bilirim." Tamam gideyim ben..." Beraber gidelim bekle." E çıkayım üstünü değiştir." Sen bilirsin istersen kal." Omzuna vurdum hafifçe." Çıkıyorum."
🌕
Ben Turan'a Turan sedyede yatan şahısa baktı. İsmi lazım değil zaten eski sevgilim." Yuh be adam! Tek yumrukla niye adam bayıltırsın!" Ben nerden bileyim bunun bu kadar dayanıksız olduğunu! Ayrıca senin zevkine Şafak şimdi ya bu tip ne!" Zevkime laf etme zevkim gayet iyi kötü olsa seninle mi olurdum! Benim zevkim iyi." Bir daha söyle." Zevkim kötü olsa seninle mi olurdum diyorum." Kızım lütfen bu tip ne ya! Tipini geçtim tek yumruk attım ya bayıldı direk şerefsiz!" Mala bakar gibi baktım." Turan,bir tanem,hayatım, vatanım askersin lan sen!" Biraz önce söylediklerini daha güzel bir ortamda söyle lütfen."
Turanğ konumuz o mu?!" Benim için evet hayır içimizde kaldı bu malı dövmek." Uyanmaya başladığında dehşetle Turan'a baktı. Turansa tiksintiyle baktı." Tamam yeterince burda durduk gidelim Şafak." Umursamadım onu." Şafak bun.." bana laf etmek sana düşmedi!" Diye kükredi Turan işlerin karışacağını anlayıp Turan'ı sürükleyerek çıktım.
" Kes sesini bin şu arabaya delirtme beni Turan." Arabaya bindiğimde öfkeliyi olduğunu net bir şekilde anlıyordu insan. Ama zayıf noktasını biliyoruz artık. " Turanğ." Noldu Şafak?" Zar zor öfkesini kontrol ediyordu elimi eline götürdüm. Parmaklarımı parmaklarına dolayınca derin bir nefes aldı Elim elinde kaybolurken sakinleşmiş gibiydi." Eve gidelim." Hangi eve?" Farketmez." Bilmediğim yerlere sürdü en sonunda dağ evi gibi ufak ama güzel bir yerin önünde durdu. Anlamaz gözlerle ona bakarken arabadan indi ve kapıyı açtı. Arabayı içeri aldıktan sonra tereddüt etmeden arabadan indim." Burası neresi?" Gülümsedi sadece ve susup elimi tuttu. Bahçeye girdiğinde gözlerim açıldı çok fazla gül vardı." Burası neresi Turan?" Bahçeyi sana yapmıştım belki bir gün bana gelirsin diye." Geldim Yüzbaşım." Hoşgeldin Bela Mıknatısı." Hoşbuldum." İçeri geçtiğimizde etrafa göz gezdirdim güzel bir yerdi. Bahçesi falan.
" Umarım bir süre daha benle uyuyabilirsin." Ters bakışlar attım.
" Ömrümün sonuna kadar." Beklemiyordu ki başını bana çevirdi.
Gözlerindeki öfkeden eser yoktu gülümsedim tatlı bir ifadeyler başımı göğsüne yasladı saçlarımdan öpüp kokladı." Tamam romantik anımız bittiyse yüzbaşım uyumam lazım." Güzellik uykusu mu?" Değil." Gülümseyerek elimi tuttu ve üst kata çıktık.
🌕
Sabah uyandığımda şaşırtıcı bir şekilde uyuyordu. Başı yine boynuma düşmüştü. Gitmemiz lazımdı çünkü Hira ve Aras'ın düğünü Antalya'da olacaktı hazırlanmalıydık.
" Turan." Hığ." Kalk hadi gitmemiz lazım." Nereyeğ?" Düğüne gidicez ya Turan?" Derin bir nefes aldı ve başını boynumdan çekti. Sabahları yeni uyanmış hâli daha yakışıklı mı oluyor ne? Katılıyorum. Ben onun yüzünü incelerken bana döndü." Ne düğünü ya?" Aras ve Hira?" Bizim değilse önemli değil uy..." Omzuna vurdum hafifçe." Hadi dedim Turan." Ben orda özlerim seni?" Lan dibindeyim zaten." Boynumdan öpüp kalktı.
🌕
Arabada Turan'ı izledim bir süre.
" Bana öyle bakmaya devam edersen kaza yaparız." Nedenmiş?" Sonradan anlamıştım. Geri zekalı. Sus.
" Eh eğleniriz diye düşünüyorum." Göz ucuyla baktı." Gözümün önünde dur." Güldüm." Tabi bir tanem." Gülümsedi hafifçe." Selimle bol şanslar." Şokla bana döndü sonra toparlarak yola döndü." Tabutu çıkar Selim'in ordan." Nedenmiş o Turancığım?" Bana Turancığım deme lütfen o ne ya?" Soruma cevap ver.
" Sikerim ben onu Gökçe de geliyor zaten." Biraz durdu." Fena fikir değilmiş." Diye mırıldandığında göz ucuyla baktım." Askerlerimi rahat bırak Turan." Yesinler askerlerini."
Yüzbaşı!" Diye kükredim." Hay siksinler yüzbaşını tamam demedim bir şey ama yaparım." Turan!" Ne Turan aa. Abi olarak hakkım." Selim'i mezara sokmak mı Turan?!" Evet?" Abim de seni mezara soksa.." seni versin de beni isterse cehenneme yollasın." O kadar çok istiyorsun yani beni." Aklın almaz ne kadar çok istediğimi." Abi sakin. Kaçmıyoruz bir yere. Gülümsedim. Gerçekten 3 yıl beklemişti beni. Ben onu tanımıyordum görmüyordum ama o görmüştü o tanımıştı." Yüzbaşım." Hı?" Güzel seviyorsun." Güzel sevdiyorsun."
Yine geldimm dün bölüm atamadım bugün attım sizi seviyorumm gelmişken yorum yaparsanız💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAFAK
HumorYeni tim yeni şehir yeni insanlar. Şafak BOZKURT tayini Hakkâri' ye çıkar ve çocukluk arkadaşlarını bulur. Şafak geçmişinin izini silemezken Turan çocukluğunun izlerini silemez aynı yerden yaralılardır aslında. Sadece oyuncular farklı.( Küfür içerir)