" Şimdi.. madem sevgililer ber.." Gökçe benimle kalacak!" Diye atladım ortaya yoksa Turan Selim'i sikebilirdi.
" Olmaz! Siz çifte bela gibi olursunuz olmaz." Tamam bende kalsın?" Olur Açelya lütfen buna sahip çık herşeyi yapabilir." Abi!" Sus cadı." Bu bana bir yerden tanıdık geldi ama neysee. Sevgililer beraber kalacaktı geri kalanı da halledeceklerdi. Odamıza geçtiğimde açık mavi bir elbise alıp banyoya ilerledim üstümü giyinip saçlarımı açtım. Dışarı çıktığımda Turan gömleğini giyiyordu. Bir süre durdu beni süzdü." Güzel zaafsın Gökyüzü." Sonra işine devam etti.
" Gökyüzü senin Acımasız Komutan." Dudaklarında ufak bir gülümseme belirdi. Saatini taktıktan sonra alnımdan öptü." İnelim mi?" İnelim yüzbaşım." Akşam yemeğine anca gelebilmiştik yemekten sonra hepimiz yorgundu odalarımıza dağılmıştık.
" Çok yorgunum ben dağda bu kadar yorulduğumu hatırlamıyorum." Şaşırdım yorulmana." Elimdeki telefonu koltuğa attım ve kendimi yatağa bıraktım." Nedenmiş o?" Bela Mıknatısı yapma lütfen." Güldüm aklıma o kavga geldikçe. " Böyle yatsam olmaz demi?" Olmaz." Oflayarak kalktım ve üstümü değiştirip uzandım. Alıştık yani beraber uyumaya. Sabah geç kalmıştım yorgundum ve güzel bir uyku olmuştu benim için. " Günaydın vatanım." Günaydın Manyak Komutanım." Güldü bu dediğime.
" Kalkıyor musun kaldırayım mı?" Kaldırsana." Kolları bacaklarıma dolandığında çığlık attım sonra kendimi tepe taklak buldum." Turan! Öyle mi dedik sanki?!" Güldü ve beni indirdi omuzlarına tutundum inerken." Olmaz böyle." Nasıl olmazmış?" Dudaklarını dudaklarıma sürttü." Bu şartlar altında açıklamaya devam edemem." Boynumdan öptü.
" Dinliyorum ben seni. Devam et." Kapı çalınca durdu birkaç küfür mırıldanıp istemeye istemeye kapıya bakmaya gitti." Günaydın! Yenge!" Günaydın yengem!" Bir bana baktı Turan bir de Gökçe'ye." Hiç güvenli değil." Bak dedim ben sana abi yengem olacak o dedim!" Oldu işte."
Şimdi işi zor haberi yok." Ortalığın anasını ağlatırız." Hey bela almayın başınıza." PEKİ?" Yalancı bir peki olduğunu hepimiz biliyorduk imayla sırıttı Gökçe." Gökçe!" Turan ise sırıtmasını gizlemek için başını eğmişti." Yüzbaşı!" Neyse görüşürüz."
O çıktıktan sonra Turan'a elime geçirdiğim ilk yastığı fırlattım." Füze atmıyorsun güzelim." Bak hâlâ sırıtıyor!" Güldü bu sefer. Kahvaltıya indik." Denize falan mı gitsek?" Dedi İlay." Olur." Ortak kararla hazırlanmak için odalarımıza çıktık. Tim ve doktorlar gezecekti yüzbaşılar ise denizdeydi bugün. Mayomu giydiğimde Turanla göz göze geldim.
" Desene çok kişinin gözünü oyacağız diye." Kollarımı göğsümde bağladım.
" Saçmalama Turan." Bi yatağın üstündeki elbiseme bir de bana baktı.
" Elbiseni giy hadi." İradene mi yenildin yüzbaşım?" Kızım irade mi bıraktın bende! Siktin attın irade falan yok." Elbisemi üzerime geçirip çıktık. Asıl bunu havlulara sarmalıydık! Şuna bak ya! Yerimize yerleştiğimizde önce krem sürdük sonda etrafa göz gezdirdim. Kızlar bundan başka birine bakmıyor ki! Boynundan öptüğümde sırıttı.
