(III) Capitolul 12 ~Da vreau!~

4.3K 224 3
                                    

Va anunt din nou ca o sa fie scene intime intre Kate si Kevin :D


Apa calda imi mangaia trupul rece. Ma lasam incalzita de fiecare picatura de apa, dupa frigul pe care-l luasem cat timp am asteptat taxiul sa ne duca la hotel. Kevin statea in acelasi hotel cu noi, asa ca mi-am permis sa raman la el in camera. Dylan mi-a aruncat iar acea privire de „ai grija" cand ne-am despartit la lift. Ca de fiecare data ii zambeam si imi dadeam ochii peste cap.

Ma distrasem asa de bine la bar si ma bucuram ca verisorii mei au inteles ca m-am schimbat. Pana si fostii colegi ma bagau in seama. Cand am plecat, toti m-au imbratisat si imi zisesera ca le place de noua Kaitlyn. Si mie imi place. Ma bucura faptul ca lumea ma place pentru ceea ce am devenit. Mi-as fi dorit sa fii fost asa mereu. Ce s-ar fi intamplat daca asa as fi fost mereu?

Am auzit un mic zgomot si m-am intors. Kevin tocmai deschisese usa dusului si intra si el alaturi de mine. Era dezbracat si m-am rusinat imediat. Il mai vazusem dezbracat, dar mereu ma rusinam. Mi-a zambit pervers, iar eu nu stiam cum sa reactionez.

-Kevin, ce faci aici?il intreb eu sfioasa.

-Fac dus, spune el luand buretele din mana mea.

A inceput sa-si frece corpul cu buretele, lasand spuma. Ma uitam la el ciudat si eram incremenita acolo. Nu se mai intamplase niciodata asta. Dusul era pentru fiecare personal. Poate ma schimbam cu el in camera, dar la dus nu ma vazuse.

-Atunci te las, spun eu dupa un timp.

Am dat sa ies, dar m-a prins de mana. M-a intors si mi-a frecat spatele. Singurul loc care-mi mai ramasese de spalat. Dupa ce apa mi-a sters spuma de pe corp, Kevin m-a tras spre el. Spatele meu era lipit de abdomenul lui si ii simteam barbatia deasupra fundului meu.

A inceput sa ma sarute pe umarul drept, urcand pe gat. Pielea mea era foarte sensibila la fiecare atingere de-a lui. Ajungand la ureche mi-a muscat incet lobul, ceea ce m-a facut sa gem incet. Simteam deja dorinta in corpul meu.

-Imi esti datoare, imi sopteste el.

M-am intors cu fata la el si ma uitam in ochii lui. Mi-am incolacit bratele in jurul gatului lui si l-am tras spre mine sa-l sarut. Il sarutam incet in timp ce ma jucam in parul lui ud. Apa inca ne lovea trupurile deja infierbantate. Mi-a pus mainile pe fund, ridicandu-ma. Mi-am incolacit picioarele in jurul lui. Trupurile noastre erau goale, ude si lipite. A facut un pas si m-a lipit de peretele rece. Am tresarit la acel contact, rupand sarutul.

Kevin s-a napustit asupra gatului meu, sarutandu-l si muscandu-l incet. Tineam capul pe spate, oferindu-i posibilitatea sa-l exploreze pe tot. Fiecare atingere a lui ma innebunea si excita. M-a muscat mai tare de gat si in acelasi timp mi-a strans fundul in palme. Am gemut mai prelung. Respiratia mea incepea sa fie din ce in ce mai rapida.

Am lasat capul in jos, facand contact vizual cu Kevin. I-am zambit, apoi l-am tras de par obligandu-l sa-si lase capul pe spate. I-am sarutat incet gatul, pana am ajuns in portiunea de sub ureche. Am inceput sa sarut acea parte pasional, de parca i-asi fi sarutat buzele. S-a incordat pentru inceput, dar apoi s-a relaxat. Ii descoperisem acest punct sensibil de curand. Cred ca nici el nu stia de existenta lui.

-Oh, Kate, geme el.

Am zambit cand mi-am auzit numele. Avea vocea ragusita si respiratia accelerata. Ii simteam inima batand cu putere. Mana lui dreapta a alunecat incet de pe fundul meu, iar cand mi-a atins zona intima am tresarit dezlipindu-ma de gatul lui. Mana lui era inca acolo, iar degetul lui se misca incet. Simteam cum ma inrosesc in timp ce el se uita cu un zambet pervers la mine.

-Kate, e normal, spune el calm.

Nu stiam la ce se refera. La roseata mea din obraji sau la degetul lui mangaindu-mi zona intima? Ma simteam putin inconfortabil, dar nu puteam sa neg placerea ce mi-o oferea. Am simtit degetul lui in interiorul meu si am gemut de placere. M-am uitat speriata la el si tot corpul mi s-a cutremurat.

-Nu-mi place aici. Nu te pot vedea toata, spune el.

A deschis usa dusului si am iesit. A luat cu o mana doua prosoape de pe suport, apoi am iesit din baie. M-a asezat usor pe pat. Mi-a asezat un prosop pe spate invelindu-ma cu el. Si-a pus si el unul pe spate, mai mult de forma. Mi-a scos casca care-mi proteja parul de apa, apoi mi-a desfacut parul din coc. Parul mi-a acoperit spatele si putin fata.

I-am zambit, apoi m-am tras mai pe mijlocul patului. Eram excitata si il voiam mai repede. Mi-a zambit pervers, apoi si-a aruncat prosopul si a venit in pat alturi de mine. M-am lasat usor pe spate expunandu-mi tot corpul sub privirea lui.

-Asa e mai bine, spune el.

S-a aplecat si a inceput sa ma sarute, in timp ce ei imi mangaiam abdomenul prin spatiu ramas intre noi. A coborat pe gat, pe piept, printre sani, ajungand la buric. In timp ce-mi saruta abdomenul, mainile lui se jucau cu sanii mei. Gemeam de fiecare data cand ii strangea cu mana si ii infigeam mainile in par.

-Te iubesc Kaitlyn, spune el ajungand in dreptul fetei mele.

-Si eu te iubesc Kevin.

S-a dat de pe mine si a luat prezervativul de pe noptiera. I l-am luat repede din mana si l-am desfacut. Am scos micul cauciuc, apoi i l-am pus. Se vedea ca e uimit de reactia mea si a stat fara sa rasufle pe tot parcursul. S-a asezat comod pe pat si eu ma uitam intrebatoare la el.

-Tu conduci, spune el facand cu ochiul.

I-am zambit, apoi mi-am trecut un picior peste corpul lui. Si-a pus mainile pe soldurile mele si mi-a zambit. M-am lasat usor in jos, iar el a intrat in mine. Am gemut prelung, lasandu-ma purtata de placere.


Trupurile noastre erau goale si lipite. Amandoi ne bucuram de ultimele ramasite de placere din corp. Era liniste in camera si singurul lucru care se auzea erau respiratile noastre. Era placut.

-Kate, vreau sa-ti dau ceva.

Mi-am ridicat capul de pe pieptul lui, iar el s-a dat jos din pat. S-a dus la geanta lui si a scos ceva din ea. S-a intors in pat, dar avea mainile la spate. Ma uitam la el si asteptam sa vad ce zice.

-Tin acest lucru de mult la mine si vreau sa gasesc un moment romantic sa ti-l dau. Nu e cel mai romantic moment acum... e un moment „after sex", dar simt nevoia sa ti-l dau, spune el razand usor.

I-am zambit. Oare ce o fi? A luat mana de la spate si a intins-o spre mine. Era o cutiuta mica mov. Am simtit cum mi s-a oprit inima de emotie. A luat capacul si inauntru era un inel cu un mic diamant. Mi-am simtit inima in gat si mi-am acoperit cu mana gura deschisa. Simteam ca nu mai am aer, dar in acelasi timp eram asa de fericita.

-Inca nu te cer in casatorie, spune el razand. Ai 17 ani. Ai tai o sa zica ca esti insarcinata. Acest inel ti-l daruiesc ca si cadou. Vrei sa ma faci fericit si sa-mi fi alaturi pentru totdeauna?ma intreaba el cu emotie.

-Da vreau!spun eu si simt cum lacrimile imi curg pe obraji.

Mi-a luat mana si mi-a pus inelul pe degetul inelar. M-am lipit de el si l-am sarutat. Era cel mai fericit moment din viata mea. Toate momentele mele fericite au fost alaturi de Kevin. Mereu.

Tine capul susUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum