Am ridicat ochii din pamant si am vazut un baiat. Arata speriat si putin socat. S-a asezat pe leaganul de langa mine si nu-si lua privirea de la mine. Cine era? Nu-l vedeam foarte bine pentru ca era intuneric, dar i-am putut distinge ochii albastri.
-Ce s-a intamplat? De ce plangi?
-Nimic, spun eu cu o voce slaba, stergandu-ma la ochi de lacrimi.
Tineam capul in jos si incercam sa-i evit privirea. L-am vazut cu coada ochiului cum s-a ridicat. Am simtit ceva cald pe spatele meu. M-am ridicat instantaneu, iar acel baiat imi daduse hanoracul lui.
-Tremuri toata, spune el si se aseaza la loc pe leagan.
Chiar daca voiam sa i-l dau inapoi, era asa de calduros. L-am strans mai mult pe mine ca sa ma incalzesc.
-Multumesc, spun eu privindu-l.
-Acum poti sa-mi spui ce s-a intamplat? Ma sperie starea ta. Stai singura, noaptea, aproape dezbracata, pe frigul asta si plangi.
Voiam sa-i spun sa plece si sa ma lase singura, dar el chiar parea ingrijorat in privinta mea. Nu voiam sa ma desnainui unui strain.
-Kate, aud o voce din departare.
Am indreptat privirea spre locul de unde se auzise vocea si l-am vazut pe Dylan alergand spre mine. Voiam sa-i sar in brate si sa plang pe umarul lui. Mereu Dylan a fost alaturi de mine cand eram suparata... dar era si el complice la minciuna parintilor mei.
A ajuns in dreptul meu gafaind si m-a imbratisat.
-Doamne Kate, sa nu mai faci chesti d-astea. M-am speriat. Mama si tata voiau sa sune la politie. Hai acasa.
-Nu vreau, spun eu abtinandu-ma sa nu plang. M-au mintit. In tot acest timp asta au facut.
-Kate, hai sa clarificam totul acasa. Nu stiu despre ce vorbesti. Doar hai acasa.
Nu-l puteam refuza. Odata si odata tot trebuia sa merg. M-am ridicat, iar Dylan m-a luat de mana. M-am uitat la acel baiat. Am vrut sa-mi dau hanoracul jos de pe umeri, dar nu l-a vrut.
-Pastreaza-l. O sa ne mai intalnim si o sa mi-l dai. Stau tot aici prin preajma.
-Ok. Multumesc, spun apoi plec cu Dylan spre casa.
Pe drum nu am vorbit nimic cu Dylan, dar nici el nu m-a intrebat nimic. Cand am ajuns in fata casei nu am vrut sa intru si sa dau ochii cu parintii mei adoptivi. Dylan ma tragea de mana, dar eu stateam locului.
-Kaitlyn, hai!
Am cedat si am intrat in casa in urma lui Dylan. Mama a auzit usa si a venit imediat in micul hol. A sarit pe mine si m-a imbratisat.
-Ne-ai speriat scumpo. Ce s-a intamplat? De ce ai plecat?
-Pentru ca m-ati mintit in tot acest timp. Am ajuns proasta casei, am tipat eu la ea indepartandu-ma.
A iesit si tata din birou, iar Tyler a intrat si el in casa. Cred ca si el plecase sa ma caute. Aveam nervi si ma abtineam sa nu plang. Toti se uitau la mine si nu ziceau nimic.
-De ce nu mi-ati zis ca sunt adoptata? In tot acest timp am fost mintita si bataia voastra de joc. Meritam si eu sa stiu adevarul. Dar nu... Kaitlyn e o proasta si da... nu trebuie sa stie nimic. Si Dylan... si tu m-ai mintit, spun uitandu-ma la el si abtindu-ma sa nu dau drumul la lacrimi. Nu ma asteptam ca tu sa ma minti.
CITEȘTI
Tine capul sus
RomansaCand esti o fire timida, iti e frica sa ridici capul sus si sa-i privesti pe cei din jurul tau. Stai mereu cu capul in pamant, ocolind fiecare privire. Dar cand apare o persoana, care iti da puterea sa tii capul sus nu vrei sa-i dai drumul. Vrei sa...