13

52 4 0
                                    

Öfkeyle kapıyı çaldı Şafak. Açanla gözlerindeki öfke arttı." Şafak?" Şafak ya Şafak." Göğsünden itti ve kapı kapandı." Sen beni kendine bağlayıp nereye gidiyorsun?!" Tekrar ittiğinde Turan hâlâ boş boş bakıyordu anlamaya çalışıyordu." Sen nereye gidiyorsun?!" Bir kez daha vurdu göğsüne." Ben gitmiyorum bir y.." Yalan atma! Selim dedi! Gidiyormuşsun!" Selim böyle mi halledecektin diye geçirdi içinden. Bir kez daha itti Şafak ağlamıştı gözleri kızarmıştı." Nereye gidiyorsun! Beni bağladın kendine nereye gidiyorsun!? Adamlık mı lan senin yaptığın! Ha!  Adamlık mı?!" Şafak sak.." olamam! Sakin falan olamam!" Tekrar itti göğsünden. " Nefret ediyorum senden! Senin gibi birini sevmekten nefret ediyorum! Senin gibi giden birini sevmekten nefret ediyorum!"
Sakin ol..." Kes sesini! Şerefsiz! DNAsına tükürdüğüm!" Aklına babası geldi Turan'ın her türlü hakareti sayıyordu ama babasından vurmuyordu bu güzeldi işte." Ebesini siktiğim! Ne demek lan terk etmek! Ne demek?!" Birkez daha itti. " Kafasına tükürdüğüm! Gitmek miydi lan çözüm!" Önce bi.." kes sesini!" Bu sefer tokatı yüzünü buldu. Turan'ın yüzü yana dönerken derin nefesler alıp veriyordu Şafak. Masaya tutundu.
" Şerefsiz!"  Öncelikle sakin ol.." ne sakin olucam!" Ben gitmiyorum." Yalan söylüyorsun Se.." siktir et Selim'i gitmiyorum ben." Ona döndü Şafak." Ben duygularınla oynayabileceğin birir değilim Turan. Ben senin oyuncağın da değilim." Sence gitseydim der miydim bunları." Aralarındaki mesafe çok azaldı öyle ki Turan kokusuyla gözlerini kapatmamak için zor tuttu kendini.
" Gitmiyorum ben Şafak. Ben kalbimi bırakıp hiçbir yere gidemem." Kalbinmiş kes artık oy..." Benim asla  sevgim yalan olmadı olamaz da." Burukça gülümsedi Şafak." Selim bana neden yalan söylesin?" Seni bana getirmek istemiş olamaz mı?" Nefret ediyorum senden." Bende seni seviyorum İnatçı Kızım." Aklını yitirecek gibi oldu Şafak bir anlığına. Boşluğundan yararlandı Turan dudaklarını dudaklarına bastırdı itmedi Şafak göz yaşları ıslattı ikisini de. Ellerini belinden çekip kızın göz yaşlarını sildi Turan." Ağlama. Ben sana öyle demek istemedim olaylar çok karışık Şafak." Anlat yardımcı olayım Turan. Yorgunsan anlat benim yanımda dinlen bırak da yardım edeyim.." babam dedikleri adam aradı." Başını kaldırdı Şafak evet öfkeliydi ama Turan'ın bu konuda hassas olduğunu da iyi biliyordu. Koltuğa ilerletti onu o oturunca yanına otutturdu ve Turan'ın  başını göğsüne yasladı saçlarına götürdü ellerini." Oğlum dedi ne kadar canım yandı bilemezsin sen mutfaktayken aradı birde.." yutkundu Şafak tahmin edebiliyordu ne kadar canı yandığını. Kendine kızdı içinden onu bu şekilde bıraktığı için. Gözlerini sıkıca kapattı Turan sevdiği kadının kollarında.
" Özür dilerim.." dileme benim suçum senin değil." Tabi senin suçun bilseydim öyle mi derdim yaranı sarmaya çalışırdım." Hep sarıyorsun." Yüzünde gezindi Şafak'ın elleri.
                                🌕
