Ca de fiecare data, eu stateam intr-un colt si ma uitam la restul cum danseaza si se distreaza. Petrecerile nu sunt de mine. Am vrut ca Dylan sa se distreze la cei 18 ani ai sai. Ma uitam prin multime si am observat ca Kevin deja se imprietenise cu prietenii lui Dylan.
M-am dus la bucatarie unde erau parintii mei si a lui Kevin. Pe masa erau mai mult cutii de pizza pentru mai tarziu.
-Noi o sa plecam scumpo, spune mama.
-Ne lasati singuri?intreb eu uimita.
-Da, rade Emma. Nu ne place sa ne incurcam copiii. Kevin a dat o gramada de petreceri si statea singur. Am pregatit si cateva camere pentru cine cedeaza mai repede. Stie Kevin tot. Du-te si distreaza-te.
-Pa scumpo, spune mama si ma pupa pe frunte.
Au iesit pe usa din spate si am ramas nemiscata. Nu stiam ce sa fac. Sa ma intorc acolo si sa-i vad pe toti cum se ditreaza?
-Kate, aud o voce si ma intorc.
Kevin statea in fata mea si se uita la mine. Stiam ce urma sa zica... sa ma duc sa ma distrez. Dar nu era asa de usor.
-Nu am apucat sa te vad bine... pana acum. Esti foarte frumoasa.
Am crezut ca lesin acolo de rusine. Am lasat capul in jos si cred ca deja eram rosie-verde-albastra la fata. Am simtit cum s-a apropiat de mine. Mi-a ridicat barbia si apoi privirile noastre se intersectasera. Era asa de aproape de mine, iar inima mea batea cu putere.
-Kate... in seara asta trebuie sa te distrezi. E ziua fratelui tau. Ai organizat toate astea si acum tu stai separata de toti?
-Asa am fost mereu. Nu sunt facuta pentru petreceri si distractie.
-De acum vei fi facuta. Ai baut vreodata?
-Nu, spun eu incet.
-In seara asta o vei face. Sa vezi ca dupa o sa te distrezi. Bautura iti da incredere in tine... e o incredere de scurta durata si falsa. Dar o sa te distrezi. Iti garantez. Esti de acord?
Voiam sa zic nu. Mintea tipa „NU!", dar pe gura mea a iesit cuvantul „Da.". Kevin a zambit apoi m-a luat de mana si am mers pana la minibar. Mi-a turnat putin wiskey intr-un pahar apoi mi l-a intis. L-am luat cu frica, apoi si-a turnat si el.
-Nu vreau sa te oblig... vreau doar sa te distrezi. Da-l pe gat repede.
Am dus paharul la gura si am inhalat mirosul. Era tare. Imi era frica. M-am uitat din nou la Kevin care deja isi bause paharul si ma astepta pe mine. Am dat bautura pe gat. M-am strambat putin pentru ca era acru. Am simtit cum alcoolul imi arde gatul. Era o senzatie noua pentru mine. Kevin mi-a zambit, apoi m-a luat de mana si m-a tras pana in multime. Voiam sa fug de acolo, dar Kevin ma tinea de mana. Voiam sa intru in pamant de rusine.
Stateam in multime, iar restul dansau pe langa noi. Mi-am smuls mana din stransoare si am luat-o la fuga spre bucatarie. M-am asezat pe jos lipita de perete si ma abtineam sa nu plang. Ma panicasem.
-Kate, esti bine?ma intreaba Kevin punandu-se in genuchi in fata mea.
Ma uitam in gol si aveam lacrimi in ochi. Mi le abtineam cu greu. Am simtit cum Kevin mi-a atins mana. Mi-am tras-o repede, apoi mi-am acoperit fata. Strangeam din dinti cat puteam, doar sa nu plang.
CITEȘTI
Tine capul sus
Roman d'amourCand esti o fire timida, iti e frica sa ridici capul sus si sa-i privesti pe cei din jurul tau. Stai mereu cu capul in pamant, ocolind fiecare privire. Dar cand apare o persoana, care iti da puterea sa tii capul sus nu vrei sa-i dai drumul. Vrei sa...