(II) Capitolul 1 ~Esti doar aiurita.~

5K 224 0
                                    

Dylan a oprit masina in parcarea elevilor. M-am dat jos rapid, pentru ca din vina mea eram in intarziere. Am luat-o la fuga spre scoala pentru ca aveam matematica si daca intarziam eram mancata. Dylan nu avea niciun stres. Cum am intrat pe usile mari ale scolii s-a auzit clopotelul. Am mers repede spre dulap si nu-mi gaseam cheita. Am inceput sa injur, iar toate lucrurile din geanta mi-au cazut pe jos.

Am simtit 2 maini pe umerii mei care-mi faceau masaj. Cunosteam acele maini si mi-am lasat tensiunea sa iasa afara. Doar pentru o secunda, apoi mi-am amintit ca sunt in intarziere. M-am aplecat sa-mi strang lucrurile si le-am aruncat repede in geanta. Am luat cheita cu panglica rosie si am descuiat dulapul. Mi-am luat carte si apoi am inchis.

-Ma grabesc. Avem de discutat, spun eu pupandu-l repede pe buze pe Kevin.

Nu a mai apucat sa zica nimic, ca am luat-o la fuga spre clasa. Am intrat in clasa ca un fulger si m-am trantit in banca de langa Arina. Se uita ciudat la mine, iar eu incercam sa-mi potolesc respiratia. Proful nu venise inca si am rasuflat usurata. Am privit-o pe Arina, care era fara cuvinte.

-Am intarziat. Si nu-mi gaseam cheia. Si mi-au cazut toate lucrurile pe jos, spun eu inca gafaind.

A inceput sa rada, iar eu i-am tras o privire urata.

-Stii ca ne-a anuntat ca o sa intarzie la ora azi.

Am intors privirea spre ea incercand sa-mi amintesc cand a zis asta. Mi-am amintit instantaneu cum zicea ceva de niste analize. Imi venea sa ma dau cu capul de toti pereti. M-am grabit atat pentru nimic.

-Sunt proasta, spun eu lasand capul pe banca.

-Ba nu. Esti doar aiurita, spune Arina razand inca de mine. Dar totusi... de ce ai intarziat? De obicei esti punctuala.

-Pentru ca Kevin, spun eu si ii arat semnul de pe gat. Am stat 10 minute incercand sa-l acopar cu fond de ten. Si inca se vede.

-Oh. Esti proprietatea lui acum.

-O sa-si primeasca scandal pentru asta, spun eu nervoasa. Si o sa-mi cumpere si un fond de ten nou.

Arina radea de mine si sincer... si mie imi venea sa rad de mine. Chiar atunci profesorul a intrat in clasa si si-a inceput ora. Dupa ora, am mers cu Arina spre dulap. In timp ce-mi cautam cartea in dulap, am simtit doua brate care m-au imbratisat pe la spate. M-am intors spre Kevin cu o privire furioasa.

-Kevin! Ce e asta?il intreb eu aratand spre semnul de pe gatul meu. Nu ti-am dat voie sa-mi faci asa ceva.

-Ups. O sa treaca intr-o saptamana... sper. Acum sa stie toti ca esti a altuia, ca sa nu te fure.

-Sa vezi ce o sa ma fure tata si ma incuie in casa. Cred ca ma omoara daca ma vede. Nu e de acord cu chestii d-astea. A vazut-o odata pe Alexis, fosta lui Dylan, si i-a tinut morala lui Dylan.

-Fondul de ten iti e scaparea, spune Arina razand.

-Exact, o aproba Kevin.

M-am uitat urat la amandoi, apoi m-am intors cu spatele la ei incrucisandu-mi bratele. Faceau misto de mine, cand eu vorbeam foarte serios. Tata il place pe Kevin si ma lasa sa dorm la el si sa-mi petrec timpul cu el, dar daca ma vede muscata, ma sechestreaza in casa. Si o sa ma ia si la intrebari despre ce am facut sau nu cu Kevin.

-Ai ma suparici, spune Kevin imbratisandu-ma. Imi pare rau. O sa-mi asum toate riscurile cu privire la tatal tau. Acum hai, nu fii suparata pe mine. Nu-mi place.

Tine capul susUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum