" Çok uzattın ama ya." Ben mi uzattım İnatçı Kız kayınço diyor bana ya!" Güldü Şafak en seslilerinden hemde.
" Gülme dertliyiz şurda. Ne zaman çıkıyorum ben?" Yarın." Dedi gülmeye devam ederek. Baktı yine Turan gülüşüne.
🌕
Gece 2 gibi gözlerimi araladım Turan'ın üstünü örttükten sonra balkona çıktım. Etrafı izledim biraz hava inanılmaz sıcaktı Ağustos ayında bana eziyet ediyordu. İçeri geri girdim ve saçımdaki örgüyü farkettim. Gülümsedim ister istemez ve yerime tekrar uzandım sabah uyandığımda ise Turan beni izliyordu.
" Günaydın." Günaydın İnatçı Kızım."
Doğruldum uzandığım yerden bağdaç kurul kollarımı ileri uzattım ve esnettim boynumu da esnettikten sonra Turan'a döndüm." Ee yüzbaşım çıkıyorsunuz hastaneden." Evet sonunda." Asıl şimdi başlıyoruz yüzbaşım ben bakacağım sana." Şafak boş yere yoru..." Kes lan! Öyle dediysem öyle olacak." Tamam birşey demedim." Güldüm bu haline. Baktı yine ne yaşıyor bu dercesine bakma bana öyle komikti bakışı attım.
" Biraz dolaşalım mı?" Yürüyebildiğine emin misin?" Eminim." Doğruldu hafifçe yanına ilerledim ve kalkmasına yardım ettim tam ayağa kalktığında başı boynuma düştü." Daha değil." Onu geri yerine yatırdım." Biraz daha dinlenmen lazım." Şafak.. bacağımı hissetmiyorum." Bakışlarımı gözlerine çevirdim." Acıyı da mı hissetmiyorsun?" Çok az." Gökçe girdi.
" Gökçe bacağımı hissetmiyorum." Normal abi korkma sol bacağından 2 kurşun çıkardım. Bir süre böyle olacak sonra normale devam." Bir süre derken ne kadar?" 1 hafta belki daha kısa." Rahatlamış gibi bir nefes aldı." Eh ama yavaş yavaş yürürsen daha iyi olur." O çıktıktan sonra tekrar kalkmayı denedi." Hay sikerim böyle işi." Ağzına hafifçe vurduğumda bana döndü şaşkınlıkla." Daha kötü de olabilirdi sus." İlerledik yavaşça hastane içinde." Daha iyi misin?" Eh işte." Gülümsedim." Sana sormalı asıl. Sen iyi misin Şafak?" Bakışlarımı ona çevirdim." Neden sordun?" Sürekli dalıyorsun." Ya sen de gitseydin Turan o zaman ben nasıl affedecektim kendimi?" Sustu Turan bir adım daha attık.
🌕
Kapıyı açıp tekrar Turan'ı tuttum.
İçeri geçtiğimizde koltuğa uzandı.
" İlaçların burda bana itiraz etme gibi hakkın yok dediğimi yapacaksın Yüzbaşı." Canıma minnet." İlaçlarını uzattım direk aldı ve içti bende yanına oturdum dizlerimi kendime çektim. Komutanım." Gözlerim karardı. Kendime gelirken yavaş yavaş başımı doğrulttum birşeyler izliyordu Turan.
🌕
Başını çevirdiğinde yüzünü inceleyen Şafakla göz göze geldi." Noldu?" Acıyor mu?" Pek değil." Tekrar televizyondaki maç yorumlarına döndü. " Ne düşünüyorsun?" Kaşları çatıldı Şafak'ın bu adamın ne düşündüğünü sadece bakışlarından anlaması hiç de hoş değildi." Yiğit'i." Yiğit'i mi?" Kanalı değiştirdi. Burukça gülümsedi Şafak." Koruyamadığım canı." Kendini suçlama Şafak." Sen söyle nasıl suçlamayayım sen vurulunca o anlar geldi gözümün önüne sürekli." Ona döndü." Ne?" Burukça gülümsedi kız ve mutfağa gitti bombayı Turan'a verip kaçmıştı Turan ise bombayı elinde tutuyordu etrafa bakındı önce sonra başını geriye attı ona göre küçük birşeydi ama Şafak için değildi geçmişini hatırlamış belki Yiğit'in mezarına bile gitmişti. Bu kızın sağı solu belli olmazdı. Başını hafifçe doğrultup mutfaktaki kıza baktı yemek yapıyordu ayağa kalkmaya çalıştığında dudakları arasından ufak bi çığlık kaçtı ." Turan otur oturduğun yerde!" Mecburen geri oturmuştu bacağındaki sızı katlanılmazdı." Ben sana ayağa kalkma demedim mi Turan!" Baktı masumca hatta öyle baktı ki kızın içinde bir yerlerde güneş açtı.
