Experimentez pentru a doua oara starea de „indragostita", cu acelasi baiat si imi dau seama ca imi place. Ma simt asa de bine in compania lui Kevin si as sta non stop cu el. E asa de grijuliu si simt ca ma iubeste. Adica stiu ca ma iubeste, mi-a marturisit-o de atatea ori, iar eu nu sunt in stare sa-i zic. Inca sunt timida si rusinoasa. Ma inrosesc imediat cand ma saruta de fata cu cineva. Si ma inrosesc mereu cand imi spune ce nebuni am facut noi doi. Inteleg ca eram zapacita si profitam de viata, dar acum nu pot sa ajung asa de repede in starea aceea.
Am coborat scarile si chiar atunci am auzit soneria de la usa. Sunt imbracata in pijamale, deci sper sa nu fie cineva important. Am deschis usa, iar in fata mea statea un tip blond si super bronzat. Imi zambea incontinu, iar eu deja eram speriata.
-Kate, ce ma bucur sa te vad, spune tipul iar apoi ma imbratiseaza.
Stateam incremenita in imbratisarea lui si nu stiam cine e. Uneori imi doresc sa am scris pe frunte „Mi-am pierdut memoria. Prezintate.". Mi-a dat drumul si se uita la mine. Zambetul tot nu i se dusese de pe chip.
-Andrew, aud vocea lui Dylan.
M-am intors spre fratele meu si pe fata lui i se citea uimirea. La fel ca si la mine. Dylan a venit langa mine si l-a imbratisat pe asa zisul Andrew. Nu-l cunosc pe baiat, dar e destul de dragut. Wow. E luni dimineata, prima zi de vacanta, eu sunt in pijamale si un strain care ma cunoaste e in casa mea.
-Eu ma duc sa ma schimb, spun eu apoi fug pe scari.
Nu-mi amintesc de niciun Andrew. Nimeni nu mi-a zis de niciun Andrew. Oare cine e? De unde ma cunoaste? Si sigur nu e de pe aici. E super bronzat. Cred ca tipul sta toata ziua la soare. Mi-am luat o pereche de colanti si o bluza mai lunga. Mi-am pieptanat parul, apoi am mers in living unde erau baietii.
-Imi pare asa de rau, Kate. Nu am vrut sa te speri, spune Andrew ridicandu-se de pe canapea.
-Nu-i nimic. Doar ca nu stiu cine esti.
-Andrew. Ne-am cunoscut cand ai venit in vacanta in Miami. Si ne-am imprietenit destul de repede. Am mai vorbit pe net dupa aceea, dar dintr-o data nu ai mai spus nimic.
-Aaa... Interesant. Scuze. Ma bucur sa te revad, spun eu zambind.
M-am asezat pe canapea langa el, iar acesta si-a petrecut bratul dupa umerii mei, tragandu-ma spre el.
-Mi-a fost dor de tine, spune el.
I-am raspuns printr-un zambet. Nu puteam sa-i zic ca si mie mi-a fost dor de el, cand nici macar nu-l cunosteam. Dylan si Tyler vorbeau intr-una cu Andrew despre Miami, iar eu ma simteam foarte exclusa. Vazusem niste poze din Miami prin telefonul meu, dar in niciuna nu aparea Andrew. Trebuie sa caut si in laptop. Poate le-am ascuns ca sa nu vada Kevin. Ar fi fost gelos? Oare ce gandea Kaitlyn dinainte de accident?
Mi-am auzit telefonul sunand. M-am uitat la el si era Kevin. M-am ridicat de pe canapea si m-am scuzat. Cand am ajuns in bucatarie i-am raspuns.
-Hei, spun eu.
-Hei Kate. Ce faci? Vrei sa iesim undeva?
-Aaa... As vrea, dar nu cred ca pot. Tocmai a venit un baiat pe la noi. Cica e un prieten pe care mi l-am facut in Miami.
Pentru un moment a fost liniste. Kevin zi ceva!
-Atunci te las sa stai cu prietenul tau, spune el trist.
CITEȘTI
Tine capul sus
RomanceCand esti o fire timida, iti e frica sa ridici capul sus si sa-i privesti pe cei din jurul tau. Stai mereu cu capul in pamant, ocolind fiecare privire. Dar cand apare o persoana, care iti da puterea sa tii capul sus nu vrei sa-i dai drumul. Vrei sa...