Auzeam voci in jurul meu. Voci triste, dar care aveau speranta. Ochii mei nu ma ascultau cand voiam sa-i deschid. Eram incapabila sa-mi controlez corpul. Tot ce voiam era sa deschid ochii si sa vad persoanele de langa mine.
Toata energia pe care am avut-o stand degeaba in ultima perioada, am strans-o in mine, cu speranta ca pot sa deschid ochi. Oh, te rog, vreau sa vad lumina zilei.
Si am deschis ochii, iar lumina m-a orbit. I-am inchis la loc, apoi am auzit pe cineva strigandu-mi numele. Am deschis din nou ochii si am vazut chipul mamei. Acel zambet bland.
-Scumpa mea, te-ai trezit, spune ea si ma mangaie pe cap.
-Ce s-a intamplat?am eu puterea sa intreb.
Mama a intors capul si apoi i-am vazut pe tata si fratii mei. Dylan imediat a venit langa mine si i-am simtit buzele calde pe fruntea mea. Imi era dor de el.
-Ma bucur ca esti bine, imi sopteste el.
I-am zambit, apoi m-am uitat intrebatoare la ei, sperand ca o sa aflu ce s-a intamplat cu mine si de ce sunt pe un pat de spital.
-Ai avut un accident de masina, spune tata. Te-ai lovit la cap, a afectat creierul si a trebuit sa te tina in coma, pana era vindecat.
-Oh, e tot ce reusesc sa spun.
-Kevin a fost mai norocos, spune Dylan. El a scapat cu cateva zgarieturi.
Kevin? Nu cunosc niciun Kevin. Sau ba da... un prieten de-al lui Tyler cu care a fost in clasa in liceu. Ce cautam eu cu el?
-Kevin prietenul lui Tyler din liceu?intreb eu.
Toti se uitau ciudat la mine. Am zis ceva gresit?
-Oh nu, il aud pe Tyler. Kate, in ce oras ne aflam?
-Detroit.
Iar acele priviri ciudate. Ce am facut?
-Am vorbit cu doctorul si mi-a zis ca s-ar putea sa sufere de amnezie, spune Tyler. Si am invatat asta si la facultate.
Amnezie? Sufar de amnezie?
-Oo, draga mea, spune mama ingrijorata. Ce iti amintesti?
-Sunt in primul an de liceu... in Detroit. Am doi frati, o mama, un tata... si pe Kim. Si cred ca ar trebuie sa fie primavara.
-Amnezie partiala. Nu-si aminteste aproximativ ultimul an jumate, spune Tyler.
Ce? Un an jumate? Cate se pot intampla in acesasta perioada? Cine e Kevin? O gramada de intrebari imi colindau mintea si simteam o durere groaznica. O doctora a intrat in salon si se uita zambind la mine.
-As vrea sa o consult. Puteti sa reveniti dupa, spune calma doctora.
-Are amnezie, spune Tyler. Nu-si aminteste cam ultimul an jumate din viata ei.
-Wow. O sa fii un doctor desavarsit, ii spune ea lui Tyler.
Familia mea a iesit din salon, lasandu-ma cu doctora care a inceput sa-mi puna intrebari despre cum ma simt. Tot ce vreau eu acum e sa aflu mai multe despre ultimul an jumate din viata mea. Sigur nu e foarte interesant. Adica mereu am fost la fel... timida si fara prieteni. Si cine e Kevin? Si ce cautam cu el intr-o masina? Vreau sa aflu mai multe. Si in acelasi timp vreau sa dispara durerea de cap.
CITEȘTI
Tine capul sus
RomanceCand esti o fire timida, iti e frica sa ridici capul sus si sa-i privesti pe cei din jurul tau. Stai mereu cu capul in pamant, ocolind fiecare privire. Dar cand apare o persoana, care iti da puterea sa tii capul sus nu vrei sa-i dai drumul. Vrei sa...