Mai era putin si se implinea un an de cand eram in Philadelphia si viata mea se schimbase asa de mult. O lasasem in urma pe Kaitlyn cea timida si devenisem o Kaitlyn sociabila. Imi placea de mine si nu mai voiam sa ma schimb. Imi facusem cativa prieteni, dar nu foarte apropiati. Incercam inca sa ma protejez din a fi ranita. Doar Arina era cea mai apropiata.
-Buna, aud o voce in spatele meu.
M-am intors si am fost uimita sa-l vad pe David. I-am zambit si l-am salutat. Arina nu era prin preajma ca sa-l vada si ea. Oare ce vrea?
-Kate, am si eu o rugaminte, spune el putin rusinat.
-Ce este?
-Pai... prietena ta, Arina... poti sa-mi dai numarul ei de telefon?
Un zambet imens mi-a aparut pe fata si ma abtineam cu greu sa nu fac o criza de fericire acolo. Am scos repede telefonul si i-am cautat numarul in agenda. I l-am dictat si mi-a multumit. A plecat cu zambetul pe buze si eu voiam sa o caut pe Arina sa-i spun. Dar stai! Nu. Sa fie o surpriza. Daca ii spun o sa stea numai cu telefonul in mana, asteptand. De abia asteptam sa o sune sa si sa vina sa-mi spuna.
Am mers spre clasa si Arina era in clasa. M-am asezat langa ea si am incercat sa-mi ascund zambetul de pe fata, ca sa nu par suspecta. Vorbea cu Emily despre balul de absolvire.
-Kate, aud vocea lui Emily, stii cu cine merge Kevin la bal?
-Nu. Deja au inceput sa se faca invitatile?
-Da. Mi-a zis o fata din ultimul an ca cica ar fi invitat-o pe Sarah.
M-am incruntat la auzul numelui tarfei aceleia. Kevin chiar ar fi invitat-o pe ea? Stiie foarte bine ca nu o suport si tot o invita la bal?
-E treaba lui, spun eu incercand sa par indiferenta.
-Stii ca intre Kevin si Sarah a fost o relatie.
-Stiu foarte bine, spun eu deja exasperata sa-i aud numele. A fost in trecut relatia lor. Acum e cu mine... de aproape un an.
Chiar atunci profesorul a venit, iar discutia s-a incheiat. Pe tot parcursul orei m-am gandit la aceasta posibilitate. O fi adevarat? Sau e doar o barfa? S-au creat o gramada de minciuni si barfe de cand sunt eu in scoala si sunt impreuna cu Kevin. Multe fete incercau sa ne desparata. Mai mereu il vedeam pe Kevin inconjurat de fete, dar nu dadea nici 2 bani pe ele. Tot eu eram mai buna ca ele.
Dupa ora, am plecat cu Arina spre parcare ca sa-l asteptam pe Dylan sa mergem acasa.
-Saptamana viitoare e ziua ta, spune Arina entuziasmata.
-Stiu. O sa fie o zi obisnuita ca restul. Nu prea-mi serbez ziua. In anii trecuti stateam cu familia.
-Hei, aud vocea lui Kevin.
M-a imbratisat si m-a sarutat scurt. Am fost putin mai rezervata, gandindu-ma in continuare la posibilitatea cu balul.
-Dylan are intalnire, spune Kevin. Deci va duc eu acasa.
Ne-am urcat in masina si am pornit spre casa. Dylan nu-mi spusese nimic de nicio intalnire.
-Cu cine are intalnire?il intreb eu pe Kevin curioasa.
-Cu o fata din ultimul an, Julia. Vrea sa o invite la bal.
-Nu mi-a zis nimic, spun eu putin deranjata.
CITEȘTI
Tine capul sus
Roman d'amourCand esti o fire timida, iti e frica sa ridici capul sus si sa-i privesti pe cei din jurul tau. Stai mereu cu capul in pamant, ocolind fiecare privire. Dar cand apare o persoana, care iti da puterea sa tii capul sus nu vrei sa-i dai drumul. Vrei sa...