Müzik: Wolves Without Teeth - Of Monsters and Men
***
***
Eğer dışarı çıkıp ormana gitmezseniz asla bir şey olmaz ve hayatınız da hiçbir zaman başlamaz.
"Ormana gitme," dediler. "Ormana gitme."
"Neden gitmeyecekmişim? Gece neden ormana gitmemem gerekiyormuş?" diye yanıtladı kız.
"Orada senin gibi insanları yiyen koca bir kurt yaşar. Ormana gitme, gitme. Çok ciddiyim."
Doğal olarak, kız ormana gitti. Bir şekilde ormana gitti ve tabii ki, onu daha önce ikaz etmiş oldukları gibi, kurtla karşılaştı.
"Bak, sana söylemiştik," diye böbürlendiler.
"Bu benim hayatım, peri masalı değil, sizi gidi ahmaklar," dedi kız. "Ormana gitmem gerek ve kurtla karşılaşmam gerek, yoksa hayatım asla başlamayacak."
Ama rastladığı kurt bir tuzağa düşmüştü, kurdun ayağı tuzağın içindeydi.
"Yardım et!" diye bağırıyordu kurt. "Yardım et bana, ah, yardım et!"
"Bana zarar vermeyeceğini nasıl bilebilirim?" diye sordu kız, soru sormak onun işiydi. "Beni öldürmeyeceğini ve etlerimi kemiklerimden sıyırmayacağını nasıl bilebilirim?"
"Yanlış soru," dedi kurt. "Sadece benim sözüme inanman yeterli."
Ve kurt bir kere daha inledi. Kız dayanamadı.
"Ah, seni gidi kurt, şansımı zorlayacağım. Pekala, işte oldu!" Tuzağın yayını gevşetti. Kurt pençesini çekerek çıkardı.
"Teşekkür ederim, nazik kız, teşekkür ederim," diye iç geçirdi kurt. Ve kız da yalan yanlış masalları çokça okuduğu için ağlamaya başladı.
"Devam et, şimdi öldür beni ve bu işi burada bitirip kurtulalım."
Ama hayır, olaylar böyle gelişmedi.
"Ben başka bir zamandan ve başka yerden gelen bir kurdum," dedi gizemli Kurt. Ve gözünden bir kirpik kopararak ona verip şunları söyledi:
Yaşamama izin verdiğin için
Sana da hayat dilerim
Güzel kız
Daha önce hiç yaşamadığın bir tarzdaUzun uzun ona baktı kız. Ve en sonunda, kurdun kirpiğini elinde tutup kaldırdı.
Her şeyi gördü
Kurt kirpiğiyle
Hakiki olan her şeyi
Ve sahte olan her şeyi
Hayatın karşısına çıkan her şeyi
Ve hayata dönen her şeyi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURT VE KUZGUN
Hombres LoboPaul Lahote, küçüklüğünden beri tanıdığı kuzgun saçlı kıza olan ilgisini hiçbir zaman anlamlandıramamıştı; ta ki bir kurtadama dönüşüp ona mühürlenene kadar. Quileute kabilesi, Efsaneler, Kurtlar ve Mühür.