Yoon Jeonghan dengan perlahan membuka mata lalu memegang kepalanya yang sakit dipukul olehnya ㅡ dia cuba mengingati apa yang sudah terjadi pada dirinya dan lelaki yang memukulnya.
Dia meliar di sekeliling apabila perasan dia bukanlah berada di sekolahnya lagi namun di dalam kilang yang sama semasa dia, Seungcheol, Jisoo, Minghao serta Seungkwan diculik pada suatu masa dulu.
Dia juga berada di dalam sebuah tempat kecil yang sepertinya sebuah kamar namun dipenuhi habuk dan kotoran.
" Shit... aku dekat mana? " Soalnya sendirian.
" Dah bangun, Yoon Jeonghan? " Soal lelaki itu.
Jeonghan tersentak kuat mendengar suara seorang lelaki di dalam kamar gelap itu. Lelaki itu menoleh ke arahnya sehingga Jeonghan sedar siapa sebenarnya lelaki itu.
" You're so damn pretty when you're sleeping and even you- "
" Shut the fuck up, Raven! Apa yang kau dah buat dekat aku? " Jerit Jeonghan lalu memandang bajunya ㅡ uniform sekolah sudah terkoyak malah tienya juga longgar.
Dia tahu apa yang ingin dikatakan olehnya dan itu membuatkan dia berasa tidak selesa. Tidak selesa hanya berduaan dengan lelaki itu di bilik kecil tersebut.
" Kau dengan perangai sial kau masih tak berubah. Jahat. Zalim. Pembunuh. Kau masih tak sedar lagi apa yang kau dah buat dengan kawan-kawan aku? " Soal lelaki bernama Raven itu lalu mendekatinya.
Jeonghan memandang Raven dengan tajam.
" Kau dah lupa yang kau pun dah rosakkan kehidupan aku kehidupan keluarga aku!- "
" Then you killed my friends!! You even killed my family you bastard! " Jerkah Raven lalu menarik kolar baju Jeonghan sehingga membuatkan dia tersentak. Jeonghan mati kata. Dia tahu dia salah namun dia sudah berubah tetapi dia lupa,
Orang lain yang terkesan dengan perbuatan darinya juga perlukan ucapan maaf daripadanya.
" I'm not a villain but I'll make you a villain. "
P R E S E N T E D to you
THE REALITY OF PENTHOUSE SEASON 2 :
A VILLAIN
M A I N 'S C H A R A C S
YOU ARE READING
[ON-HOLD] The Reality of Penthouse S2 : A Villain.
FanfictionThe Reality of Penthouse series #2 " Mungkin diri aku yang lama datang semula tapi that's all just for you, Choi Seungcheol. " Setelah setahun pertandigan itu tamat dan hubungan mereka menjadi baik semula, ada dua orang lelaki yang datang ke seko...