- Откъде да започна... - Мерлин прехапа устни и преосмисли всичко случило се досега. Имаше нужда да сподели на някого, за да й олекне поне малко. Бяха на разходка в парка с най-добрата й приятелка, с надеждата че разговор с нея и малко свеж въздух би й се отразило добре.
- Мери. - Джени постави ръка на рамото й - Знаеш, че нямам нищо против да те изслушам. Все пак, това е най-малкото, което мога да направя за теб. Не се притеснявай да ми кажеш каквото й да било. - Джени виждаше колко трудно всъщност й беше на Мерлин. Но пък думите й оказаха положително влияние и напрежението в Мерлин спадна.
Не след дълго тя вече разказваше на Джени за всичко, което й се бе случило до момента. Първо започна с Макс, след това добави и мистериозното маскирано момиче, чиято биография предпочете да премълчи. В противен случай приятелката й щеше да побеснее. Каза й също и за случката в бара. Спомена също и за чувствата й. Джени мълчеше и слушаше търпеливо. Тя беше наистина добър слушател и умееше да дава добри съвети.- Това е. - Мерлин погледна към Джени, за да види как ще реагира на всичко това.
- Така така... - започна Джени - Засега, съдейки по това, което чух, положението е мазало. Пълна бъркотия. Турски сериал. Изобщо как така изведнъж са се случили толкова много неща?
- Де да знаех и аз...
- И сега да разбирам ли, че вече имаме жена на преден фокус?
- Какво?
- Разбра ме. Ако трябва да си вадя някакви изводи от чутото, въпросното момиче от бара не ти е безразлично. Права ли съм - Мерлин доста се замисли над думите й - А между другото, как е името й?
- Не знам, Джени.
- Как така не знаеш? Втора вечер танцувате заедно, били сте на косъм да се целунете, а ти все още не знаеш как се казва!
- Щях да я питам, но тя се изпари. Уж по работа и изчезна.
- Мхм... Ами онази бойната?
- Кой? Джемин ли?
- Моля!?
- Ох... - Мерлин туко що се издаде. Някак си името й просто излезе от устата й. А уж не знаеше нищо за нея, освен че убиваше и грабеше... И й спасяваше задника.
- Чакай чакай! Успяла си да разбереш името на убиец, но не знаеш как се казва момичето, с което си танцувала?
- Сложно е...
- Ами-... Чакай, че ми звънят. Ало? - Джени се отдалечи малко. Явно разговорът беше важен. Махна на Мерлин с ръка, в знак да продължи да върви напред и че ще я настигне след малко. Мерлин само кимна и закрачи бавно напред, давайки на Джени нужното пространството.
На отсрещната улица, от другата страна на шосето, Мерлин съзря един бездомник, който отчаяно се молеше за помощ.
След малко спря черна Мазда на метър разстояние. От нея излезе маскирана фигура.
YOU ARE READING
KIDNAPPED
RomanceДжемин е момиче от мафията, или по-специално, една от началниците там. Главната й роля е предимно да "разчиства" по време на обири и други престъпления. И под "разчистване" нямам предвид чистачка. Тя е една от най-опасните убийци в страната. Джемин...