" Kıskanç." Bana diyene bak. Turann denize gidelimm." Gel bakalım." Alnımdan öpüp denize ilerledik o sırada Turan diğerlerine ufak bir bakış attı. Nolduysa sonra oldu zaten kendimi suyun içinde buldum.
" Turan!" Gülüyordu şerefsiz. Doğruldum hızlıca. " Turan!" Efendim?" Yanına yaklaştım öpecekmiş gibi yapıp boşluğundan yararlandım ve onu suya ittim gerçi o da beni çekti ama olsundu." İntikam demek ki?" İntikam." Dedim başımla onaylayarak. Beni kendine çekti ve bedenlerimizi birleştirdi önüme gelen saçlarımı geriye attıp boynumdan öptü. Geri çekildiğinde etrafa göz gezdirdi sonra suyun altına çekti bizi. Dudağımın kenarından öptü ve çıktık.
" Biraz daha derin kısma gidebiliriz aslında." Bazen asker olduğumuzu unutuyorsun gidelim." Uzaklaştığımızda beni yine kendine çekti bacaklarımı beline sardım bende ellerimi ensesine götürdüm.
" Sana bakanların gözlerini oymak istiyorum." Bana diyene bak. Asıl seni havlulura sarmalı." Dedim söylenerek." Kıskandın yani." Göz ucuyla bakmakla yetindim güldü yine ve alnımdan öptü. Bizimkilere döndüğümde hepsi eğleniyordu.
Otele geçtik sonunda yorulmuştum biraz da olsa." Ben duşa giriyorum." Tamam güzelim." Duştan sonra o girdi bende saçlarımı kurlayarak yatağa oturdum üstümdeki havluyu düzlettip devam ettim. Çıktığında o beni süzdü ben onu bir süre böyle durduk sonra saçımı kurladığım havluyu kenara koyup gülümsedim hafifçe. Boynumdan öpüp yanıma oturdu ve saçlarımı ördü. " Nerden öğrendin örmeyi?" Gökçe sağolsun." Omzumdan öptü. " Anladım, hiç beklemezdim." Neyi?" Düşünsene annen senin Gökçe'nin saçını yaptığını görüyor.." yakalandım bir kere hoşuna gitti." Benim de hoşuma gidiyor." Kollarını arkadan belime sardı." Saçlarını örmem mi?" Hıhı."
Üstümüzü giyinip aşağıya indik kına vardı bugün. Yemekten sonra yukarı çıktım ve elbisemi aldım banyoda üstümü değiştirdim çıktığımda her zamanki gibi süzdü sonra yutkundu.
" Bu da kalp ama." Bana diyene bak önce kendine bak Turan efendi." Çok iyi olmuştu. Bedenine oturan siyah h
gömlek siyah pantolanla oldukça iyi durmuştu. Ben onları düşünürken önümde durdu başımı hafifçe kaldırdığımda yüzümü inceledi.
" Dudakların çok kırmızı." Yani?" İnsanın öpesi geliyor." Sakın Turan bak yeni makyaj yaptım." Omuz silkti.
" Öpmeyeyim mi şimdi?" Gelde öpme de işe bak arkadaş ya. " Sözüm olsun." Hatırlatırım." Hatırlat." Kınaya indik onlarda kafalarına göre takılmaya gitti. " Kızım." Teyze?" Güzel kızmışsın maşallah." Teşekkür ederim." Evli misin?" Değilim. Ama sevgilim var." Dur sana oğ.." teyzem sevgilim var." E ayrılırsınız?" Siz kalbinizi atabilir misiniz?" Sonra telefon çaldı bizimkiler karakola düşmüş. Öfkeyle ayaklandım.
Bu sefer de Turan karakola düşsün hadi bakalım nasılsınızz canlar💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAFAK
HumorYeni tim yeni şehir yeni insanlar. Şafak BOZKURT tayini Hakkâri' ye çıkar ve çocukluk arkadaşlarını bulur. Şafak geçmişinin izini silemezken Turan çocukluğunun izlerini silemez aynı yerden yaralılardır aslında. Sadece oyuncular farklı.( Küfür içerir)