Bir ıslaklık geldi elime ağlıyor muydu o? Ona baktığımda gözleri kapalıydı elim terleşmişti sadece. Başını göğsümden kaldırdım ve boynuma yasladım bu sefer ben sıkıca sarıldım ona. Saçlarıyla oynadım. Geriye uzandığında üstünde kaldım başını boynumdan çekmedi. Yorgundu her anlamda bana sığınıyordu şimdi ise.
Ne kadar o şekilde kaldık bilmiyorum tek bildiğim acı çekiyordu. Ben bencillik etmiştim dinlememiştim onu terslemesinde başka bir anlam aramıştım nefesleri düzene girince uyuduğunu anladım üstünden kalktım yavaşça ve köşeyi açıp yanına yattım üstümüzü örttükten sonra huzursuzca kıpırdandı başını tekrar boynuma yaslayınca rahatlamış gibi durdu ve sıkıca sarıldı. Kalktığımda o hâlâ uyuyordu aynı şekildeydik yüzünü okşadım uzun süredir izindeydik emindim bizi bekleyen operasyonlar olduğuna.  Saçlarıyla oynadım sıkılmadan sonra uyandı zaten." İyi uyudun mu?" Uyuduğum en iyi uykulardandı." Bir saniye Aslan ve Aras nerdeydi? Neyse. Gülümsedim hafifçe. Yanağından öptüm." Günaydın öpücüğü." Gülümsedi gözleri yarım yamalak açıkken. Başını tekrardan boynuma sakladı." Gördüğüm en güzel şeysin." Formundayız yine yüzbaşım." Sana her zaman." Güldüm bu haline.
" Sadece bana formunda ol." Gülümsediğini hissettim boynumda.
" Kalkma gibi bir niyetim yok herhalde." Hayır der gibi mırıltı çıkardı." İstediğin kadar dur orda. İstediğin zaman gel istediğin zaman bana sığın Turan ben sana hep açığım." Boynumu öptü saçlarıyla oynadım yine." Teşekkür ederim." Ne için?" Beni babamdan vurmadın." Ensesine vurdum hafifçe." Ben niye seni babandan vurayım salak." Senin salağım" Ben napmışım pardon?" Dedim başını boynuma gömmüş Turan'a hafiften bakarak.
" Ayarlarımla oyunuyorsun ben napayım asıl." Oynatma." Sende oynama." Güldüm. " Güzelliğin yetiyor zaten aklımın uçmasına. Öldürücü güzelliğin var." Benim suçum mu şimdi?" Dedim yalandan söylenerek." Öpersen tabi akıl kalmaz." Öpmem tamam." Boşver öp sen yine de. Ya ben böyle değildim bir yılda bu kadar konuşmazdım naptın kızım sen bana?" İyi yapmışım canıma değsin." Güldü boynumda.
" Sen gitmezsin demi Turan?" Dönüp dolaşıp yine sana gelirim ben Şafak."
Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım. İkimizin de birbimizden başka sığınacak kimsemiz yoktu. Biz vardık sadece." O Selim'i geberteceğim!" Güldü yine seslice. Kollarını belime sarıp iyice kendine çekti beni.
" Sen niye evde üstsüz geziyorsun bir saniye?" Sıcak hava tekken ikincisi." Başını boynumdan çektiğinde elimi göğsüne yerleştirdim sonra boynuna tırmandı saçlarıyla oynadım hoşuna gidiyordu bu. Biraz daha yaklaştım.
" İnatçı Kızım.." komutanım." Gülümsedi hatta öyle bir gülümsedi ki içim ısındı. " Ne düşünüyorsun?" Selim'i nasıl öldürceğimi." Güldü. Bu durumda bile gülüyordu bana.
" Güzelim benim." Gülümsedim yanağımı okşadı.
                                🌕
" Gel gelelim Selim senin cezana!" Turan!" Güzelim bırak çocuğu." Ya sinirlendirdi beni!" Benim işime geldi ama." Haklı bence. Sus sen. " Şafak! Aras ve Hira kaçırıldı."
Sonuç bu evet ah be Turan neler çektin sen.💛

ŞAFAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin