26

34 3 2
                                    

Üstüme bordo, yırtmaçlı, hafif göğüs dekolteli bir elbise giydim Turan gördüğünde yutkundu onu süzdüm. Yutkundum. Analar neler doğuyor be.
Siyah bir ceket beyaz üstüne tam oturan bir gömlekle saatini takıyordu.
Ben onu incelerken belimden tutup kendine çekti ellerimi omuzlarına yerleştirdim. " Gel beni dinle gitmeyelim o düğüne." Hayır Turan saçmalama." Ne saçmalama haline bak ya illa birini dövdürttüreceksin bana." Kendine bak asıl." Baktım." Ellerimi gömleğin açık olan ilk 3 düğmesine götürdüm ve onları ilikledim." Turan." Emret." Dudağının kenarından öpüp geri çekildim.
" Rahat durman lazım." Ofladı ve saatini taktı. Düğün yerine geldiğimizde Turan'ın eline yapıştım direk. Bana oğlunu göstermeye çalışan teyze de burdaydı.  Göz ucuyla baktım sonra ilerlemeye devam ettik ordu gibi." Ben geliyorum." Nereye?" Lavaboya." Lavaboya ilerlediğimde birisine çarptım." Pardon." Merhabalar beni tanıdınız mı?" Hayır?" Annem sizi çok beğenmi.." sevgilim var." Yanından geçecekken tuttu." Sizi ondan daha çok sevebilirim.." Benim olana yaklaşma!" Arkamdaki sesle sırıttım ve kolumu çektim. Ellerini cebinden çıkartarak yanıma yaklaştı." Turan." Diye mırıldandığımda anlayıp uzaklaştık ben lavaboya girerken bekledi o işimi halledip çıktığımda alnımdan öpüp bir kolunu belime sardı geri döndüğümüzde dalgalar şiddetlenmişti.

Otele sağ salim döndüğümüzde toparladık biraz. Yarın dönüyorduk sonuç olarak ama Rize'ye gidecektik.
                               🌕
Arabaya bindiğimizde Turan'a doğru oturdum ve sırtımı kapıya yasladım.
" Neden öyle bakıyorsun?" Omuz silktim." Hoşuma gidiyor." Merak ediyordum annesini yalan yoktu yani.

Rize'ye geldiğimizde etrafa göz gezdirdim ufaktan. Güzel bir yerdi. İki katlı bahçeli bir evdi. Bahçeden içeri girdiğimizde derin bir nefes aldım sonra Turan kapıyı çaldı. Çok tatlı bir teyze açtı kapıyı." Oğlum." Sarıldılar sonra bana döndü Turan.
" Anne birini da getirdim sana." Bakışlarını bana çevirdi teyze süzdü önce gülümsedim." Hoşgeldin kızım." Dedi sıcakca. " Hoşbuldum." Eline uzandığımda karşı koymadı elini öptüm. Doğruluğumda yüzünde memnun bir ifade vardı." E geçin içeri." İçeri geçtiğimizde güzle bir ev olduğunu içten de yansıtıyordu.
" Adın ne kızım senin?" Şafak efendim. Si.." Tomris kızım ben." İlk Türk kadın hükümdar." Diye mırıldandım. " Evet." Koltuğa oturduğumda bakışlarını benden çekmedi süzdü defalarca." Aç misiniz oğlum hemen yapayım birşeyler?" Yok anne yedik biz." Kızım sen?" Teşekkürler." Dedim gülümseyerek.
" Ee kızım anlat bakalım." Ne demek istediğini anlamıştım." Yüzbaşı Şafak BOZKURT.." sende askersin demek ailen?" Pek görüştüğüm söylenmez." Kaşları çatıldı Turan balkona çıkarken bana döndü." Neden kızım yani özel değilse." Bir arkadaşım vardı askerlerimden biriydi o şehit olduktan sonra biraz işler karıştı o yüzden." Anladım başın sağolsun." Vatan sağolsun." Bir süre daha sohbet ettik. Ben kadına o bana ısınmıştı hızlıca. " Kalıyorsunuz." Emirdi bu rica değildi birbirimize baktık Turanla itiraz etme gibi bir hakkımız zaten yoktu. Odamı gösterildiğinde çift kişilik yatak dolap ve ufak bir masa vardı misafir odası gibiydi. Üstümdeki poları çıkartıp sandalyeye astım. " Kızım odanın kilidi var istersen kilitlersin." Teşekkür ederim." Başıyla onaylayıp gitti bende uzandım kapı tıklayınca doğruldum ve kapıyı açtım." Turan?" İnatçı Kızım." Geçmesi için yer açtım ve içeri girdi. Kapıyı kapattığımda dudaklarını dudaklarımda hissettim onu itmeye çalışken o daha çok sarıldı bana. En sonunda ittim onu." Napıyorsun Turan ya." Dudak büzdü.
" Napıyormuşum?" Annenin evindeyiz Turan uslu dur." Başını boynuma sakladı." Duramıyorum."  Dur işte biraz." Boynumdan öptü birkaç kez." Turan dedim." Oflayarak başını boynumdan çekti." Tamam öp bir kere gidicem." Turan." Gitmem o zaman." Yatağa oturdu. İnadı inattı gitmezdi. Dudaklarımı dudaklarına bastırdım beni kendine çekerken ellerim ensesini buldu yine. Bir elimi yanağına götürürken kapı çaldı direk kalktım." Dedim ben sana." Dur sakin ol ulan bi annemin bizi basmadığı kalmıştı bekle." Dolaba ilerleyince mala bakar gibi baktım." Semce oraya sığacak mısın Turan?" Bi adama bak bir de dolaba. Sığmaz evet. Dolaptan herhangi bir şey alıp sandalyeye astı ve bana ilerledi üstündeki gömleğinin düğmelerini çözdü." Turan napıyorsun?" İlk 3 düğmesini açıp kapının arkasına geçti. Sonradan anladım." Kızım gelebilir miyim." Tabiki." İçeri girdi ve elindeki sürahi masaya koydu." Teşekkür ederim." Turan çıkarken adamın bordo bere yetenekleri kurtardı sonra annesi de çıktı. Derin bir nefes alıp üstündeki gömlekten kurtuldum.
                                🌕
Sabah çok erken kalkmıştım boynumda bir nefes hissedince irkildim." Turan." Diye mırıldandım.
"Hı.."  ne işin var be adam senin burda?" Kolları belime daha çok sarıldı." Uyuyamadım." Yavaşça kolları arasından çıktım." Kalk hadi annen uyanmadan." Derin bir nefes alıp doğruldu." Sana da günaydın güzeller güzeli." Günaydın Manyak
Komutan. Kalk da yakalanmayalım."
Ofladı." Olmaz böyle." Kalktığında yetmezmiş gibi üstsüz geldiğini farkettim." Ebesinin nikahı Turan!" Göz ucuyla baktı." Sıcak kızım hava sevmem ben sıcağı." Sabır nefesleri aldım ve sırtımı dolaba yasladım.
