Jisoo mendekati cermin besar itu setelah melangkah keluar daripada tandas. Dia memandang ke arah pintu yang tertutup rapat malah lampu di dalam tandas juga tertutup meninggalkan suasana kegelapan. Dia meliar sekeliling mencari keberadaan Seungkwan.
" Seungkwan-ah, kau ada dekat dalam ke? " Soalnya.
Tiada seorang pun yang menjawab.
" Seungkwan-ah, kenapa kau tutup pintu? " Dia cuba berkomunikasi dengan Seungkwan apabila dia masih berfikir Seungkwan mungkin ada berdekatan namun ia hampa.
Badan Jisoo sudah mula bergetar dengan kuat malah tangannya sudah mula tidak stabil kerana ketakutan. Dia berjalan ke arah pintu lalu memulas tombolnya itu dan Jisoo tersedar yang dia sudah terperangkap serta terkunci di dalam tandas.
Seorang diri.
" Seungkwan-ah, kau still ada dekat luar ke? Kwan!! " Jeritnya sambil mengetuk pintu daripada dalam cuba berharap yang Seungkwan masih berada di situ tetapi suaranya juga dia tidak dengar membuatkan trauma Jisoo semakin menjadi-jadi.
" Seungkwan-ah, buka pintu. Kau dekat mana? Boo Seungkwan, janganlah main-main!! " Jerit Jisoo agak kuat sambil mengetuk pintu dan memulas tombolnya itu dengan kasar. Suara-suara seorang lelaki dan juga seorang perempuan menerjah di dalam fikiran.
" Seungkwan-ah, buka pintu!! " Jerit Jisoo lagi.
"Janganlah menangis budak. Air ni sedap sangat tau. Kalau kau minum, kau terus tidur. Minumlah! "
" Kau kecil sangatlah sial. Bukan puas pun kalau main dengan budak macam kau. "
" Budak ni lawa tapi tak dapat puaskan akulah. "
" Sikit je aku buat ni, budak. Sakit ke? Kesian kau. "
" Argh, hajima! Hajima! Jangan sentuh aku! " Jeritnya sambil memeluk tubuh dan kedua-dua matanya pula dipejam rapat. Kesakitan, kesiksaan dan memori yang dahulu mula menerjah di fikiran membuatkan dia pun menjerit dan menangis sekuat yang boleh.
" Sakitlah! Jangan sentuh aku! Pergi! Pergi! Jisoo nak omma dengan appa. Omma appa, tolong Jisoo! " Jerit Jisoo sambil menangis teresak-esak. Jisoo memeluk badannya dengan erat cuba menahan diri untuk tidak disentuh.
Itu hanyalah imaginasinya sendiri.
Klak!
" Jisoo, gwenchana? " Soalnya membuatkan Jisoo di dalam tandas itu agak tersentak namun setelah wajah lelaki itu ditatapi, dia terus memeluknya dengan amat erat. Tangisan Jisoo masih belum surut jadi belakang badannya digosok dengan perlahan-lahan.
" Jeonghan-ah, ada orang nak sentuh aku. Dia suruh aku minum air mabuk tu dan sakitkan badan aku. Aku tak nak. Tolong halau diorang, Jeonghan-ah. " Omelnya.
YOU ARE READING
[ON-HOLD] The Reality of Penthouse S2 : A Villain.
FanfictionThe Reality of Penthouse series #2 " Mungkin diri aku yang lama datang semula tapi that's all just for you, Choi Seungcheol. " Setelah setahun pertandigan itu tamat dan hubungan mereka menjadi baik semula, ada dua orang lelaki yang datang ke seko...