🌙
Koridorda ilerledi Aras turuncusunun yanına gidiyordu. Kapıyı tıklattı önce sesini duyunca içeri girdi dosyalardan başını kaldırdı Hira." Aras?" Kızılım." Sarıldı sıkıca hatta öyle bi sarıldı ki içine sokmak istercesine. " Gelmezdin pek birşey mi oldu?" Kızıl saçlarından bir tutam aldı ve oynamaya başladı.
" Hıhı oldu güzelimi özledim." Gülümsedi Hira. " Şaşırdım." Dedi yalancı bir şaşkınlıkla. " Tabi senin peşinde kuyruk gibi Aslan yok tutturdu savcıyla flört mü ediyorsun diye diyemedim ki sevgiliyiz." Güldü Hira." Deseydin." Diyeyim demesine ama yenge diye peşinde dolaşırlar o yüzden ilk sana söyleyeyim dedim." Söyle yüzbaşım." Yüzbaşım diyen ağzını yiyeyim mi?" Yeme lazım o bana." Dudak büzdü." Neden amağ."
Başını boynuna sakladı ve derin nefesler aldı." İşine git hadi.." benim işim sensin." Öyle mi.." elini saçlarına götürdü ve başı boynunda olan Aras'ın saçlarıyla oynadı o da." Özletiyorsun kendini Kızıl." Eh azıcık özle yüzbaşı." Geberiyorum." Kıkırdadı Hira kızıl saçlarını omzundan geriye attı." Burdayım." Geri çekildi Aras." Gelsene sende Turan yaralandı ya Şafak bizde bir süre." Ra..." Kaçırırım seni?" Hepiniz manyaksınız." 4 yüzbaşı da manyak evet güzelim geliyorsun değil mi hem beraber söyleriz?" Tamam." Ee savcım.." masaya ilerledi ve dosyalara göz gezdirdi." Sizin dosyalar. Aklıma gelmişken 3 şerefsizi naptınız?" Sırıttı Aras dosyalara bakarken." Hiiç canım napabiliriz?" Gelmedi?" Sırıtmaya devam etti." Savcım bir bilseniz olanları.." dedi alayla." Aslan sinirlerini tutamadı bende Aslan'a sinirlendim yanlışlıkla onları dövmüşsüz." Güldü Hira." Yanlışlıkla." Evet." Gülüşü büyüdü kızın." Bu da kalp güzelim." Napıyormuşum kalbine gülünce?" Duruyor." Dudağının kenarından öptü kız." Azıcık sola kayamaz mıydı?" Cıkladı." Kayamazdı yüzbaşım hadi çıkıyor muyuz?" Dudak büzdü Aras." Ama olmaz ki böyle yarım bırakıldım." Güldü yine Hira." Hadi Aras efendi hadi." Belinden tutup kendine çekti.
" Yarım bıraktığını bitir önce." Dudaklarına yaklaştı ama öpmeden geri kaçtı." Hira ama ya!" Hadi Aras hadi!" Dudak büzdü Aras." Acısını çıkartırım ama." Yav he he hadi."
Geldiklerinde Şafak ve Hira bir süre konuştu güzeldi herşey tabi Turan'ın acısı artıyordu daha yeni yeni belli etmişti kendini. " Güzelim gelir misin benle bi." GÜZELİM?!" Sevgiliyiz sorgu kısmı sonraya gelsene bi sen benle." Kaşları çatıldı Hira'nın sonra yukarı çıktılar." Noldu?" Acısını çıkartırım dedim ben Kızılım." Dudakları dudaklarını buldu anında topuğuyla kapıyı kapatırken daha yeni kendine gelen Hira kollarını boynuna doladı o an kapı açıldı.
" Oğlum napı..." Aslan'ın cümlesi yarım kaldı anında itti Hira Aras'ı onlara bakan Aslan'a baktı. Basılmışmıydılar lan onlar." Lan! Yavaş oğlum aile var burda!" Senin ebeni sikeyim Aslan!" Hira ise utanmış başını eğmişti." Kapat lan kapıyı! Şerefsiz!" Sensin lan şerefsiz ne bok yiyorsanız yiyin!" Kapıyı kapattığında Hira halıyı izlemeye devam etti. Acaba halı koyu gri miydi uoksa gri miydi?" Hira?" Başını kaldırdı." Utandın mı sen?" Sence Aras! Birde soruyor." Basıldık demi biz." Basıldık Aras." Peşindeyim Aslan. Gel buraya." Tekrar beline sardı kollarını." Dur Aras." Duramıyorum bak ikinci yarım bırakılışım bu." Bana ne ya. Hadi aşağıya inelim." Hirağ." Hadi Aras." Hira ama ya.." hadi Aras hadii!" Dudak büzdü Aras." Senin belanı sikeyim Aslan!"
Aras'a oldu olan ya nasılsınızzz
Savcı hanımı nasıl buldunuz 💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAFAK
HumorYeni tim yeni şehir yeni insanlar. Şafak BOZKURT tayini Hakkâri' ye çıkar ve çocukluk arkadaşlarını bulur. Şafak geçmişinin izini silemezken Turan çocukluğunun izlerini silemez aynı yerden yaralılardır aslında. Sadece oyuncular farklı.( Küfür içerir)