" Turan. Kalkıyor musun?" Hayır der gibi bir mırıltı çıkardı." Ne istiyorsun?" Saat kaç?" 5." Annem daha uyanmaz iki saat var uyanmasına. Otur yanıma." Dediğini yapıp yanına oturdum bir elini yanağıma yerkeştirdi yanağımı okşadı usul usul sonra boynumdan öptü birkaç kez. Dudakları omzuma ilerledi." Turan.." emret." Çenem ve boynumun birleştiği yerden öptü.
" Şafak biraz daha ileri gidersem duramam.." ama durman lazım Turan." Derin bir nefes alıp başını boynumdan çekti. Gülümsedi sıcakca başını dizlerimin üstüne yerleştirdi sırt üstü uzanmıştı. Saçlarına götürdüm elimi. " Şafak nasıl dayanacağım ben seni öpmeden?"
Biraz duracaksın Turan efendi telefi ederiz dönünce." Derin bir nefes aldı.
"Merak ediyordun annemi gördün?" Çok tatlı bir kadın." Öyledir meleğim benim." Ama anlamadığım birşey var." Neyi anlamadın?" Onun gibi tatlış bir kadından nasıl acımasız bir komutan çıktı?" Güldü." Onu bende anlamadım." Yarım bir gülüş belirdi dudaklarımda." Acımasız Komutan senin için kediye dönüyor Gökyüzüm." Kediye mi? Miyavlasana." Şimdi mi?" Şaka yapıyorum Turan. Miyavlayacak mısın gerçekten?" İstersen neden olmasın."  Gülümsetti bu hali beni.
" Bir gülümsemen için neler yaparım bir bilsen. " Tahmin edebiliyorum yüzbaşı. Merak etme telefi ederiz yüzbaşım." Edelim yüzbaşım şimdi de edebiliriz istersen." Dönünce ederiz yüzbaşım." Saçlarıyla oynanmaya devam ettim. Derin bir nefes aldım huzurluyduk ikimizde şuan sadece biz varmışız gibiydik." Şimdi annen bizi bassa ne gülerim." Birşey yapmıyoruz ki." Gülümsedim.
" Yavaştan kalkmalıyız saat yediye geliyor." Kalkmasam olmaz mı ben iyiyim böyle." Bende iyiyim böyle ama lazım." Doğruldu hafifçe doğrulurken boynumdan öpmeyi de ihmal etmedi. Tişörtüne uzandı ve üstüne giydi. Bende ayak sesleri duyunca kalktım ve odadan çıktım.
" Yardım edeyim." Kızım sen kalkmış mıydın?" Başımla onaylayıp elindeki tabakları aldım sonra Turan girdi.
" Kraliçem Sultanım." Alnından öptü.
" Günaydın meleğim." Günaydın oğlum." Saçlarımın üstünden öptü.
" Günaydın güzelim." Günaydın." Kahvaltıyı yaptıktan sonra koltuğa oturduk." Anne ben çıkıyorum bizimkilere bi bakayım." Tamam oğlum." O çıktıktan sonra bana döndü." Kızım açık konuşacağım. Maşallahın var." Teşekkür ederim."
İyi de..." Derken kapı alacaklı gibi çaldı Tomris teyze kalkacakken elimle durdurdum." Ben bakayım nolur ne olmaz." Kapıyı açtığımda yüzüme yediğim darbeyle geriledim sonra hemen kendimi toparlayıp silahın uç kısmını kaldırıp yüzüne vurdum.
" Kızım kimmiş o.." gelmeyin!" Tekmem diğerinin karnını bulurken başka birinin boynunu kırıp diğerine döndüm onu da halletikten sonra yerdeki ölmüş bedenlere baktım. Neyseki etraf dağılmamıştı. Tomris teyze kesebilirdi bizi. Evet." Kızım noluyor?" Asker oğlunuz var. Normal." Sen olmasaydı.." ama ben burdayım." Silahları uzaklaştırdım.
" Bu.. mükemmeldi.." teşekkür ederim." Sırıttım. Bence öndeyim.
" İsterseniz bir Turan'ı arayın." Tamam arıyorum ben şimdi." Turan geldiğinde bir bana bir de yerde yatanlara baktı." Şafak?" Turan?"
Güzelim?" Oğlum yeter aa. Şunlar nolacak?" Çok güzel soru annecim ben adamları öldürdüğünü hiç düşünmedim Şafak. Adamlar ölü güzelim? Bari birini canlı bırakaydın?" Dur bıraktım şuradaki canlı." Gözleri açıldı." Hangisi?" En sağ." Adamı biraz hırpaladı." Emin misin?" Bekle çivi çiviyi sökermiş derler." Yüzüne indirdiğimde uyandı.
Bela Mıknatısı Şafak bi Rize'de başına bela almadığı kalmıştı o da oldu sonunda nasılsınızzz💛

ŞAFAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin