~- Полиция!!!! Никой да не мърда! Пуснете оръжията! Ръцете на тила! - всички бяха окопчани в белезници с изключение на..
- Какво? Артър! Той-...
- Той е един от нас! Защо не го арестувате!? - изкрещя Алекс, след което отнесе тежък удар в главата.
- Алекс! - Джеси изкрещя и направи опит за съпротива. В замяна бе ударена от електрошок.
Полицаите мълчаха и нищо не казваха. Усмивката на Артър никога не слизаше от лицето му. Дори в момент като този. Все пак имаше нужните пари. Нужните за всичко пари.
- Предател... - прошепна Джемин докато един от полицаите я проверяваше за оръжия.
- Надявам се поне сега да сте на топло - засмя се Артър и оправи ръкавите на сакото си.
- Не си невинен и го знаеш. - изрече Тео докато го качваха в патрулката - И това няма да ти се размине!
- Проклет да си, Артър! - изкрещя за последно Алекс и патрулката потегли.
~
- Е, съжалявам много, но ми се налага да тръгвам. Викат ме извънредно, от работата е. - с тези думи Джемин напусна бара и остави насъбралата се компания да продължат купона. С Мерлин си размениха по една усмивка преди да тръгне, а на другите помаха, след което се изстреля от бара.
~
Артър излезе от кабинката на тоалетната и пусна водата на мивката. Лампата започна да премигва и след секунди угасна.
- Мамка му! - Артър отчаяно се опитваше да намери ключа за лампата. Усещаше, че нещо ставаше нещо. Намери ключа и го натисна няколко пъти в опит да включи лампата отново. След няколко други опита лампата отново светна.
- Агх! - дъха на Артър секна. Очите му щяха да изскочат от ужас. Беше втрещен.
- Това е за всяко едно мое страдание. - Джемин натисна острието, което се бе забило право в стомаха на Артър, докато не потъна изцяло в него. Румена кръв се стичаше и заливаше плът, дрехи и стомана наред докато Джемин говореше с дрезгав, студен глас.
Артър отчаяно се опитваше да си поеме дъх, опитвайки се да се задържи жив.- За всичко, което причини на мен и на тях. - Джемин завъртя острието на 90°. Разкъсваше органите на Артър един по един, бавно и мъчително.
YOU ARE READING
KIDNAPPED
RomanceДжемин е момиче от мафията, или по-специално, една от началниците там. Главната й роля е предимно да "разчиства" по време на обири и други престъпления. И под "разчистване" нямам предвид чистачка. Тя е една от най-опасните убийци в страната. Джемин...