27. Bölüm - Müttefik

615 50 71
                                    

Müzik: Easier to Run - Linkin Park

***

[PAUL]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[PAUL]

Bana sırtını döndüğü noktada uzunca bir süre bekleyip onu kaybettiğim gerçeğiyle baş etmeye çalıştım. O ana kadar, sadece bu kısmı atlatmam gerektiğine odaklanmıştım. Nasıl üstesinden geleceğimi düşünüyordum. Rachel'ın kalbini nasıl kırabilirdim ki, kazanmak için bu kadar uğraşmışken?

Arkasına sığındığım tüm nedenleri düşündüm.

Sadece, onu korumak istemiştim.

Kendimden mi?

Hayır. Koca bir yalandı bu. Ona asla zarar vermezdim ki.

Biraz nefes almak istemiştim.

Yokluğunda boğulurken mi?

Yeterince güçlü değildim.

Saçmalık.

Söz konusu Rachel olduğunda, pes etmek bir seçenek bile değildi. Korkaklık edip geri çekilmek mi? Ancak akılsız bir ahmak, onun gibi birinden vazgeçerdi.

Yoruldum, öyle mi?

Yorulup yere yığılsam bile günün sonunda bakmak istediğim yüz onunkiyse, ihtiyacım olan her şey onda saklıysa ve ben onsuz bir hiçsem, pes etmek ne işime yarar ki?

Rachel'ın olmadığı, daha huzurlu bir hayat.

Yaşam, bunun hiçbir yerinde olmazdı.

Uğruna yaşadığınız şey her neyse, onun için savaşırsınız. Savaş biterse hayat da biter. Günlerce dinlenseniz bile artık yaşamıyorsanız bunun bir önemi yoktur.

Ne yaptığımın farkına ancak yaptıktan sonra vardım. Aslında hiç düşünmemiştim bile, onu kaybetmenin nasıl hissettireceğini.

Ormana geri döndüm. Vardiyam birazdan başlayacaktı ve ben dönüşmeyi hiç istemiyordum.

Girintili çıkıntılı, rahatsız kütüklerden birine oturdum. Hemen sonra, yanımdaki boşluk da doldu. Başımı ellerimin arasına aldım. Kimseyi çekecek havamda değildim.

"Doğru olanı yaptın," dedi, yanımdan.

Boğazımdaki yumru yeniden büyüdü.

"Benden bir ömür nefret edecek."

Derin bir nefes aldı.

"Benden de nefret ediyor, tamam mı? Üzgünüm."

Kendime hâkim olamayıp öfkeyle ona döndüm.

"Senden nefret edemez! Sen, onun kardeşisin. Seni bir şekilde affeder. Ben, onu tamamen kaybettim."

Bir şey söyleyecek gibi olduysa da çenesini kapatmayı seçip bakışlarını yere indirdi.

KURT VE KUZGUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin