Bana gülümseyen Turan'a baktım ve yanağından öptüm. Geri çekildiğimde gülümsemesi büyüdü. Zaten hemen ardından Aslan ve Aras da geldi yanımıza oturdular." Oğlum ciddi ciddi oldunuz mu şimdi siz?" Evet Aslan." Lan hani siktir gitti?! Ha? Noldu?" Omuz silkti Turan." Yakana sormalı." Yakan kim lan?" Benim yandığım kişi." Boş gözlerle baktım.
" Konuyu neden bana döndürdün?"
🌙
Çığlıkla uyandığımda elimi boğazıma götürdüm yine kabustu. Turan'ın yanına gitmek istedim ama uyuyordur diye bu fikirden vazgeçtim balkona çıktım bende. Etrafı izledim bir süre arkamdan sarılan kişiyle irkildim tam yüzüne dirseğimi geçecekken kokusuyla anladım Turan olduğunu kaldırıdığım dirseğimi geri indirip bedenimi ona bıraktım." Her arkandan sarılana böyle mi davranacaksınız İnatçı Kızım?" Kokundan tanıdım sen olduğunu." Gülümsediğini hissettim boynumda boynumdan öptü birkaç kez sonra başını kaldırdı." Kabus mu gördün?" Onayladım usul usul." Gel yanımda yat. Zaten ben uyuyayım diye geldin."
Sen niye uyumadın?" Uykum hafiftir bilirsin eh seslerinde sen olduğunu anlamayan aptaldır geldim bende. Gel şimdi uyutalım seni." Odasına ilerledi yanına uzandım bende başımı boynuyla yastık arasına aldı ve saçlarımda dolaştı elleri napıyor diye dönünce ördüğünü farkettim. Karanlıkta seçebildiğim kadarıyla ciddi bir iş yapıyor gibi odaklanmıştı bitince beni tekrar kolları arasına aldı. Çenesini başımın üstüne koyduğunda gözlerimi kapattım.
🌙
Sabah da aynı şekilde uyanmıştım tek fark nefes alışımı engelleyen bir şekilde sıkıyordu beni. Başı boynuma düşmüştü bir eli belimde diğeri sırtımdaydı. " Turan." Kalkmadı yine ne zaman görülmüş kalktığı." Turan kalk." Bi mırıltı çıkardı ama anlamdım." Ne diyorsun oğlum kalk işte." Şafakğ. Uyuyoruz." Ay bide asker olacak. Demedim tabiki kesebilir beni hiç güvenli değil. Ensesine götürdüm elimi lan şimdi çaksam bir tane napabilir? Geberterebilir bir tanem. Lan sen gelir miydin içses. Duygularla paket geliyorum canım. Şerefsiz. Uyanır şunu sevgilisiyle uyurken ölen ik kişi olucaz yoksa. "Turan kalk hadi ya." Başını boynumdan kaldırıp gözlerini açtı kısıj gözlerle baktı bana ve yatağın diğer tarafına geçti hafifçe.
" Zalimin kızı. Bir tanem, güzelim, İnatçı Kızım, Gökyüzüm, yüzbaşım uykum var vicdansız sevgilim." Herşeye okeyim de vicdansız sevgilim neydi lan? Ayıp yani o ne demek mala bakar gibi baktım. Bula bula bunu mu buldun? Kes lan benim sevgilim gayet ideal." Turan?" Hı?" Vicdansız sevgilim ne?" Uykum var." Uykun var. Yat uyu o zaman." Ben kalkacakken belimden tutup geri otutturdu." Turan kalkıcam ben." Dur biraz daha sonra gidersin." Kahvaltı?" Boşver gel yamacıma." Ona doğru kaydım dediğini yapıp yanına tekrar uzandım." Hı geldim." Hoşgeldin bir tanem." Hoşbuldum komutan." Sırtımı göğsüne yasladım başını boynuma sakladı gülümsedim ister istemez.
🌕
Boş gözlerle tavana bakmaya devam etti Aslan. Nerdeydi onun öğretmeni neden gelmemişti? Bahçede dolaşmaya karar verdi en sonunda. Etrafa bakınan hafif yeşile kaçan gözleri görünce o tarafa ilerledi sarı saçları güneşte daha mı parlak olmuştu ne." Öğretmen Hanım." Ona doğru çevirdi bedenini İlay." Yüzbaşım." Bu sefer de Şafak için geldiysen bizim evde o." Alayla soruyordu güldü İlay." Belki de senin için gelmişimdir yüzbaşım." Gülümsedi Aslan ve elini tutarak arka tarafa ilerletti etrafa bakındı kimse yoktu bu iyiydi belinden tuttuğu gibi kendine çekti kızı." Benim için demek." Saçlarını kulağının arkasına sıkıştırdı elini üstündeki kamuflaja götürdü kız ise rütbelerinde gezindi.
" Hıhım. Özledim geldim işte gelmeyeyim mi?" Yeşile kaçan gözlerini Aslan'a dikti." Gel öğretmen hanım sürekli gel." Yanağından öptü birkaç kez sonra Aras'ın sesi duyuldu.
" Aslan ner... Hay sikecem ama ya yenge senle bir alakası yok basa basa bu şekilde bastım peşindeyim Aslan."
Mala bakar gibi baktılar. " Aras siktir git koçum belanı benden bulma." Güldü kocamanca Aras." Yenge vallahi seninle bir sorunum yok hep şu uyuz sevgilin yüzünden." Uyuz derken Aras?" Uyuzsun işte Aslan napıyorsanız devam edin."
🌕
Ofladım tavanı izlerken." Sürekli sıkılıyorsun." Evet ben napayım yani sıkılıyorum." Napalım?" Bilmiyorum birşeyler yapalım ama ya." Doğruldu uzandığı yerden." Gel yanıma." Bana bıraktığı boşluğa girdim ve başımı göğsüne yasladım." Anlat hadi." Ne anlatayım?" Bilmem. Çocukluğunu anlat mesela ya da gülü sevmenin bir anlamı var mı onu anlat." Var.. gül hep taze ,kokusu güzel, renkleri güzel, yapraklarını koparmazsan onu sıkmazsan dikenleri batmaz. Her renginin bir anlamı vardır." Kırmızı aşkı temsil eder,beyaz saflığı." Sen nerden biliyorsun?" Sevdiğimiz kız için biliyoruz işte." Saçlarımı kokladı.
" Senin saçın da gül gibi kokuyor?" Güldüm seslice." Şaka yapmıyorum Şafak vallahi gül gibi kokuyor." Belime sardı kollarını ve burnunu saçlarıma bastırdı." Gül kokulu saçlım.." gül gibi mi kokuyordu saçlarım? Bir kez daha derin bir nefes aldı." Koklasam doyamam içime soksam seni orda saklasan yetmez seviyorum desem az kalır aşığım desen yetmez. Ben sana ne diyeyim Şafak?" Öp yeter." Saçlarımın üstünden öptü defalarca alnımdan öptü yanağımdan öptü. Doyamazmış gibi öptü. Gözlerimi kapattım ve gülümsedim tekrar yanağımdan öpünce." Başka mesela güzelim bi Rizeli olarak sormalıyım bunu çay?" Çay?" Çay en fazla kaç bardak?" Rekor 8." Oha. Benden dişli çıktın sen İzmir bombası." Başımı kaldırdım. " İzmir bombası ne Turan?" Kızım İzmirli değil misin? Bomba gibi kızsın işte iltifat." İzmir bombası? Ben sana Çay diyor muyum?" Güldü." İzmir bombam benim." Göz devirdim en sonunda." İnatçı Kızım'ı değişmem."
İnatçı Kızım senin inadını yerim ben."
Bacağın acıyor mu?" Hayır." Derin bi nefes aldım ve doğruldum göğsünden. Kucağına oturdum hafifçe önüne gelen saçlarını geriye attım elleri belimi buldu." Sen anlat Rizelim." Ne anlatayım?" Anlat istediğini." Çocukken pek uslu bir çocuk değildim çok kavgaya bulaşırdım babam.. gittikten sonra arttı tabi bu." Özür dilerim." Başımı boynuna yerleştirdim ve yüzümü ona döndüm.
" Neden özrü diliyorsun ki?" Sana hatırlattım.." sus bakayım devam ediyorum. Neyse işte yine bir kavgaya karıştım bu sefer işler büyüdü." Derken?" Bıçaklandım." Oha." Gözlerim açıldı." Naptın naptın?" Bıçaklandım." Annen?" Annemden de bir güzel fırça yedim. Eh son kavgam olmadı tabi. Ama ne fırça bi ara sokağa çıkmanı yasaklarım dedi." Hakketmişsin. Sonra?" Sonra bir şekilde düzelttim arayı." Son kavgam olmadı dedin?" Son değildi tabiki sadece bir tık dikkat ediyordum." Güldüm bu noktada." Kavgacı." Omuz silkti." Pek iyi bir dönemden geçmiyordum o aralar." Başımı daha çok boynuna yaklaştırdım." Ama sen beni kalp krizinden öldüreceksin." Napmışım yine?" Varlığın kalbimi durduyor ben napayım?" Gideyim istiyorsan?" O zaman yaşayamam."
Yalancı çokta güzel yaşarsın." İnsan kalbi olmadan yaşar mı?" Verdiği cevapla gözlerimi kapattıp bedenimi tekrar ona teslim ettim.
🌕
Nefesleri düzene girince ayağa kalktı Turan. Yaralı olması sevdiği kadını taşımasına engel değildi ona göre. Kolundaki sızıyı hissetti ama umursamadan yukarı çıktı. Kendi odasına götürdü onu taşıdığını öğrenince ağzına edecekti Şafak ama olsundu. Yatağına bıraktı ve üstünü örttü alnından öpüp aşağıya indi.
Olaysız bir bölümdü evet diğer bölümde görüşürüz canlarım 💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAFAK
HumorYeni tim yeni şehir yeni insanlar. Şafak BOZKURT tayini Hakkâri' ye çıkar ve çocukluk arkadaşlarını bulur. Şafak geçmişinin izini silemezken Turan çocukluğunun izlerini silemez aynı yerden yaralılardır aslında. Sadece oyuncular farklı.( Küfür içerir)