11

7 1 0
                                    

Цяла вечер се разменяха кръвожадни погледи. Артър гледаше към Тео сякаш след секунди щеше да го изтрие от света. А Тео и останалите едва се сдържаха да не извадят оръжията си още тук и сега и да приключат жалката му история.

- Проклет кучи син - каза Джемин през зъби и отпи от чашата си с уиски.

- Защо не се разсееш малко? Няма ли да станеш да потанцуваш? Дамата сигурно тебе чака. - подкани я Алекс, Джеси също го подкрепи.

- Ако го убия, Бог ми е свидетел, че съм го искала. - Джемин изпи останалата течност на екс и стана от масата. Запъти се към дансинга, а Тео я последва. Той също имаше малко нужда да се отпусне.
Джемин го забеляза и се ухили веднага. Попринцип Тео не беше човек на танците. Предпочиташе да играе на шотове и комар. Сега беше изключение и Джемин искаше да го предразположи на макс. Интересно й беше как щеше да се развие вечерта.

- Дай, шефе! - Джемин се ухили още повече като видя как Тео започна да се отпуска и танцовите му движения ставаха все по-смели. Тео разбира се продължи в същия дух. Алкохола също играеше роля.

Артър пушеше пурата си отстрани и наблюдаваше мълчаливо. Този път усмивката му беше изчезнала.

- Това завист ли е? - Джеси погледна към Алекс и двамата се засмяха. Нима тоя боклук им бе завидял толкова бързо?

- Диджея! Дай жега! - извика Тео, а Джемин вече се пръскаше от смях.

~

- Малеее, Ани - Мерлин каза през смях - Мъжа ти направо се размазва от кючеци! Какво чакаш? - и трите избухнаха в смях.

- Ааа, няма да ида сама. Просто няма шанс. - Ани погледна встрани засрамено.

- Хайде ставай, ще дойда с теб - Мерлин каза с широка усмивка на лице. Разбира се, че искаше да бъде подкрепа на приятелката си, но не отиваше само с тази цел.

- Е не, това просто не е за изпускане - Джени хвърли чантата си настрани и ги последва.

~

Джемин забеляза трите момичета, които се приближаваха към тях. Това я накара да се усмихне и очите й светнаха. Особено когато забеляза колко уверена изглеждаше Мерлин.

- Охо, парти животни - поздрави Джени, тъй като тя бе най-отракана и бе способна да завърже разговор с всеки, независимо дали го познаваше.

KIDNAPPED Where stories live. Discover now