Mi-am terminat machiajul si apoi am inceput sa strang toate fardurile. Mi le-am pus in cutie, apoi m-am ridicat. Rochia statea frumos pe umeras, agatata de sifonier. Partea de sus era de culoare albastru deschis si avea putin decolteu, iar partea de jos era lunga pana in pamant. Sus era albastru inchis si pornea in degrade pana jos. Am deschis usa de la camera si am strigat-o pe mama sa vina sa ma ajute. Pana a urcat ea, mi-am dat rochita de pe mine jos si mi-am luat sutienul de culoarea pielii cu bretele transparente.
Cand a venit mama, m-a ajutat sa-mi iau rochia pe mine, avand grija sa nu-mi stric parul. Cand m-am vazut in oglinda cu rochia pe mine, machiata si aranjata la par, zambetul imi aparuse pe buze. Ma vedeam frumoasa. Credeam despre mine ca sunt frumoasa.
Parul era putin strans la spate, dar imi cadea si pe spate in bucle perfecte. Mi-am luat bijuteriile care se asortau cu rochia, apoi pantofii in picioare. Cu 10 cm mai inalta, rochia era cu exact un cenimetru deasupra pamantului. Am facut o pirueta, lasand rochia sa-mi zboare si ea in cerc.
-Am cea mai frumoasa fata, spune mama.
Se uita la mine si avea lacrimi in ochi. Ziceai ca merg la balul meu de absolvire, cand de fapt era a lui Dylan si Kevin. Eram asa de bucuroasa ca mergeam si eram partenera lui Kevin. Toate fetele din ultimul an erau in dilema cu cine merge Kevin, pentru ca nu invitase pe nimeni. El nu le spusese ca ma ia pe mine si urma ca toata gasca de fete din ultimul an sa aiba un soc cand m-or vedea la brat cu el.
Am auzit un ciocanit in usa. Usa s-a deschis, iar in prag statea Dylan. Avea un costum negru spre gri care ii venea perfect. Camasa era alba, iar papionul rosu era pata de culoare. In buzunarul sacoului avea o batista rosie.
-Am plecat sa o iau pe Julia. O sa ma intorc sper ca repede sa nu astepte Kevin dupa mine.
A plecat, inchizand usa, fara sa-mi spuna nimic. Dar imediat, usa s-a deschis.
-Am cea mai frumoasa sora. Te-as lua partenera, dar nu ne asortam, spune el fancandu-mi cu ochiul.
I-am zambit, apoi dus a fost. Hotarasem ca el sa mearga sa o ia pe Julia de acasa, sa vina la noi, de unde o sa plecam toti 3 cu Kevin cu masina. Ma priveam in oglinda si inca nu-mi venea sa cred ca pot arata asa.
Dupa putin timp am auzit soneria, iar apoi pe tata strigandu-ma. Mama a iesit din camera, iar eu am ramas sa-mi iau geanta in care mi-am bagat repede telefonul. Am pasit peste prag, apoi am inchis usa. Am coborat incet scarile, iar cand i-am intalnit privirea lui Kevin am ramas incremenita. Costumul cu pantaloni bleumarini si sacoul albastru ii venea perfect, iar camasa alba si micul papion bleumarin se asortau excelent. Erau exact aceleasi culori ca si rochia mea.
M-am simtit din nou ca in aceea zi cand am ramas blocata pe scarile verandei cand l-am vazut si trebuie sa plecam in excursie. Atunci purtam hanoracul lui in jurul taliei, iar acum urma sa merg la bal cu el. Am coborat si ultimele trepte, iar Kevin m-a prins de mana ridicand-o si obligandu-ma sa fac o pirueta. Apoi am ajuns in imbratisarea lui, iar buzele noastre s-au atins intr-un sarut scurt.
-Esti foarte frumoasa, imi sopteste el.
-Un baiat asa de frumos ca tine, merita pe cineva pe masura, spun eu zambind.
Ne-am departat, iar el a luat punguta mica de pe masuta din hol. A scos cutia cu floarea de mana. A luat-o din cutie si mi-a legat-o la mana dreapta. Tata a fotografiat fiecare miscare a lui. Apoi mama mi-a dat cutia cu floarea care urma sa i-o pun in piept. Eram toata un zambet si ma bucuram de fiecare moment. Dupa ce am terminat, tata ne-a facut o gramada de poze.
Cand a venit si Dylan cu Julia, au trecut si ei la sedinta foto. Julia purta o frumoasa rochie rosie cu spatele gol. Parul blond era strans intr-un coc lasand decolteul din spate la vedere. Dupa ce tata a terminat cu pozele, am iesit din casa si ne-am urcat in masina lui Kevin. Baietii s-au urcat in fata, iar eu si Julia in spate.
CITEȘTI
Tine capul sus
Storie d'amoreCand esti o fire timida, iti e frica sa ridici capul sus si sa-i privesti pe cei din jurul tau. Stai mereu cu capul in pamant, ocolind fiecare privire. Dar cand apare o persoana, care iti da puterea sa tii capul sus nu vrei sa-i dai drumul. Vrei sa...