Ultimele 24 de ore au fost groaznice pentru mine. Dupa ce am aflat sigur ca Isabella e mama mea, m-am simtit foarte inconfortabil. Era foarte ciudat sa stau in aceeasi camera cu mama mea naturala. Cand am dat vestea in familie, pentru cateva minute a fost o liniste tensionata. Toti erau uimiti. Dar ma bucur ca nimeni nu a adus ideea de a ramane la Isabella. Cred ca as fi facut scandal sa-mi zica asa ceva. Nici daca traiam pe strazi si Isabella ar fi avut un palat, nu-mi lasam parintii si fratii. Mame e cine te creste, nu cine te naste.
Cand i-am povestit lui Kevin, la telefon, el a inceput sa rada. Nu-i venea sa creada ce mica e lumea si cum viata iti aduce numai surprize. Am ras impreuna cu el, pentru ca stiu ca adoptia mea, m-a facut sa-l intalnesc. Si nu-mi doream in acest moment nimic altceva de la viata.
Am tresarit cand am simtit doua maini reci pe umerii mei. M-am intors si l-am vazut pe Dylan. Tocmai iesise de la dus si avea doar un prosop in jurul taliei. Chiar daca am trait cu 2 frati in casa, Dylan mai dezinvolt decat Tyler, mereu ma rusinez cand il vad pe Kevin pe jumatate dezbracat.
-Esti bine?ma intreaba el asezandu-se langa mine.
-Da. Ma gandeam. Nu am chef de nicio „seara cu verisorii". Sunt obosita, ca nu am dormit prea mult azi-noapte.
-Te inteleg. Dar e sansa ta sa le arati cat de mult te-ai schimbat. Stiu ca vrei sa-i dai peste nas lui Jackie.
-E visul meu de cand a inceput liceul. Oricat de obosita sunt, o sa ma distrez in seara asta mai mult decat la orice petrecere la care am fost.
-Prima distractie din Detroit, spune el razand.
-Exact.
M-am ridicat de pe pat si m-am dus in fata oglinzi. Am inceput sa ma aranjez pentru aceasta seara. Mergeam impreuna cu verisorii mei intr-un bar ca sa ne distram. Cea care a propus a fost Jackie, pentru ca stie ca mereu am fugit de petreceri. In seara asta sa fie pe faza, ca nu fug nicaieri.
Mi-am luat de pe umeras rochia din denim. Partea de sus era ca o camasa si avea putina dantela neagra in dreptul pieptului, era stransa in talie, apoi se continua cu fusta pana la jumatea coapsei. Mi-am luat niste strampi negri si botinele in picioare. M-am privit in oglinda de pe dulap si am zambit.
Ne-am dat jos din taxi si m-am uitat in fata mea. Cunosteam barul asta. Aici isi serbase odata Olivia ziua de nastere. Am intrat, iar un baiat cam de vreo 25 de ani statea la intrare si se ocupa de rezervari. Dupa ce Tyler i-a zis numele, ne-a indicat masa. Am deschis usa care ducea in interiorul barului si muzica s-a auzit imediat. Ne-am indreptat spre masa care ne-a indicat-o acel baiat si i-am vazut pe Sabrina, Olivia si Lucas.
-Buna, ne zambeste Olivia.
-O sa ajunga imediat si Jackie si Josh. Ii aduce Hanna, spune Sabrina dandu-si ochii peste cap.
Cateodata ma si mir ca-i lasa sa iasa din casa, la cat de stricta e cu ei. Nu stiu cum pot trai acei copii sa fie controlati din 5 in 5 minute. Nu m-ar surprinde daca Hanna ar sta cu noi. Totul e posibil in familia mea. Ca si faptul ca mama mea adevarata e iubita unchiului meu.
-Daca comandati ceva sa spuneti la barman masa... O sa plateasca tata toata consumatia, spune Sabrina.
-Okay, spun eu si fratii mei.
Am mai asteptat putin, apoi au ajuns si Jackie si Josh. Pe fata lui Jackie s-a citit uimirea cand m-a vazut in bar. M-a saltutat si mi-a zambit fals. Singurii care puteau sa ia bautura erau Sabrina si Lucas. Ei aveau peste 21 de ani. S-au dus la bar si s-au intors cu o sticla de wiskey. Au turnat la fiecare in pahar, apoi am ciocnit cu toti. Am baut putin din pahar si am simtit arsura pe gat. Imi placea acea senzatie. Jackie s-a uitat la mine cu gura cascata cand m-a vazut ca beau.
Muzica era din ce in ce mai tare, iar ringul de dans era asaltat de cativa adolescenti. Lucas a tras-o pe Sabrina spre ring, apoi ne-am dus toti dupa ei. Ma unduiam in ritmul muzicii. Eram langa Dylan, iar acesta se prostea si pe mine ma bufnea rasul. Simteam privirile tuturor verisorilor asupra mea. Nu cred ca ma vazusera vreodata dansand.
