Capitolul 17 ~Dragostea e complicata~

4.9K 273 14
                                    

Simteam privirile tuturor asupra mea si nu-mi placea. Dupa ce ora s-a terminat Arina si inca 2 fete au venit langa banca mea. Se uitau insistent la mine si eu simteam ca mor de rusine si frica.

-Il cunosti pe Kevin? Ce treaba ai tu cu Kevin?ma intreaba fata roscata.

-Aaa... da il cunosc. Si nu e treaba ta ce am eu cu el, spun eu incercand sa par tupeista.

-De unde il stii?ma intreaba Arina curioasa.

-Parintii nostri sunt prieteni. Acum scuzati-ma, spun ridicandu-ma din banca.

Nu-mi placea sa dau explicatii, mai ales la niste tipe care cred ca m-ar omori daca le-as spune ca sunt cu el... am fost cu el. Gandindu-ma la asta, m-am intristat putin. Dar il sarutasem. Chiar o facusem. Eram mandra de mine ca am putut sa fac asa ceva, dar speriata de ce va crede. Sunt inca suparata pe el si nu pot sa-l iert cu una cu doua.

Mergeam linistita pe coridor cand am simtit cum cineva ma prinde de mana. M-am intors speriata si l-am vazut pe Dylan. I-am sarit in brate fericita ca-l vad.

-Ai zis ca o sa stai cu mine..., spun eu trista.

-Imi pare rau. Kevin m-a anuntat ca nu esti intr-o stare prea buna. Ce s-a intamplat?

-Ma simteam singura. Sunt mai bine acum. Kevin unde e?

-Nu stiu. Am avut ora cu el si m-a anuntat. Hai ca nu mai e mult din ziua asta si o sa mergem acasa. Ti-ai facut vreo prietena?

-Aaa... am intalnit o fata. Are dulapul langa al meu. Dar are si ea prietenele ei si nu a mai stat cu mine.

-Las' ca o sa-ti mai faci prieteni. Te las. Trebuie sa-mi gasesc urmatoarea clasa.

M-a pupat pe frunte, apoi a plecat in directia opusa. Mi-am continuat drumul spre dulapior. Cand a intrat in aria mea vizuala, l-am vazut pe Kevin stand langa el. M-am oprit speriata pe loc, iar inima imi batea cu putere. Ce cauta aici? Am inaintat cu pasi mici spre el, iar cand m-a vazut a zambit. Eu tineam capul in jos.

-Kate, spune el incet.

-Kevin.

-Ce ora ai?

Am deschis dulapul si am citit foaia. Spaniola. Mi-am cautat cartea si am bagat-o in geanta. Kevin statea si nu spunea nimic si eu eram putin stanjenita. M-am uitat fix la el si am spus serioasa:

-Ce vrei Kevin?

-Pe tine. Si sa ma ierti.

-Nu se poate. Ai comis-o deja de 2 ori.

-De fapt doar odata. Atunci cand m-ai vazut cu Sarah in parc nu eram impreuna noi doi. Doar te sarutasem de ziua lui Dylan.

Avea dreptate. Atunci nu eram impreuna. L-am vazut pe Kevin ca se uita in spatele meu. M-am intors si eu si era Arina. Auzise tot? M-a privit si s-a rusinat putin. Am oftat si m-am intors spre Kevin.

-Vorbim dupa scoala, spun eu.

-Bine. Te duc acasa.

-Ma duc cu Dylan.

-Te duc eu, spune si pleaca.

M-am intors spre Arina care avea un zambet imens si prostesc pe fata.

Tine capul susUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum