Още няколко безгрижни дни отлетяха. Мерлин четеше и рисуваше на воля Най-накрая правеше това, което обича по цял ден... Е, почти цял ден. Мерлин си беше намерила още едно занимание, което се превръщаше в ясна и точна цел за нея. Една единствена цел.
Да избяга от Джемин
Жаждата за свобода и мисълта за бягство се въртяха в главата й всяка нощ и всяка сутрин. Ставаше и си лягаше с тази мисъл. Ден след ден в пленничество, освен, че рисуваше, Мерлин кроеше и планове за бягство. Предприемаше единственото, което можеше. Единственото, което зависеше от нея.
Колко много безсънни нощи я обвземаше параноята...
Мерлин не можеше да спи спокойно. Копнееше да избяга толкова много. Но страхът от Джемин не й позволяваше да мръдне, камоли да задейства един от плановете си. Ако Джемин я хване, свършено е с нея. Бог знае на какво е способна!~
Поредната обирджийска вечер бе приключила успешно за Джемин и екипа й. Туко-що се бяха завърнали в резиденцията, още по-богати и издирвани.
Джемин реши да намине през стаята на Мерлин.Мерлин чу стъпки и побърза да скрие листа, на който беше разчертан първият й план. След това веднага извади друг лист, на който имаше скица, и започна да обхожда скицата с пръст така че да изглежда, че мери пропорции.
Вратата се отвори, а през нея се подаде добре познатата маскирана фигура. Мерлин бавно вдигна глава и съзря Джемин. Джемин се усмихна и влезе, като затвори вратата след себе си.
- Здравей. - Джемин седна на един от столовете около масата. Мерлин нищо не каза. Вместо това продължи да обхожда скиците си.
- Какво рисуваш? - Джемин се облегна на масата, неотделяйки очи от Мерлин.
- Лебед. - Мерлин изрече простичко и продължи да скицира. Джемин се усмихна и се облегна отново назад. Разговорите й с Мерлин определено не бяха от най-лесните.
Нека не си вадим грешни изводи; Джемин определено имаше богат и пъстър речник. Мерлин също. Просто Мерлин не искаше да говори с Джемин по какъвто и да е повод. Отпускаше се рядко покрай нея, само когато ставаше на въпрос за четене и рисуване.
Джемин очакваше това. Очакваше да бъде трудно. Но трябва да бъде търпелива и да не притиска Мерлин, ако иска да я опознае.
Джемин наблюдаваше Мерлин в мълчание още малко, след което реши да продължи темата.
YOU ARE READING
KIDNAPPED
RomanceДжемин е момиче от мафията, или по-специално, една от началниците там. Главната й роля е предимно да "разчиства" по време на обири и други престъпления. И под "разчистване" нямам предвид чистачка. Тя е една от най-опасните убийци в страната. Джемин...