Jackie s-a apropiat de mine si mi-a facut semn spre intrarea barului. M-am uitat acolo si am incremenit. Stiam eu ca nu propusese degeaba aceasta iesire. Trebuia ea sa faca ceva ca sa ma faca de rasul tuturor. Dar nu-i dadeam aceasta satisfactie in seara asta sau vreodata. Si-a ridicat mana si i-a salutat pe o parte din fostii mei colegi, adica prietenii ei.
A plecat de langa mine si s-a indreptat spre ei. L-am privit pe Dylan care se uita la ei, apoi la mine.
-Cine sunt?ma intreaba el la ureche.
-Fostii colegi, ii raspund eu.
M-am dus la masa noastra. Aveam nevoie de o gura de bautura. Putin curaj nu strica niciodata. Cand m-am ridicat, am vazut-o pe Jackie venind spre mine, iar in spatele ei erau 5 persoane. 3 fete si 2 baieti. Cred ca-i alesese cu multa grija pentru ca erau cei pe care-i uram cel mai mult. Am luat o gura mare de aer, apoi am inceput sa zambesc. Cand au ajuns in dreptul meu, toti 6 aveau niste zambete false pe chip. Eu macar eram profesionista in ele, pentru ca le practicam de mult timp, dar ei erau varza.
-Kate, spune Emily si vine spre mine si ma imbratiseaza. Ma bucur sa te vad. Ce te-ai schimbat.
-Hei Emily, ii raspund eu parand fericita.
Fiecare m-a imbratisat, iar eu le zambeam si le raspundeam la intrebarile pe care mi le puneau „Ce mai faci?", „Cum e in Philly?". Li se citea la toti socul pe fata, mai ales ca au vazut ca nu ma intimidez si nu ma balbai. Le-am facut semn spre ringul de dans, apoi m-am indreptat spre el. Am ajuns langa Dylan si am inceput sa dansez. Ma simteam foarte bine si mai ales foarte puternica, pentru ca le aratam celor care m-au calcat in picioare, ca m-am ridicat. Vedeam uimirea de pe chipul fostilor colegi si ma abtineam sa nu rad. Dansam si ma simteam bine. Ma distram pentru prima oara in Detroit.
Dintr-o data am simtit doua maini pe talia mea si m-am speriat. M-am intors repede si am incremenit. Un zambet imens mi-a aparut pe buze, apoi am imbratisat persoana de langa mine.
-Hei, aud la urechea mea.
M-am departat putin de el, apoi l-am sarutat. Trecusera doar 2 zile, dar tot mi se facuse dor de el. Kevin al meu e aici cu mine. Ce surpriza frumoasa. Il sarutam apasat si nu voiam sa-i dau drumul. A venit pana aici pentru mine. Doar pentru mine.
Am rupt sarutul si m-am intors spre verisorii mei. Kevin le-a facut cu mana, iar toti stateau uimiti. Jackie si fostele colege se uitau la el si la mine si mai aveau putin si lesinau. E al meu! Nu va atingeti de el.
Kevin a batut palma cu Dylan si atunci mi-am dat seama. Dylan toata ziua imi spusese ca o sa am o seara superba si ca o sa-i uimesc pe toti. Stiuse in tot acest timp si nu-mi zisese nimic.
Ne-am dus toti la masa. Dupa ce am luat o gura de suc, am inceput sa fac prezentarile.
-El este Kevin, iubitul meu, spun eu cu mandrie in voce. Kevin ei sunt Olivia, Sabrina, Lucas, iubitul Sabrinei, Josh si Jackie.
-Incantat, le zambeste Kevin.
-Deci Kate chiar are un iubit. Nu am crezut ca o sa se intample vreodata asta, spune Jackie razand.
-Ai crezut prost, ii raspund eu cu rautate. Cum ti-am mai zis. M-am schimbat mult. Nu mai fi uimita la fiecare lucru nou pe care-l fac.
-De cat timp sunteti impreuna?intreaba Olivia.
Se uita la Kevin cu ochii ei mari si albastri si il sorbea din priviri.
-1 an si 5 luni, raspunde Kevin.
Toti verisorii mei au facut ochii mari. Deja ma saturasem sa-i vad asa uimiti, dar fiecare soc pe care-l aveau ma bucura si mai mult. Imi alimenta stima de sine. Ma bucuram ca le pot sa le arat in sfarsit o Kaitlyn care imi place mie. Ce ma bucur ca a venit Kevin si acum nu mai par ca o ciudata care si-a inventat iubitul. De cand le zisesem de Kevin, am vazut pe fata lor ca nu ma credeau. Acum e langa mine si sunt inconjurata de bratele lui. Aici imi place sa fiu mereu. Imi place sa-l am aproape pe baiatul pe care-l iubesc asa de mult si care m-a facut sa ma schimb.
CITEȘTI
Tine capul sus
Roman d'amourCand esti o fire timida, iti e frica sa ridici capul sus si sa-i privesti pe cei din jurul tau. Stai mereu cu capul in pamant, ocolind fiecare privire. Dar cand apare o persoana, care iti da puterea sa tii capul sus nu vrei sa-i dai drumul. Vrei sa...