21

30 6 0
                                    

" Napabiliriz biz bu konuda?" Üstünü değiştir istiyorsan yardım ederim." Rahatım böyle." Elbiseme baktım.
" Bu elbiseyi seviyordum." Gülümsedi hafifçe ve yanıma oturdu." Güzelim iyisin biraz daha demi?" İyiyim Turan kırkıncı soruşun." Alnımdan öptü." Korkuttun beni." Bakışlarımı elbisemden çektim gitmişti güzelim elbise. Seviyorduk be biz onu. " Ne o duygusuz komutan niye korktun?" Dedim alayla." Duygusuz komutan konu sen olunca it gibi korkuyor."
Çiğ köfte ayran ben sana hayran yiğidim! Mala bakar gibi baktım.
" Ciddi misin?" Yalan borcum mu var?" Elbisenin üst kısmını düzelttim sonra başımı kaldırarak boynundan öptüm. Yutkunduğunu gördüm geri çekildiğimde. Güldüm bu hâline.
" Ne o Gökyüzü? Hoşuna gitti bakıyorum." Gökyüzü mü?" Elbisemde gezindi gözleri tekrardan.
" O yüzden mi Gökyüzü?" Mavi benim aklıma Atatürk'ün gözlerini getirir gökyüzünü getirir,komandolar gelir."
Gülümsedim ve sıkıca sarıldım.
" Gökyüzü elbiseni değiştir kan olmuş hep." Dudak büzüp kalktım üstüme yıldızlı pijamalarımı giyip yanına kuruldum hemen." Turan beraber uyuyalım mı?" Kolları bedenimi sardı ve saçlarımın üstünden öptü." Uyuyalım İzmir bombası." Turan!" Güldü." Efendim?" Gözlerimi kısarak baktım." Çok kötüsün." Güzel zaafsın Şafak." Gözlerimi kırpıştırdım. Ben adama küfrederim adam bana iltifat eder bu nasıl iştir? Bilmiyorum ki?
" Duygusuz komutanın vatanı.. acımasız komutanın vatanı Şafak." '  Saçlarımla oynadı. "Böyle olmaz." Nasıl olmaz?" Ben sana küfrediyorum sen bana iltifat ediyorsun Turan." Güldü. " Bizde de böyle İnatçı Kız seversek güzel severiz." Bak bir de laf sokuyor Korumacı Komutan." Güldü yine." Dinlenmen lazım uyuyalım artık." Başımla onaylayıp kalktım. Odama geçtik ilk uzanan ben oldum hemen yanıma uzandı kolları yine bedenimi sararken başımı göğsüne yasladı saçlarımdan bir tutamını ayırıp oynadı." Turan?" Emret." Gülümsedim." Emredeyim yani." Turan demeni bile emir sayarım." Bakışlarını bana çevirdi. " Ne istiyorsan söyle emir sayarım iki elim kanda da olsa gelirim getiririm." Dudaklarından öptüm." Madem komutan benim. O zamann öp beni." Eğer seni şuan öpersem  duramam."
Tek kaşım havalandı." İradeniz zayıf herhalde yüzbaşım?" İrademi siktin Bela Mıknatısı." Güldüm." Öyle bir etkim var demekki sende." Bende etkilerini bir bilsen direk nikah masasına geçerdik." Anlat mesela." Kanıma,bedenime,aklıma, kalbime her şeyime işledim senin adını. Seni. Keşke kendine benim gözümden bakabilsen." Gülümsedim tekrar.
" Yine formunuzdasınız yüzbaşım."
Sadece sana." Sadece bana evet paylaşma gibi bir niyetim de yok."
Dudaklarının tek kısmı yukarı kıvrıldı." Ya benimsin ya kara toprağın diyorsun yani Gökyüzü?" Aynen öyle diyorum yüzbaşım. Ben sevdiğim adamı öyle kolay bırakmam bu bana patlayabileceğin anlamına gelmez ama." Saçlarımdan öptü.
" Siksen yapmam onu." Yapma zaten sikerim belanı Turan." Bu sefer gülen o oldu. " Şafak.." hım?" Ayarlarımla oynuyorsun." Oynattırma." O ayarlar senin." Başımı kaldırdım." E karar ver sende ya." Kızım ayarlar senin diyorum. Diyorum ki ben seninim!" Sanki ben senin değilim." Dedim yalancı bi sinirle." Bak bir de kızıyor." Göz ucuyla baktım sonra gülümsedim ister istemez." Gülme bana öyle öpesim geliyor." Gülmek de mi yasak?" Değil ama sen bilirsin ağzımı açarsam şerefsizim." Göğsünden kalkıp bağdaç kurarak oturdum.
" Niye kalktın ki şimdi? Uyumayacak mıydık?" Uyuyalım mı sohbet mi edelim?" Sen konuşturuyorsun kızım." Omuz silkip etrafa göz gezdirdim. Karanlıkta az da olsa yüzünü seçebiliyordum." Özledin galiba?" Özlemeyemez miyim sevgilimi?" Özlediysen gel?" Göğsüne uzanmadım bu sefer başımı yastığa yasladığımda bana döndü bende ona döndüm. " Şafak.. uyutsana beni?" Kollarımı bedenime sardım ve başını göğsüme yasladım. " Anlat." Neyi anlatayım. Babam olacak o pisliğin yediği haltları mı, annemin karşısına çıkmasını mı?" Vay piç. Bence de.
                                🌙
Sabah uyandığımda Turan yanımda değildi gözlerimi ovuşturarak mutfağa ilerledim görüş açıma girdiğinde arkasından sarıldım.
" Günaydın Komutanım." Günaydın Bela Mıknatısım." Bana doğru döndü ve kollarını bedenime sarıp saçlarımdan öptü. Başını boynuma sakladı hemen ardından." Komutan mutfağa girmişsiniz?" İnatçı Kızıma hastayken kahvaltı hazırlatamam." Aferin Komutan." Belimden tutup beni tezgahın üzerine otututturdu sonra işine döndü. Bizim tim geldi sonra." Senin cezanı unutmadım hâlâ aklımda kork benden Selim." Güldü en seslisinden." Hallederiz Sultan hallederiz." Kürşat." Emredin komutanım." Benden sana izin. Gökçe'yi gördüğün gibi hemen bana getiriyorsun ne zaman görürsen bunun yanında." Yüzü gülerken saniyede düştü." Gökçe olmaz." Öyle bir olur ki." Yenge yapma." Şimdi mi yenge olduk lan. Yapıcam." Yenge ben olmasam nasıl barışacaktınız?" Derin bir nefes aldım." Aptal gidiyor mu denir?!" Turanğ." Başını iki yana salladı Turan. " Tek kaldın koçum. Anladın mı Kürşat." Emredersiniz komutanım." Selim, Kürşat'a hele bir dokun sikerim senin belanı." Komutanım." Efendim Burak?" Konuya dönersek siz zehirlendiniz mi?" Kısmen evet." Kısmen mi? Ne kısmeni kızım basbaya evet!" Kısmen evet olarak devam ediyorum." Anladım. Si-siktir!" Koşarak kapıya ilerledi." Noluyor lan?!" Annem gelecekti!" Birşey unutmuş gibi döndü." Geçmiş olsun ko..." Lan gitsene!" O giderken Turan'a döndüm.
" Kısmen." Değil." Kısmen Yüzbaşı." Değil Bela Mıknatısı." Tamam lan susun ikinizde. Yenge." Yengem?"
Aras komutanımızı nişanladık sıra size ne zaman geliyor?" Turanla birbirimize baktık." O ne zaman isterse." Diyip topu bana pasladı.
Ay ne dicez? Sussak mı ki. Olabilir.
" Sana beşi bir yerde takmazsam şerefsizim." Beşi bir yerde mi?" Evet Turan'ın gelini oluyorsun ya nasıl takmayayım ebemizi sikiyordu sen yokken." Turan! Naptın askerlerime!?" Hiçbirşey ama ben bunu si.. neyse." Turan." Dedim uyarırcasına." Peşindeyim Selim kork benden." Çifte bela çift severiz." Yenge komutanım." Yenge yeterli." Turan'ın elini belimde hissettim." Yeterli demek." Diye fısıladı." Bence yeterli." Dedim ona dönerek. Çok yakın Şafak çok yakın! Neden bu kadar yakın?
" Turan." Diye mırıldandım." Emret."
Tim?" İstemeyerek de olsa geri çekildi ve arkasına yaslandı. Time göz gezdirdi." Siktirin gidin lan!" Daha y.." Kürşat!" Diye kükredi Turan. Boş bakışlarla baktı Kürşat. Sonra gittiler.
Göt korkusu insanları ne hale getiriyor. Katılıyorum içses. Turan da gittikten sonra kapı çaldı karşımdaki kişiyle gözlerim açıldı.
Sürpriz biri geldiiiiiiii yine ben de geldim sizi seviyorum 💛 300e yaklaştık bu arada çok mutluyumm

ŞAFAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin