Cand te obisnuiesti cu ceva, e greu sa renunti. Eu ma obisnuisem sa vorbesc despre orice problema cu Dylan, sa rad cu el... si acum, nici nu ne vorbim. Dupa cuvintele pe care mi le-a spus si nepasarea din comportament cand a vazut ca sufar, nici nu-l mai puteam sa-l privesc. Ma dezgusta. Nici Tyler nu prea mai vorbea cu el, pentru ca se certasera rau. Parintii au vazut ca suntem distantati si au intrebat, dar nu au primit niciun raspuns.
Kevin m-a sunat mai mereu, dar nu i-am raspuns. Imi era rusine sa vorbesc cu el, dupa ce s-a intamplat. Si nici nu stiam ce sa zic... Da Kevin. A aflat ca ne-am sarutat si eu nu mai tin minte. Ar fi fost foarte ciudat. Si daca el isi amintea eu nici nu stiam unde s-a intamplat si as fi parut o proasta. Aoleu... viata e asa de grea uneori. Mai ales cand nu ai cui sa te destainui.
Stateam de vreo 3 zile inchisa in camera mea. Mergeam la bucatarie cand mancam. Cu cat ieseam mai putin din camera, cu atat il vedeam mai putin pe Dylan. Tyler s-a oferit el sa o plimbe pe Kim, intelegandu-mi dorinta de a nu iesi din camera. Dylan nici macar nu incerca sa-si ceara scuze. Eu nu aveam de ce sa o fac... a fost alegerea mea sa fac ce am facut.
M-am ridicat din pat si m-am dus catre dulap. Mi-am luat o rochita inflorata si niste sandale joase in picioare. Am luat lesa lui Kim de pe birou si i-am pus-o de gat. Trebuia sa mai ies si eu pe afara, pentru ca deja innebunisem in casa. Eram obisnuita sa o plimb pe Kim in fiecare zi.
Cand coboram scarile, Dylan le urca. Nimic. Mi-am continuat drumul pana afara din casa. Nu stiam pe unde sa merg, asa ca m-am hotarat sa ma duc spre parcul din acea noapte. Mai mersesem cu Kim pe acolo si mai multi copii s-au jucat cu ea.
Ajunsa in parc, am vazut ca erau 2 fetite si un baietel. Cum au vazut-o pe Kim au venit spre ea. O cunosteau. I-am dat drumul din lesa si eu m-am asezat pe o banca. Imi placea sa o vad cum se joaca cu altii copii, pentru ca era o fire jucausa, iar eu in ultimul timp nu m-am mai jucat cu ea. A simtit si ea ca e ceva in neregula cu mine si statea si ea trista langa mine.
Imi era greu in perioada asta. Voiam sa vorbesc cu cineva si nu aveam cu cine. Cateodata cea mai mare dorinta a mea e sa am o prietena buna, care ii pot spune orice, dar nu am eu norocul asta. Nu stiu daca cineva m-ar intelege. Dylan a facut-o. Si parca imi e dor de momentele noastre frate-sora. Si Kevin a inteles... cat de cat din cate i-am zis. Si a vrut sa ma ajute. Dylan parca voia sa ma protejeze si sa ma tina mereu in acel cocon creat de mine. Kevin voia sa-l sparga si sa ma lase sa ies in lumea larga. Amandoi vor sa ma ajute, dar in feluri diferite. Eram curioasa daca Dylan o fi vorbit cu Kevin. Poate de asta ma suna Kevin mai mereu? Poate voia sa-si ceara scuze. Nu avea de ce. Singurul care trebuia sa-si ceara scuze era Dylan. Pentru cuvintele care mi le spusese.
Trezindu-ma din gandurile mele, m-am uitat catre Kim. Langa copiii care se jucau cu ea mai venisera o fata si un baiat. Acea fata avea o rochie scurta si daca se mai apleca mult lasa totul la vedere. Am ras in sinea mea, apoi acel baiat s-a uitat la mine.
Cand m-a vazut s-a facut galben la fata si era speriat. Buzele lui s-au miscat si cred ca injurase. Ma uitam la el si nu stiam ce sa fac. Dar cine e tipa de langa? O gramada de posibilitati existau, dar singura care mi se ivea in minte era iubita.
Acea tipa s-a uitat inspre mine, vazandu-l pe Kevin ca se uita speriat la mine. Acum ma uitam la ea si o studiam din cap pana in picioare. Era cam cat el de inalta si nu avea tocuri. Slaba, bruneta si cu niste ochi verzi ca de pisica. Am crezut ca se uita urat la mine, dar apoi a zambit.
-E al ei catelul, spune o fetita mica de langa ea si indica spre mine.
Eram incremenita acolo pe banca si nu ma puteam misca. Kevin i-a zis ceva incet si nu am auzit. Apoi s-au indreptat spre mine. Kim s-a luat dupa ei, ajungand prima la mine. Inima imi batea cu putere si nu stiam ce sa zic. Sa-l salut pe Kevin? Sa ma fac ca-l cunosc? Sau sa fiu o ciudata cu cainele in parc?
CITEȘTI
Tine capul sus
RomanceCand esti o fire timida, iti e frica sa ridici capul sus si sa-i privesti pe cei din jurul tau. Stai mereu cu capul in pamant, ocolind fiecare privire. Dar cand apare o persoana, care iti da puterea sa tii capul sus nu vrei sa-i dai drumul. Vrei sa...