31. Bölüm - Kayıp Cennet

167 29 15
                                    

Müzik: I Hate Everything About You - Three Days Grace

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Başımı eğip bakarken suların parıltısında, tam içinde bana bakan bir şekil gördüm.

Ben de ona baktım, tekrar baktım ve o da sempati ve sevgiyle baktı bana, gözlerim ona takıldı kaldı ama biraz sonra bir ses uyardı beni:

'Orada gördüğün sen kendinsin güzel yaratık,' dedi. 'O seninle beraber gelir, seninle gider. Sen, onun görüntüsünden yaratıldın. Ondan zevk alacak, ayrılmayacaksın ve ondan çok sayıda çocuğun olacak. Sana insan ırkının Anası diyecekler. Beni takip et, seni gölgelerin olmadığı bir yere götüreyim.'

Bu sesin görünmeyen sahibini izlemekten başka ne yapabilirdim? Gittim, sonra seni gördüm, güzeldin ve uzun boyluydun, ama sudaki o görüntüden biraz daha az dostçaydın. Bu yüzden geri döndüm ve sen arkamdan gelerek bana seslendin.

'Geri dön güzel Havva, kimden kaçıyorsun sen? Ben senin için kalbime yakın bir yeri, bedenimin bir yanını verdim, seni yanımda tutabilmek için, benden ayrı bir birey, aziz bir teselli nedeni ol diye ruhumun bir parçası olan seni aradım ve diğer yarımı talep ettim.'

Sen bunu söyledikten sonra nazik elin elimi tuttu; ben sana teslim oldum.

-Kayıp Cennet (Adem ile Havva'nın cennetten kovuluş öyküsü)

***

"Bunu bir daha yapayım deme!"

Diğerleri durumu anlamadılar. Onların meraklı bakışlarının arasında Sam'in ifadesi kızgınlığımın sebebini çoktan anlamış gibi hazırlıklıydı. Beni görünce ayağa kalktı. Kereste yığınına ilerledim. Sabaha karşı, devriyeden hemen önceydi. Tüm gece ormandaydım. Sam'e öfkelenmek için epey vaktim olmuştu. Rachel'ın penceresine bakarken sanki onun bana karşı davranışlarının sorumlusu da oymuş gibi Sam'e bilenmiştim. Ona sadece kayıp ilanlarını Rachel'a ulaştırdığı için kızgındım ama aslında onunla alakasız tüm gerginliğim için de mükemmel bir hedef olmuştu.

"Sakin ol Paul," dedi, tamamen kontrollü bir biçimde. Benim aksime, kendini böylesine idare edebildiği için de sinirlendim.

"Bana onu rahat bırakacağını söyledin!"

Yüz yüze geldik. Jared, tam olarak aramızda durmasa da durumu kontrol altına alır gibi yanımızda durdu. Sam'in ifadesiz yüzü değişmedi.

"Onu rahat bırakıyorum zaten."

Kaşlarımı çattım.

"Benimle dalga mı geçiyorsun?"

KURT VE KUZGUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin